• İhale No
    2019/112940
  • İhale Adı
    BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Nisan 2019 11:00
  • İdare
    İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    14 Mart 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

T.C. İZMİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

BİLGİ İŞLEM BİRİMİ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/112940
1-İdarenin
a) Adresi : 253 SOKAK 143 35370 BASINSİTESİ KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322444444 - 2322447282
c) Elektronik Posta Adresi : ieah.ihale@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BİLGİ İŞLEM BİRİMİ İÇİN 14 KALEM MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : iZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DAYANIKLI TAŞINIR AMBARI
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanır.İş bitiş tarihi 31.12.2019 dır. Tüketim ambarınca faksla sipariş geçildiği tarihten itibaren 10 gün içinde istenen malzemeler teslim edilecektir. Malzemeler peyder pey teslim edilir.İdarenin ihtiyacına göre Muayene komisyonu ile teslimat programı yapılacaktır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İKÇÜ Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi 253 Sk.No:143 Basınsitesi /Karabağlar/İzmir
b) Tarihi ve saati : 12.04.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İsteklilerce teklif edilen kalemlere ait marka, model bilgisi ve açıklayıcı teknik dökümanlar ihale dosyasında sunulucaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastane Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İKÇÜ Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi 253 Sk.No:143 Basınsitesi /Karabağlar/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACCESS POINT 15 adet
BARKOD OKUYUCU 50 adet
BARKOD YAZICI 100 adet
BILGISAYAR MONITÖRÜ 500 adet
BILGISAYAR KASASI 500 adet
FOTOKOPI MAKINASI 10 adet
KAREKOD BARKOD OKUYUCU 25 adet
KENAR ANAHTAR (FİBER SWİTCH) 5 adet
KENAR ANAHTAR (8 LİK) 50 adet
KENAR ANAHTAR (24 LÜK) 50 adet
KENAR ANAHTAR (48 LİK) 50 adet
LAZER YAZICI 200 adet
OMURGA ANAHTAR 1 adet
TARAYICI 50 adet