• İhale No
    2010/518328
  • İhale Adı
    Büro Malzemeleri (Ekli Liste'de belirtilmiştir)
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ekim 2010 14:00
  • İdare
    Hatay İl Çevre ve Orman Müdürlüğü
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BÜRO MALZEMELERİ (EKLİ LİSTE'DE BELİRTİLMİŞTİR)
ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI Hatay İl Çevre ve Orman Müdürlüğü

Büro Malzemeleri (Ekli Liste'de belirtilmiştir)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/518328
1-İdarenin
a) Adresi:Kanatli Mahallesi Atatürk Caddesi Orman Isletme Binasi 3. kat 1 31100 HATAY MERKEZ HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3262137743 - 3262143087
c) Elektronik Posta Adresi:hatay@cevreorman.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):Yok

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hatay İl Çevre ve Orman Müdürlüğü Merkez İdare Binası (İdarece bildirilecek diğer Birimlere Kurulumu Yüklenici tarafından yapılacaktır.)
c) Teslim tarihi:İdare ve Yüklenici arasından yapılan sözleşme tarihinden itibaren 15 (onbeş) içinde teklif edilen tüm mallar teslim edilmiş ve İdarenin göstereceği yere/yerlere kurulumu yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Atatürk Cad. Stadyum Karşısı Orman İşletme Müdürlüğü Binası Kat:3 Antakya/HATAY
b) Tarihi ve saati:18.10.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Tedarik edilecek malların özelliklerini gösterir katalog, markası ve kullanım kılavuzları, varsa fotoğrafları ile birlikte sunulacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Atatürk Cad. Stadyum Karşısı Orman İşletme Müdürlüğü Binası Kat:3 Antakya/HATAY adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
70 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

bedelini Hatay İl Çevre ve Orman Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesinin T.C. Ziraat Bankası Antakya Merkez Şubesi nezdinde bulunan TR040001000306393886695001 IBAN nolu yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Atatürk Cad. Stadyum Karşısı Orman İşletme Müdürlüğü Binası Kat:3 Antakya/HATAY
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DizüstüBilgisayar (Model-1) 2,00 Adet
DizüstüBilgisayar (Model-2) 2,00 Adet
MasaüstüBilgisayar (Model-1) 5,00 Adet
Yazıcı-RenkliLaser (Model-1) 1,00 Adet
Yazıcı-RenkliLaser (Model-2) 2,00 Adet
Tarayıcı-Dijital(Masaüstü) 1,00 Adet
GPSYer BUlma Cihazı 2,00 Adet
SplitKlima (Duvar Tipi) 1,00 Adet
FotokopiMakinesi (Masaüstü) 1,00 Adet
FaksCihazı (Masaüstü) 1,00 Adet
ÇelikDosya Dolabı 4,00 Adet
ProjeksiyonCihazı Perdsi 1,00 Adet