MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI | ||||||||||
İŞİN ADI : | Büro Malzemesi Alımı | |||||||||
İLAN TÜRÜ ve USULÜ: | DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları | |||||||||
İDARE ADI: | 20 nci Zırhlı Tugay Komutanlığı | |||||||||
ADRESİ: | 20 nci Zırhlı Tugay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı ŞANLIURFA | |||||||||
TELEFON VE FAX NUMARASI: | +904143167384(Dahili:3021-3022) - +904143143392 | |||||||||
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ: | ||||||||||
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ: | Ayrıntılı bilgiye tip sözleşmeden ve ihtiyaç listesinden ulaşılabilir. | |||||||||
MİKTARI: | 11 KALEM | |||||||||
MALIN TESLİM YERİ: | 20’nci Zırhlı Tug. K.lığı Taşınır (Tüketim) 200 Mal Saymanlığı depolarına sözleşmede belirtilen şekilde teslim edilecektir. | |||||||||
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ: | İşin süresi sözleşmenin imzalanmasından itibaren 10 (ON) takvim günüdür. Muayenede geçen süreler dahil değildir. | |||||||||
İhalenin YAPILACAĞI YER: | 20'NCİ ZH.TUG.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ŞANLIURFA | |||||||||
İhalenin TARİH VE SAATİ: | 14/11/2014-15:30 | |||||||||
SARTNAME NO: | -- | |||||||||
İHALE İLANI METNİ | ||||||||||
1. Taahhüdün yerine getirilmesine ilişkin her türlü vergi (KDV hariç), resim, harçlar ve her türlü nakliye, sigorta giderleri, sözleşmenin çoğaltılması vb. sözleşme bedeline dâhildir. 2. Sözleşmenin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 30 (otuz) gündür. 3. 20’nci Zırhlı Tug. K.lığı Taşınır (Tüketim) 200 Mal Saymanlığı depolarına sözleşmede belirtilen şekilde teslim edilecektir. 4. İşin süresi sözleşmenin imzalanmasından itibaren 10 (ON) takvim günüdür. Muayenede geçen süreler dahil değildir. 5. Taşıma kapsamında yapılacak her türlü tahmil, tahliye, depoda istifleme ve benzeri bütün giderler yükleniciye aittir. 6. Garanti: Yüklenici tarafından teslim edilecek malların kabulünden sonra asgari 12 (ON İKİ) ay garanti istenecektir. 7. Getirilen malın muayenesi 20’nci Zh. Tug. Muayeneye Kabul Komisyon Başkanlığınca yürürlükteki Mal Alımları Denetimi, Muayene ve Kabul İşlemlerine dair Yönetmelik ve Silahlı Kuvvetler Mal Alımları Denetimi, Muayene ve Kabul İşlemleri Yönergesi MSY 331-1(c) esaslarına göre yapılacaktır. 8. Teslim Edilecek Malzemeler: Bant Makası: 100 Adet Metal Cetvel 30 cm. : 60 Adet Metal Cetvel 50 cm. :60 Adet Delgeç Küçük Boy :60 Adet Delgeç Orta Boy :60 Adet Delgeç Arşiv tipi:10 Adet Kalem Traş (masaüstü):45 Adet Tel Zımba Makinesi Arşiv Tipi:7 Adet Zımba Teli Sökücü:50 Adet Tarih Kaşesi:60 Adet Numaratör:60 Adet Malzeme ekli sözleşme tasarısında belirtilmiş olan teknik özelliklere haiz olacaktır. (Teklif mektubu/cetveli ve ihtiyaç listesi idaremizle irtibata geçilerek faks ile gönderilecektir.) 9. Muayene esnasında dizayn ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumludur. 10. KODLANDIRMA YAPILMAYACAK, NUMUNE TUTULMAYACAK ve LABORATUVAR MUAYENESİ YAPILMAYACAKTIR. 11. Yüklenici taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, bu sözleşmenin gecikme cezasını düzenleyen maddesinde belirtilen şekilde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme fesih edilecektir. 12. Sözleşmede hüküm olmayan hallerde, genel hükümlere göre işlem yapılır. 13. Doğrudan temin üzerine kalması durumunda Karar ve Sözleşme Pulu yatırılarak idaremizle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. 14. Teslim edilen malların Garanti Süresi bulunması halinde yüklenici tarafından Garanti Belgesi (idare adına düzenlenmiş ve orijinal nüshalarını idareye teslim etmek koşuluyla) idareye sunulacaktır. Garanti belgesi düzenlenmesi mümkün olmaması durumunda yüklenici garantiye ilişkin taahhütleri içeren bir belgeyi idareye sunmak zorundadır. 15. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde ŞANLIURFA mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir. |
||||||||||
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|