ADALET BAKANLIĞI BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
UYAP Bilişim Sistemi Veri Merkezleri Sistem Altyapısı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/128341 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ergazi Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No: 448/B 06370 Şaşmaz Yenimahalle/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122932048 - 3122932227 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bidb.proje@adalet.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 adet Veri Merkezleri Sistem Altyapısı, 1 adet Veri Merkezleri Uygulama Sunucuları ve Disk Sistemi Güncelleştirilmesi, 1 adet Veri Merkezleri Kabinet Altyapısı, Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | UYAP Sistem Merkezi - Şaşmaz UYAP Acil Durum Merkezi - Gölbaşı |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici; 1- Veri Merkezleri Kabinet Altyapısı Teknik Şartnamesinde yer alan ürünleri, işe başlama tarihinden itibaren 25 (yirmibeş) takvim günü içerisinde kurulumlarını yaparak teslim edecektir. 2- Veri Merkezleri Sistem Altyapısı Teknik Şartnamesinde yer alan ürünleri, işe başlama tarihinden itibaren 35 (otuzbeş) takvim günü içerisinde kurulumlarını yaparak teslim edecektir. 3- Uygulama Sunucuları ve Disk Sistemi Güncelleştirilmesi Teknik Şartnamesinde yer alan ürünleri işe başlama tarihinden itibaren 35 (otuzbeş) takvim günü içerisinde kurulumlarını yaparak teslim edecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Adalet Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu Ergazi Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:448/B Şaşmaz - Yenimahalle / ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 22.10.2015 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar. Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. İsteklinin yukarıda imalatçı olduğunu gösteren belgelerden herhangi birini sunması yeterlidir. Teklif edilen ürünün yurtdışı menşeili olması durumunda, üretici firmanın vereceği yetki belgesini imzalayan kişi veya kişilerin üretici firmanın yetkili temsilcisi veya vekili olduğuna dair yetki belgesi ve imza sirküleri istenmeyecektir. Ayrıca bu yetki belgesi için bu şartnameninn 7.7.4. maddesinde belirtilen apostil şerhi ve tasdik işlemi aranmayacaktır. Bunun dışında yetkili satıcılığı gösteren belgeler, üretici - ürün sahibinden itibaren Türkiye distribütörü veya ithalatçısı (yetkilendirme sürecine dahil olmuş ise) ve istekliye kadar belgelendirilecektir. Yetki belgeleri, firmaların yetkili temsilcileri veya bunların vekalet verdikleri kişiler tarafından imzalanacak, firmaların yetkili temsilcilerinin yetkili olduğunu gösteren imza sirküleri (şayet imza sirkülerinde ve eklerinde yetki durumu yer almıyor ise ticaret sicil gazetesi ve ilgili diğer belgeler) ile vekaletname ve imza beyannamesi yetki belgesine eklenecektir. |
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İstekliler Veri Merkezleri Uygulama Sunucuları ve Disk Sistemi Güncelleştirilmesi Teknik Şartnamesi gereğince teklif ettikleri SD RAM’ler için 1- İmalatçı-üretici veya distiribütör veya ithalatçı ya da kendi adlarına Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca düzenlenen Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini, 2- İstekliler teklif ettiği lazer yazıcılara ait 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanun'un 56 ve 58'inci maddelerine dayanılarak 13/06/2014 tarih ve 29029 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Garanti Belgesi Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde düzenlenen Garanti Belgesini, 3- İmalatçı olması durumunda Marka Tescil Belgesini, İhale teklif dosyasında sunacaktır.
|
4.3.4. |
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler: |
İstekliler İhale tarihinde geçerli; 1- ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, 2- ISO/IEC 27001:2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, belgelerini ihale teklif dosyasında sunacaklardır. |
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilen tüm yazılım ve donanımların Teknik Şartnamede yer alan özelliklerini gösteren teknik dokümanlar (broşür, katalog vs.) Türkçe veya İngilizce olarak istekli tarafından onaylanarak teklifle birlikte verilecek ve söz konusu maddeler bu dokümanlarda işaretlenecektir. Standart teknik doküman ve broşürde bulunmayan teknik özellikler üreticinin veya distribütörün onayladığı bir yazı ile belgelendirilerek teklif dosyasında sunulacaktır.
|
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
1- Veri Merkezleri Sistem Altyapısı alımı işine, a) Merkezi sistem disk, yazılım ve sunucu sistemleri temin ve kurulumu, b) Merkezi sistem elektronik belge yönetimi ile yazılım ve donanım temin ve kurulumu, 2- Veri Merkezleri Uygulama Sunucuları Ve Disk Sistemi Güncelleştirmesi işine, a) Merkezi sistem disk, yazılım ve sunucu sistemleri temin ve kurulumu, b) Merkezi sistem elektronik belge yönetimi ile yazılım ve donanım temin ve kurulumu, 3- Veri Merkezleri Kabinet Altyapısı işine, a) Merkezi sistem salonları kabinet ve kablolama altyapısı temini ve kurulumu, b) Merkezi sistem salonları kabinet, kablolama ve enerji altyapısı temini ve kurulumu, c) Merkezi sistem salonları kabinet, kablolama ve iklimlendirme altyapısı temini ve kurulumu,
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman bedeli Adalet Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğüne (Adalet Bakanlığı Ek Bina Mustafa Kemal Mah. 2151. Cadde Söğütözü-ANKARA) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adalet Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı Proje ve Mali Yönetim Şube Müdürlüğü Ergazi Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:448/B Şaşmaz - Yenimahalle/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1- İSTEKLİ,teklif mektubu ekinde sunduğu birim fiyat cetveli haricinde yazılım, donanım,lisans, hizmet ve sair diğer bileşenlerin her bir birimine ilişkin ayrıntılı,kırılımlı birim fiyat tablosunu ihale teklif dosyasında sunacaktır.
2- Veri Merkezleri Sistem Altyapısı Teknik Şartnamesi ile Uygulama Sunucularıve Disk Sistemi Güncelleştirilmesi Teknik Şartnamesinde yer alan; Sunucu veDisk Sistemleri için ilgili üreticinin Ankarada yerleşik ofis ve en az 1yıldır çalışan en az 3 tane tam zamanlı personeli bulunacaktır. Buna dairüretici taahhüdü İSTEKLİ tarafından ihale teklif dosyasında sunulacaktır.
3- Uygulama Sunucuları ve Disk Sistemi Güncelleştirilmesi Teknik Şartnamesindeyer alan veri depolama sistemi, mevcut durumda kullanımında olan, IBM SVC2145-CG8 (SAN Volume Controller) cihazları ile uyumlu çalışacaktır. Uyumluluğugösteren belgeler (ilgili üretici resmi internet sayfasında yayınlananbilgiler) onaylanmış olarak ihale teklif dosyasında sunulacaktır.
4- Veri Merkezleri Sistem Altyapısı Teknik Şartnamesinde yer alan tasarımlaratemel olan uluslararası ve/veya üreticilere özgü performans karşılaştırmadeğerleri ve hesaplama yöntemlerini açıklayan dokümanlar ihale teklifdosyasında sunulacaktır.
5- Veri Merkezleri Sistem Altyapısı Teknik Şartnamesinde yer alan Flash tabanlıveri depolama sistemi İDAREnin kullanımında bulunan, IBM SVC (SAN VolumeController) cihazları ile tam uyumlu olacaktır. Uyumluluğu gösteren belgelerüretici onaylı olarak istekli tarafından ihale teklif dosyasında sunulacaktır.
6- Veri Merkezleri Sistem Altyapısı Teknik Şartnamesinde yer alan UYAP USM veridepolama sistemi İDAREnin kullanımında bulunan, IBM SVC (SAN VolumeController) cihazları ile tam uyumlu olacaktır. Uyumluluğu gösteren belgelerüretici onaylı olarak istekli tarafından ihale teklif dosyasında sunulacaktır.
7- Veri Merkezleri Sistem Altyapısı Teknik Şartnamesinde yer alan UYAP ADM veridepolama sistemi İDAREnin kullanımında bulunan, IBM SVC (SAN VolumeController) cihazları ile tam uyumlu olacaktır. Uyumluluğu gösteren belgelerüretici onaylı olarak istekli tarafından ihale teklif dosyasında sunulacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Veri Merkezleri Sistem Altyapısı | 1 | adet |
Uygulama Sunucuları ve Disk Sistemi Güncelleştirilmesi | 1 | adet |
Kabinet Altyapısı | 1 | adet |
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/128341 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ergazi Mah. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No: 448/B 06370 Şaşmaz Yenimahalle/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122932041 - 3122932227 |
c) Elektronik posta adresi | : | bidb.proje@adalet.gov.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 23.09.2015 - 2945 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | - |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
|