|
|
||||||
|
|||||||
Sayı :
Konu : Teklif Formu
Sayın İlgili
İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem BİYOGÜVENLİK KABİNİ 2021 YILI PERİYOEpİK'fiAKIM alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca ihale edilecektir. Bu işin yaklaşık maliyetlerinin hesaplanabilmesi
için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 19.11.2020 tarihine kadar bildirilmesini rica ec^eriz. \\ \
/aiiâtâlaV\ \
İdari \n Mâli rçtemetlersMüdûrü Parsa demlik Bealşt Hakten es i
Sıra No |
Malın / İşin Cinsi |
Miktar |
Birimi |
Birim Fiyat |
Ibplanı Fiyat |
1 |
Periyodik Bakım ve Onarım Hizmeti (Yedek Parça Hariç) (1 ADET NÜVE MN 120(1009858328) MARKA BİYOGÜVENLİK KABİNİ) |
1 |
PERİYOD |
|
|
Toplam |
|
|
EKl:Şartname(.... 3.... ) Ad.
NOT:
1. * İstenilen Mal/malzeme/hizmet............... gün içerisinde teslim edilecektir.
2. Ödemeler 180 iş günü içinde ödeme yapılacaktır.
3. Malzemelerin UBB ve Sut Kodları yazılması.
4. Teklif süresi 60 gün geçerli olacaktır.
Mail: khbl6.gmlksatinalma@saglik.gov.tr Tel: 224 517 34 00 (1184) Fax; 224 517 34 16
Firma Adı İmza ve Kaşe
Cihatlı mah.Cihatlı Sok. ııo:207 Gemlik BURSA Telefon: Faks:
e-posta: khbl6.gmlksatinalma@saglik.gov.tr Elektronik ağ: http://gemlikdh.saglik.gov.tr
SAĞLIK BAKANLIĞI GEMLİK DEVLET HASTANESİ
NÜVE MARKA MN120 MODEL KLİNİK ÇALIŞMA KABİNLERİ (BİYO GÜVENLİK
KABİNİ SINIF 2 A)
PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İŞİN YERİ: Gemlik Devlet Hastanesi
2. İŞİN SÜRESİ: 01.01.2021-31.12.2021
3. İŞİN TANIMI: Gemlik Devlet Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.
MARKA |
MODEL |
TANIM |
KÜNYE NO |
ADET |
DÖNEM |
NÜVE |
MN120 |
KLİNİK ÇALIŞMA KABİNLERİ, BİYO GÜVENLİK KABİNİ SINIF 2 A |
1009858328 |
1 |
1 |
|
Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri KLİNİK ÇALIŞMA KABİNLERİ, BİYO GÜVENLİK KABİNİ SINIF 2 A
Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 1 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır.
4.1. Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştimıe işlemlerini kapsamaktadır.
4.2. Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.
GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:
5.1. Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.
5.2. Firma, sistemin bakım ve kalibrasyoııu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.
5.3. Firma öncelikle arızalı parçanın onanını yoluna gidecek, eğer parçasının onanını mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.
5.4. Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.
C^
5.5. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.
5.6. Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından cihaz künye numaraları yazılı olarak düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Şamadan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.
5.7. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir. Yapılan müdahaleleri gösterir teknik servis formları cihaz künye numaraları baz alınarak yapılacaktır.
5.8. Yüklenici firma yıl içerisinde yapara m bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen ! rik'en 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.
5.9. Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz i:.kd •• tır.
5.10. Cihaz arızasmm bildirimini takiben, ‘ama en geç şehir içi 4 (döıt) saat, şehir dışı 8(sekiz)
saat içerisinde arızaya müdahale cdec ' mire: ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki)
iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Cmrun belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.
5.11. Yüklenici Firma, kurua.ua yede': ; ..- : •minini tana unlamasını takip eden en geç iki iş
günü içinde yedek parçaları de ! tirece ar. dinilen şiire içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır
5.12. Arızalı cihazlar kurum dışına çiler-'......... cak. '•■•rnde laırıir edilmesi için gerekli yer
kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak 1 e 1 1 -det fırına tarafından temin edilecektir. Kurum
içinde amiri mümkün değilse hizmetin aksamamamı için lirına tamir süresince yedek bir cihaz bırakarak hizmetin devamını sur layacu..: :r >v ... bir ücıet ı h.p etmeyecektir. Ayrıca görüntüler yedeklenerek idareye teslim l .d..
5.13. İdarenin bilgisi dahilinde herli s'keşke halam yapılmayan cihazlar için ücret
ödenmeyecektir.
5.14. Bakım anlaşmalı firma ! • ■!■:ınıcı> "K a ' !inik mühendislik birimde çalışan
personele “Teknik r\ is M ' : ■ ‘ ulandıracaktır.
5.15. Firma,bahsi geçen eh ■ . in (up-time)” Strateji Geliştirme
Bakanlığının 13.07.2012 tarih v. I s ....................... HJ genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95)
olması gerekmektedir” ibare • ""m• !>■ ■ 1 ■ ■■ •! ,:r. .\^i takdirde geçen her süre için bakım
süresine iki kat süre eklenecek:;,a
5.16. Yüklenici, 7 Haziran 2: ' ' ’ ■' f i Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz
Yönetmeliği”nin :ı ‘ g testleri,kalibrasyon veya bakım-
onarım gerektiren tıbbi e, imalatçının öngördüğü şekilde
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
||
6.1.Bakım-on " azları kapsayan tek yetki belgesi
veya cihazları d i bazlara ait özel bakım-onarım
eğitim sertifikası sn’nır,
6.2.Bakım onarım yapacak esma, i d! İT !26 standardı "Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar için Kurallar” kır ' d, , e '"5"' ' m \- -rilen "TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi’ni
![]() |
![]() |
||
6.6. Bakım-on m _r,:j , As elemanlarının bakım onarım
yapacakları ci ,rı ! a y darını ve yetkilendirildiklerine dair
belge ve eğit’’' sroO'i .y
derin hastane tarafından temini alı parça, yazılım program gibi) edebileceklerine dair taahhütte ıbilecek tüm yedek parçaların Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar rinanın gerekçe raporlarına göre, ur)
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|