BURDUR DEVLET HASTANESİ 2011-2012 YILLARI İDRAR ANALİZİ İÇİN KİT KARŞILIĞI CİHAZ KULLANMA UYGULAMASI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık B urd ur İl Sa ğ lı k M üdürlü ğ ü
BURDUR DEVLET HASTANESİ 2011-2012 YILLARI İDRAR ANALİZİ İÇİN KİT KARŞILIĞI CİHAZ KULLANMA UYGULAMASI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/67641
1-İda re nin
a) Adresi : Yenı Mah. Eskı Antalya Cad. Devlet Hastanesı Arkası 24 15030
Burdur Merkez Burdur
b) Telefon ve faks numarası : 2482334859 - 2482334551
c) Elektronik Posta Adresi : burdur@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Cihazlar Burdur Devlet Hastanesi Laboratuarlarına kurulacaktır.
Kitler Burdur Devlet Hastanesine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalandıktan sonra Burdur Devlet Hastanesi Baştabipliğinin yükleniciye işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacak ve en geç 10 gün içinde cihazların montajı yapılarak çalışır halde teslim edilecektir. Cihazların muayene ve kabulü yapıldıktan sonra, kitler ve sarf malzemeleri partiler halinde, birinci parti istem tarihinden itibaren üç gün içerisinde, diğer partiler ise istem tarihinden itibaren on beş gün içinde mesai saatleri (08.00
16.00) dahilinde teslim edilecektir. İdarelerin talebi doğrultusunda istenilen kitler 31.12.2012 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir. Teknik şartname gereği miat değişimi için firmaya resmi yazı ile bildirilen kitler için teslim süresi resmi yazının tebliğinden itibaren 10(on) gündür. Sarf malzemelerin özelliğinden dolayı teslim edilen kitlere yetecek kadar sarf malzeme teslim edilememesi durumunda bile en az bir aylık sarf malzeme teslim edilecek, geriye kalan sarf malzemeleri yazılı bildirime gerek olmadan firma tarafından partiler halinde gönderilecektir. Sarf malzemelerinden dolayı işin aksatılması durumunda bu şartnamenin 51. maddesi uygulanır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Burdur Sağlık Müdürlüğü Müdürlük Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati : 17.05.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklilerin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekli veya ithalatçı adına düzenlenmiş teklif edilen cihaza ait geçerlik süresini doldurmamış TS 12424 Yetkili Servisler-Tıbbi Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlik belgesi ve/veya Sanayi Ticaret Bakanlığı tarafından verilen satış sonrası hizmetleri yeterlik belgesini teklif zarfında vereceklerdir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1- İstekliler teklif edilen kit ve cihazlara ait TITUBB'da kayıtlı olduğunu, barkod numaralarını ve Sağlık Bakanlığından Onaylıdır ibaresini ve detay bilgilerini gösteren internet çıktılarını teklif zarfı içerisinde sunacaklardır.
2- İstekliler teklif edilen malzemelerin üreticisinin ve/veya ithalatçısının ve bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayilerin TITUBB'da kayıtlı olduklarını gösteren internet çıktılarını teklif zarfı içinde sunacaklardır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teknik şartname maddelerini ayrı ayrı Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevap ". marka, . model, . cihazı ve . kitine ait teknik şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren isteklinin antetli kağıdına yazılmış ve yetkilisi tarafından imzalanmış olacaktır. Bu cevaplar ibraz edilecek orjinal dökümanlardaki veriler ile karşılıştırıldığında herhangi bir faklılık olursa istekli ihale dışı bırakılacaktır.
b) Cihazlar ve kite ait orjinal katalog, broşür, fotoğraf ve tüm teknik dökümanlar verilecektir. Teknik şartnamede yer alan tüm hususlar üretici firma, orjinal katalog ve dökümanları ile belgelendirilecektir. Orjinal katalog üzerinde teknik özelliği cevap teşkil edecek şekilde hangi özelliğe cevap oluşturduğunun anlaşılması için altı renkli kalemle çizilerek yan tarafına teknik şartnamedeki ilgili numara yazılacaktır.
c) Teklif edilen kit ile bereberinde verilecek olan cihazların teknik şartnameye uygunluğunun değerlendirilebilmesi için, ihale komisyonunca belirlenen yer ve süre içerisinde istekli firmalar tarafından demonstrasyon yapılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Burdur Sağlık Müdürlüğü
İdari Ve Mali İşler Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Burdur Sağlık Müdürlüğü İdari Ve Mali İşler Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İDRAR STRİBİ | 85000,00 | ADET |