• İhale No
    2003315
  • İhale Adı
    BUHAR OTOKLAVI KAPAK CONTASI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    06 Şubat 2020 10:00
  • İdare
    Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    04 Şubat 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 04/02/2020 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Murat TAKDİM (Satmalma Memuru )

Telefon

 

02242944264

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

n

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 

Sayın...............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

MARKA / UBB / SUT KODU YAZILACAKTIR...

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

BUHAR OTOKLAVI KAPAK CONTASI

4

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlannda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldınm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 06/02/2020 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ": AYRI EİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) 1

Murat TA Satınalma

ıKDİM

 

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm.£at]^

•/

 

^tıjnd^n doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil |

 

NOT: Teklifi verilesi ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)” kaydı bulunması zorunludur.

F.23.002.01

/W\

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

 

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

BELİMED MARKA WD200 MODEL CERRAHİ ALET YIKAMA CİHAZINA UYGUN KAPAK CONTASI TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   Kapak Contası Belimed marka VVD200 model yıkama cihazında kullanıma uygun

olmalı orijinal veya dengi malzeme olmalıdır. Üzerinden çıkan numune ile aynı olmıdır.

2.   Kapak contası cihazın montajına uygun olmalıdır

3.   Kapak contasını temin eden firma numuneye uygun ürün göndermelidir.

4.   Kapak contası ısıya dayanıklı olmadır.

5.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.Uygun olmayan contanın ücreti ödenmeden Temin eden firmaya geri gönderilecektir.

6.   Parça suya dayanıklı sızdırmaz yapıda olmalıdır.

7.   Parça kullanıcı hataları dışında 6 ay garantili olmalıdır.

8.   Fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene

kabul komisyonuna gönderilmelidir.


 

 

/Ti>v /v@£5\* \ /♦,<*/ {j

T.C.

hİTİ1*)

SAĞLIK BAKANLIĞI

\* v*v T /'*•

yti^y

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

\» t y

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                         Faturalarda        TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim