• İhale No
    2018/416411
  • İhale Adı
    BİLGİSAYAR YEDEK PARÇALARI, KIRTASİYE VE BİLİŞİM MALZEMESİ İLE BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Eylül 2018 14:00
  • İdare
    Silifke Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLGİSAYAR YEDEK PARÇALARI, KIRTASİYE VE BİLİŞİM MALZEMESİ İLE BASILI EVRAK SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -SİLİFKE SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

31 KALEM BİLGİSAYAR YEDEK PARÇALARI ve 25 KALEM KIRTASİYE, BİLİŞİM ve BASILI EVRAK ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/416411
1-İdarenin
a) Adresi : Bolacalıkoyuncu Mahallesi Bolacalıkoyuncu Sokak No:434 33940 TAŞUCU SİLİFKE/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3247141159 - 3247145603
c) Elektronik Posta Adresi : silifkedhsatinalma@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 31 KALEM BİLGİSAYAR YEDEK PARÇALARI ve 25 KALEM KIRTASİYE, BİLİŞİM ve BASILI EVRAK ALIMI -Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : SİLİFKE DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ (İdarenin uygun gördüğü yer)
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 12 ay içerisinde idarenin talebi doğrultusunda peyder pey alım yapılacak olup, talep yapıldıktan sonra 10 gün içinde yüklenici idarenin göstereceği yere teslimi gerçekleştirecektir. Teslimatlar mesai günleri içerisinde 08.00 ile 16.00 arasında İdarenin uygun gördüğü yere yapılacaktır. Ayrıca teslimata ilişkin bütün giderler yükleniciye ait olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SİLİFKE DEVLET HASTANESİ İHALE ODASI
b) Tarihi ve saati : 25.09.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı SİLİFKE DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini SİLİFKE DEVLET HASTANESİ adına HALK BANKASI METROPOL ŞB. (TR31 0001 2009 5940 0005 0000 33) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SİLİFKE DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MİNİ ETHERNET KARTI 10 adet
VGA KABLO 10 MT 10 adet
USB KABLO (Yazıcı Kablosu (5 mt)) 50 adet
KLAVYE/MOUSE (USB) 50 takım
KLAVYE/MOUSE (PS/2) 20 takım
MİNİ PCI KARTI (LPT) 10 adet
MİNİ PCI KARTI (COM) 6 adet
HARDDİSK (MASA ÜSTÜ PC UYUMLU) 20 adet
VGA-DVI DÖNÜŞTÜRÜCÜ 50 adet
ETHERNET KÖPRÜSÜ 75 adet
TERMAL MACUN 4 adet
USB ETHERNET DÖNÜŞTÜRÜCÜ 1 adet
SWİTCH 15 adet
RAM BELLEK DDR3 25 adet
USB CD-DVD 4 adet
RAM BELLEK DDR2 15 adet
CAT 6 CONNEKTÖR 200 adet
IDE-SATA SATA-IDE DÖNÜŞTÜRÜCÜ 3 adet
HDMI KABLO 5 adet
HARİCİ DİSK (HARİCİ DİSK) 2 adet
USB LPT ÇEVİRİCİ 30 adet
HMDI VGA ÇEVİRİCİ 5 adet
USB BELLEK 6 adet
CAT 7 DUVAR TİPİ KONNEKTÖR 40 adet
HOPARLÖR 10 adet
WEB CAM 7 adet
BİOS PİLİ 70 adet
CAT 6 KABLO HAZIR 3 MT 100 adet
BARKOD OKUYUCU 10 adet
VGA KABLO UZATMA EKİ 50 adet
SERİAL SATA POWER KABLO 50 adet
DOKTOR NÖBET DEFTERİ 8 adet
ODYOMETRİ SONUÇ BELGESİ 500 adet
GENEL LABORATUVAR DEFTERİ 24 adet
GENEL ADLİ MUAYENE FORMU 200 adet
ACİL SERVİS HASTA TRİYAJ FORMU 350.000 adet
AMELİYAT KAYIT DEFTERİ 80 adet
POLİKLİNİK KAYIT DEFTERİ 140 adet
KUDUZ KAYIT DEFTERİ 20 adet
RÖNTGEN HASTA KAYIT DEFTERİ 60 adet
UYUŞTURUCU MADDELERE MAHSUS REÇETE 180 adet
PSİKOTROP İLAÇ UYGULAMA KAYIT DEFTERİ 40 adet
İLLER ARASI VE KURUMLAR ARASI NAKİL HASTALARI BİLGİ FORMU 25 adet
112 İL AMBULANS SERVİSİ AMBULANS KAYIT DEFTERİ 50 adet
İŞTME TARAMA BROŞÜRÜ 6.000 adet
EVRAK ZİMMET DEFTERİ 25 adet
DOĞUM KAYIT DEFTERİ 12 adet
BARKOD ETİKETİ (20*50 MM) 5.000 adet
BARKOD ETİKETİ (40*80 MM) 12.000 adet
BARKOD ETİKETİ (25*64 MM) 120 adet
DİYABET EĞİTİM BROŞÜRÜ 1.000 adet
DİYABETLİYİM KARTI 1.000 adet
DİYABET OKULU DİPLOMASI 1.500 adet
ALGORİTMA TABLO ÇERÇEVESİ 18 adet
TRİAJ TABLO ÇERÇEVESİ 1 adet
BROŞÜR 1.000 adet