KAMU HASTANE BİRLİĞİ (GÜNEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
2015 YILI BİYOMEDİKAL TÜKETİM SARF MALZEME TOPLU MAL ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/147107 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | POLİGON MAHALLESİ 123/11 SOKAK NO: 6 GÜZELYALI KARABAĞLAR/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2322323232-2214 - 2322245161 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | guney.genelsekreterlik@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 160 KALEM BİYOMEDİKAL SARF MALZEMELERİ TOPLU ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Güney Bölgesi Sekreterliğimize Bağlı İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İzmir Bayındır Devlet Hastanesi, İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İzmir Dr.Behçet Uz Çocuk Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İzmir Tire Devlet Hastanesi, İzmir Urla Devlet Hastanesi, Seferihisar Devlet Hastanesi, İzmir Eğitim Diş Hastanesi, Narlıdere ADSM, İzmir Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi, Selçuk Devlet Hastanesi, Çeşme Devlet Hastanesi, Kiraz Devlet Hastanesi, Torbalı Devlet Hastanesi ve Ödemiş Devlet Hastanesi' nin ambar birimlerine malzeme talep listesindeki kurumların talepleri doğrultusunda belirtilen ebat ve miktarlarda teslimat yapılacaktır. |
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip kurumların yazılı talebi doğrultusunda 20 gün içinde İlk parti teslimi yapılacaktır. Diğer partiler kurumların yazılı talepleri doğrultusunda 20 gün içerisinde aşağıdaki teslim programı çerçevesinde peyderpey teslim edilecektir. İşin başlama süresi sözleşmenin imzalanmasına müteakip 01/01/2015 tarihi olup, İşin bitiş süresi 31/12/2015 tarihine kadardır. Acil durumlar hariç malzemeler aşağıdaki teslimat programına göre yapılacaktır. 01/01/2015 - 31/01/2015 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/03/2015 - 31/03/2015 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/05/2015 - 31/05/2015 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/07/2015 - 31/07/2015 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/09/2015 - 30/09/2015 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. 01/11/2015 - 30/11/2015 Tarihleri Arasında Yazılı Talebe İstinaden Malzeme Teslimatı Yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İzmir Güney Sekreterliği Toplantı Salonu Poligon Mahallesi 123/11 Sokak No: 6 Güzelyalı - Karabağlar / İzmir |
b) Tarihi ve saati | : | 04.12.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- Teklif Edilen Ürünlerin Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası Onaylı Ürün Barkod Numaraları İle Tedarikçiler ve Bayilerin Bayi Kayıtlarının Bulunması Zorunludur. Bayi Tanımlayıcı Numaralarının ve Ürünlerin Ubb Çıktılarının Teklif Dosyasında bulunması Zorunludur. Kapsan dışı ürünler mutlaka belgelendirilecektir. 2-Yerli Malı Teklif edenler bu avantajdan yararlanmak isteyenlerce sunulacak Tobb yada Tesk' e bağlı odalarca düzenlenen Yerli Malı belgesini sunmak zorundadır. Sunulan Yerli malı belgesi üzerinde hangi kalem için yerli malı teklif edildiği belirtilecektir 3- 24,58,59,60,61,85,86,87, ve 88 Kalemlerin en az iki yıl garanti belegelerinin olması ve 13 ncü kalemin ise CE blegesiin olması gerekir. 4- 24,58,59,60,61,71,72,80,85,86,87,88,94, 95,96,97,98,101,102,103,105,106,110,111,112, 113,114,115,116,117,131,132, 133,135,136,137,138, 139,143, 151,152 kalemleri için numune getirme zorunluluğu bulunmamaktadır. Diğer kalemler için piyasaya arz edilmiş haliyle 2 (iki) adet numune verilecektir. Numuneler üzerine ihale numaraları mutlaka yazılacak ve ihaleden önce idareye teslim edilecek olup, düzenlenen numune teslim tutanakları teklif zarfının içinde bulunmalıdır. Numunesi olmayan ürünlere ait katalog resim broşür teklif dosyasında mutlaka bulundurulacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 10 (On) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı : İzmir Güney Genel Sekreterliği Muhasebe Birimi veya İzmir Güney Genel Sekreterliği Halk Bankası Menderes Cd. Şubesi İban TR 590001200145000005100001 No' lu hesabına dekont üzerine ihale numarası, Firma adı ve vergi numarası ile ücretin niçin yatırıldığı ayrıntılı olarak belirtilerek Doküman bedeli yatırılıp İzmir Güney Genel Sekreterliği Poligon Mahallesi 123-11 Sokak No:6 Güzelyalı Karabağlar İzmir 3. Kat 17 Nolu Satınalma Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Poligon Mahallesi 123/11 Sokak No: 6 Güzelyalı - Karabağlar / İzmir (Mali Hizmetler Başkanlığı 3. Kat 17 no' lu Satın-alma odası) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|