• İhale No
    1105670
  • İhale Adı
    BOŞ DVD (Paketler 50 Adetlik Olmalıdır) 20 Paket - BOŞ CD (Paketler 50 Adetlik Olmalıdır) 50 Paket ALIM
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    20 Mayıs 2016 12:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    18 Mayıs 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Metin Kutusu: Kırşehir
18.05.2016
Sayı: 75990205-869-153 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

Ahmet

İdari

Hastanemiz Tel: 0386-213 45 15-16 Dahili:1898-1878-1879 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

NOT:Teklif mektupları en geç 2£.iQ£. ./2016-Saat: 12&

Kadar Satmalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

 

 

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

Marka

MİKTARI

1

 

BOŞ DVD

(Paketler 50 Adetlik Olmalıdır)

 

20

Paket

 

 

2

 

BOŞ CD

(Paketler 50 Adetlik Olmalıdır)

 

50

Paket

 

 

TOPLAM =

 

 

Eki: 1 Adet Teknik Şartname DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-           Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-       Teklif            verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-        Silinti,         kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-           Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalma birimine gönderilecektir.

5-       Teklif            Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-           İstekliler   listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-               Sözkonusu              alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-              Firmaların              sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-             idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-          Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-        S.U.T.          Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-          Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-               Uhtesinde    Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-      Alım            uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

* TEKNİK ŞARTNAMENİN TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ. İMZA VE KAŞE :

 

T. C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

BOŞ DVD VE CD TEKNİK ŞARTNAMESİ

BOŞ DVD TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-  DVD depolama kapasitesi 4.7 GB olmalıdır.

2   -DVDler yazılabilir-okunabilir olmalıdır.

-DVD lerin CE Belgesi olmalı, talep edildiğinde ibraz edilmelidir.

4- Paketler 50 adetlik olmalıdır.

5 -DVD üzerinde herhangi bir yazı yada marka yazısı bulunmamalıdır.

BOŞ CD TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-  CD depolama kapasitesi 700 MB/80MIN olmalıdır.

2-     CD lerin CE Belgesi olmalı, talep edildiğinde ibraz edilmelidir.

3-  Paketler 50 adetlik olmalıdır.

4   - CD üzerinde herhangi bir yazı yada marka yazısı bulunmamalıdır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim