İhale Dosya Nu. | : | 2018-63 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | BRANDA BEZ HAKI |
İlan Kategorisi | : | MUHTELIF ÇESITTE DIGER MADDELER |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:0(326)616 2555 Fax:0(326)616 2555ISKENDERUN IKMAL DESTEK K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | HATAYHATAY |
İhale Tarihi * | : | 21.06.2018 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 18.06.2018 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 128483 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 SAYILI KANUNUN 22/D MADDESI GEREGI ILGILI BAKANLAR KURULU KARARINCA HER YIL BELIRLENEN BÜYÜKSEHIR BELEDIYE SINIRLARI IÇIN BELIRTILEN LIMITLERIN ALTINDA OLMASI, TEKNIK SARTNAMENIN OLMAMASI, ILAN VB. MASRAFLARDAN SAKINILMASI VE 5018 SAYILI KAMU MALI YÖNETIM VE KONTROL KANUNU GEREGI KAYNAKLARIN EKONOMIK, ETKIN VE VERIMLI KULLANILMASINI SAGLAMAK AMACIYLA TEDARIK FAALIYETLERI 4734 SAYILI KAMU IHALE KANUNUNUN 22/D MADDESINE ISTINADEN DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. 5.000,00 (BESBIN) TL ÜSTÜ ALIMLARDA SÖZLESME YAPILACAK OLUP, SÖZLESME BEDELININ %6 SI ORANINDA KESIN TEMINAT ALINACAKTIR.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN'nın düzenlediği ödeme evrakları ile saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,896 (%0,948 damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) kesilecektir.
4. TOPLAM BEDEL ÜZERINDEN EN DÜSÜK FIYAT ESASINA GÖRE DEGERLENDIRILCEKTIR. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN'ınca siparişin verilmesini müteakip 15 (ONBES) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 21/06/2018 saat 14:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
1.IHTIYAÇ DUYULAN MALZEMENIN FIYAT TEKLIFLERI TOPLAM BEDEL ÜZERINDEN EN DÜSÜK FIYAT ESASINA GÖRE DEGERLENDIRILCEKTIR. ALTERNATIF TEKLIFLER KABUL EDILMEYECEKTIR. RET OLAN MAL VE MALLARIN OLMASI HALINDE ALIMA ESAS TUTAR IÇIN YATIRILAN TEMINAT IDARE TARAFINDAN PROTESTO ÇEKMEYE GEREK KALMAKSIZIN HAZINEYE IRAD KAYDEDILECEKTIR.
2. 5.000,00 (BESBIN) TL ÜSTÜ ALIMLARDA SÖZLESME YAPILACAK OLUP, SÖZLESME BEDELININ %6 SI ORANINDA KESIN TEMINAT ALINACAKTIR.
3. ISIN SÖZLESME HÜKÜMLERINE UYGUN OLARAK YERINE GETIRILDIGI IDARECE TESPIT EDILDIKTEN SONRA (MALZEMELERIN KATI KABULÜ YAPILDIKTAN SONRA), BU IS IÇIN YATIRILAN KESIN TEMINAT YÜKLENICIYE IADE EDILECEKTIR.
4. MALZEMELER, SÖZLESMENIN IMZALANMASINA MÜTEAKIP 15 (ONBES) TAKVIM GÜNÜ IÇERISINDE, BU SÜRENIN RESMI TATILE DENK GELMESI HALINDE TAKIP EDEN ILK IS GÜNÜ SAAT 16:00 A KADAR TAAHHÜT EDILDIGI SEKILDE ISKENDERUN IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI SÖZLESME YÖNETIM KISIM AMIRLIGI ISKENDERUN/ HATAY`A TESLIM EDILECEKTIR.
5. 6183 SAYILI AMME ALACAKLARI TAHSIL USULÜ KANUNU GEREGI YÜKLENICININ VERGI BORCU BULUNDUGU TAKDIRDE, ALACAGINDAN KESILEREK TAHSIL EDILECEKTIR.
NOT:TEKLIF MEKTUPLARI MAIL ORTAMINDA VEYA FAKS ORTAMINDA GÖNDERILDIGINDE IK.KD.BÇVS.MURAT SENGÜL`e 5064964978 BILGI VERILECEKTIR.
LUMBARAGZINA TEKLIF MEKTUPLARI BIRAKILMAYACAKTIR ILGILISI ILE KOORDINE KURULACAK ELDEN BIZZAT FIRMA TAAFINDAN TESLIM EDILIP IMZA ALTINA ALINACAKTIR. ZARFLAR KAPALI VE KASE BASILMIS OLACAKTIR.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI/ISKENDERUN tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz ik.des.iskenderun@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 326 6131425 (3306) , faks numaramiz 326 6162555
İlgili harcama talimatı no: 63
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270274003 | BEZ BRANDA HAKI ENI 1 METRE OLACAKTIR. DOKUMA TIPI 1/1 BEZAYAGI DÜZ DOKUMA OLACAKTIR. KUMAS AGIRLIGI 620 G/M2 PAMUKLU BRANDA BEZI OLACAKTIR. RENK HAKI YESIL OLACAKTIR. SU GEÇIRMEZLIK ISLEMI, GÜÇ TUTUSMA ISLEMI VE KÜFLENMEZLIK ISLEMI GÖRMÜS BRANDA BEZI OLACAKTIR. BU HUSUS TAAHHÜT EDILECEKTIR. MALZEME PIYASA TEAMÜLÜ AMBALAJLARDA ÜRÜNÜN ÖZELLIGINI BOZMAYACAK DIS ETKENLERDEN KORUNACAK SEKILDE AMBALAJLANACAKTIR. MALZEME IKMAL DESTEK KOMUTANLIGINA TESLIM EDILECEKTIR. MALZEME ILE ILGILI NUMUNE KUMAS EKTE OLDUGU GIBIDIR. |
MT | 300 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|