İhale Kayıt Numarası | : | 2010/537723 |
a) Adresi | : | BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah.İzmir Yolu 16130 Nilüfer-BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2244525244 - 2244525243 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | burulas@burulas.com.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | BURULAŞ-BursaRay İşletme-Bakım Merkezi ve çevresi, Yolcu İstasyonları, Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali, HRS araçları ve İdarenin diğer hizmet alanları |
c) İşin süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011 |
a) Yapılacağı yer | : | BURULAŞ -BursaRay İşletme Merkezi Odunluk Mah. İzmir Yolu 16130 Nilüfer/BURSA |
b) Tarihi ve saati | : | 30.11.2010 - 15:00 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler: |
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait; a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler, a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %10'undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler, |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
|
Temizlikhizmetlerinde isteklinin yüksek personel devir hızına sahip olması hizmetin kalitesini olumsuz olarak etkilediğinden ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesinde aşağıdaki formülle hesaplanacak puan dikkate alınacaktır.
PÇ = 2010 yılı içinde işten ayrılan/çıkarılan personel sayısı
PT = Eylül 2010 bordrosunda yer alan personel sayısı
PÇ/PT <=0.3 ise %5 ağırlıklı puan
0.3< PÇ/PT < =0.5 ise %3 ağırlıklı puan
0.5 < PÇ/PT < =0.7 ise %2 ağırlıklı puan
0.7< PÇ/PT ise %0 ağırlıklı puan
PÇ ‘nin hesaplanmasında 2010 yılı Ocak ayından, Eylül ayı sonuna kadar olan (9 aylık) dönem dikkate alınacaktır. İstekli, SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan PÇ ve PT değerlerini hesaplayacaktır. Hesaplanan bu değerleri beyan ve doğruluğunu taahhüt edecektir.
İsteklilerin SGK da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personeline ait 2010 yılı Ocak-Eylül dönemini kapsayan 9 aylık Sigortalı Hizmet Listeleri(barkodlu) teklif dosyasında İdareye ibraz edilecektir.
35.1.2.Temizlik hizmetinde İsteklinin personelinin tecrübe ve kıdemi hizmetin kalitesini artırdığından
K<=0,5 ise %0 ağırlıklı puan
0,5 < K<=1 ise % 1 ağırlıklı puan
1 < K<=1,5 ise %2 ağırlıklı puan
1,5 < K<=3 ise %3 ağırlıklı puan
3 < K <=5 ise %4 ağırlıklı puan
5 < K ise %5 ağırlıklı puan
K = Mevcut personelin İsteklinin bünyesinde çalıştığı sürelerin yıl cinsinden aritmetik ortalaması(Kıdem)
İstekli SGK’da kayıtlı tüm işyerlerinde çalışan personelini kapsayan kıdem tablosunu hazırlayacak ve teklif dosyasında İdareye ibraz edecektir. İstekli tarafından kıdem tablosu esas alınarak K değeri hesaplanacaktır. İstekli, hesapladığı K değerini beyan ve doğruluğunu taahhüt edecektir.
35.1.3. Standart form KIK015.3/H Birim Fiyat Teklif Mektubu formunda teklif edilen fiyat toplamı için %90 ağırlıklı puan aşağıdaki şekilde hesaplanır.
Mali Tekliflerin Puana dönüştürülmesi :
PM= 90 x (Mmin/ M)
PM = Mali teklif puanını
M = İsteklinin mali teklif fiyatı
Mmin = İstekliler arasında teklif edilen en düşük mali teklif fiyatını ifade eder
35.1.4. Yukarıdaki 35.1.1; 35.1.2; 35.1.3; bentlerinde hesaplanan puanlar toplanır en yüksek alandan en düşüğe göre sıralanır. En yüksek puan alan İstekli Ekonomik açıdan en avantajlı teklif veren İstekli olarak belirlenmiş olur.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|