• İhale No
    2018/321498
  • İhale Adı
    BÜRO VE OKUL MEFRUŞATI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Temmuz 2018 14:00
  • İdare
    AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BÜRO VE OKUL MEFRUŞATI SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ

37 Kalem Büro ve Okul Mefruşatı Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/321498
1-İdarenin
a) Adresi : Erzurum yolu üzeri 4.KM Erzurum Caddesi 04100 MERKEZ AĞRI MERKEZ/AĞRI
b) Telefon ve faks numarası : 4722152029-9863 - 4722154615
c) Elektronik Posta Adresi : imid@agri.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 37 Kalem Büro ve Okul Mefruşatı Alımı İhalesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Merkez Kampüs ve ilçe yerleşkelerinde bulunan Fakülte ve Yüksekokullar.
c) Teslim tarihi : Mallar mesai saatleri içerisinde teslim edilecektir. Üzerinde herhangi bir hasar oluşan mallar teslim alınmayacaktır. Malların teslimatı ve montajı işe başlama tarihinden itibaren 30 iş günü içerisinde bitecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörlük Çok Amaçlı Toplantı Salonu Erzurum Yolu Üzeri 4.Km Merkez/AĞRI
b) Tarihi ve saati : 27.07.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Büro ve okul mefruşatı  işyerlerinin, okulların, sosyal tesislerin donatımı için  kullanılan eşyaların (Büro masası, koltuk, sandalye, sehpa, dosya dolabı, okul sırası, oturma bankı) alımına ilişkin düzenlenen iş deneyim belgeleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 70 TRY (Türk Lirası) karşılığı EKAP' a kaydı bulunan İstekliler olabilecekler, doküman bedelini Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının Vakıflar Bankası Ağrı Şubesi TR550001500158007295652386 nolu hesabına yatırdığına dair dekont ile birlikte Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Birimi satın alabilirler. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 90 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Vakıflar Bankası Ağrı Şubesi TR550001500158007295652386 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Makam Masası 6 takım
Öğretim Görevlisi Oda Takımı 19 takım
3’lü Laminat Amfi Ön Sırası 24 adet
Üçlü Laminat Amfi Orta Sırası 102 adet
Üçlü Laminat Amfi Arka Sırası 24 adet
Derslikler için Beşgen Profilli Hoca Masası 6 adet
Bilgisayar Laboratuvarı için Metal Ayaklı Kesonlu Hoca Masası 2 adet
Bilgisayar Laboratuvarı için Metal Ayaklı Bilgisayar Masası 48 adet
Toplantı Masası 2 adet
Açık Raflı Kitaplık Kütüphane için 69 adet
Kapaklı yarı cam, yarı ahşap dosya dolabı 37 adet
Tek Kapaklı Laminat Kapalı Soyunma dolabı 20 adet
Öğretim Görevlisi Odası Odası İçin 50x50 cm Laminat Kaplamalı Beşgen profilli Sehpa 14 adet
Kütüphane İçin Sandalye 204 adet
Konferans salonu için konferans koltuğu 144 adet
Makam Koltuğu 42 adet
Yönetici Çalışma Koltuğu 6 adet
Toplantı Salonu Koltuğu 40 adet
Bilgisayar Laboratuvarı Sandalyesi 77 adet
Öğretim Görevli Odası İçin Misafir Sandalyesi 58 adet
Yard. Doç Misafir Koltuğu 24 adet
Kütüphane ve Yemekhane İçin Masa 76 adet
Toplantı Masası Müdür Odası 1 adet
Toplantı Masası Koltuğu Müdür Odası 6 adet
Dosya Dolabı 3 adet
Yemekhane için Sandalye 100 adet
500 x 500 x 400 H Sehpa 30 adet
600 x 900 x 400 H Sehpa 16 adet
Soyunma Dolabı 13 adet
Üçlü Bekleme Koltuğu 18 adet
Dış Mekân Oturma Bankı 8 adet
Yazı Tablalı Konferans Koltuğu 40 adet
Compact Arşiv Dolabı 200*60*217h (çift taraflı kapaksız volanlı) 17 adet
Compact Arşiv Dolabı 30X200X217h (sabit tek taraflı kapaksız) 3 adet
Compact Arşiv Dolabı 200*62*217h (çift taraflı kapaklı volanlı 3 adet
Çift Taraflı Metal Kitaplık 4 adet
3 Raflı Çelik Raf Sistemi 11 adet