• İhale No
    2012/198599
  • İhale Adı
    ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Ocak 2013 14:00
  • İdare
    ÇAY İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÇAYKUR Satınalma Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Rize
  • İşin İli
    Rize
  • Yayın Tarihi
    04 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Ça y İşlet meler i Ge nel M üdü rlüğ ü(ç a y kur) Sa t ına l ma Da iresi B a ş ka nlığ ı
Çağrı Merkezi Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/198599
1-İda re nin
a) Adresi : Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü/Müftü Mah. Menderes Bul. 53080
Rize Merkez/Rize
b) Telefon ve faks numarası : 4642130211 - 4642130226
c) Elektronik Posta Adresi : caykur@caykur.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 33(otuzüç) aydır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Satınalma Dairesi Başkanlığı İhale
Salonu, Müftü Mahallesi 53080 Rize
b) Tarihi ve saati : 28.01.2013 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde yapılmış olan her türlü çağrı merkezi hizmetleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen fiyatın %40'ı ile firma ve proje ekibinin değerlendirilmesi sonucunda oluşan teknik değerlendirme puanının %60'ı alınarak belirlenecektir.Değerlendirme işlemi sonucunda toplam puanı aynı olan birden fazla istekli olması durumunda teknik değerlendirme puanı en yüksek olma şartı uygulanacaktır. Teknik değerlendirme puanı' da eşit ise, istekliler arasında düşük teklifi veren geçerli olacaktır. Teknik değerlendirme puanının hesaplanmasında kullanılmak üzere, istekliler gerekli belgeleri tablodaki sıralamaya göre teklif dosyasında sunacaktır.
İsteklilerin teklifleri toplam puan hesaplama formülüne göre değerlendirilerek puanlanacaktır. Değerlendirme ağırlık yüzdeleri;
Teklif fiyatı %40
Tablodaki Teknik değerlendirme puanı %60
Toplam Puanın Hesaplanmasında Kullanılan Formül ve Tanımlamalar
S = (F min / F) x (%40) + (TDP /100) x (%60) S: Toplam Puan
F: Teklif Fiyatı
F min: Tekliflerde en düşük fiyat
TDP: Teknik değerlendirme puanı (Tabloda 100 üzerinden puanlanacaktır) Örnek:
Teklif A: 200,00 TL TDP A: 60 Puan (Tablodaki teknik değerlendirme puanı) Teklif B: 360,00 TL TDP B: 80 Puan (Tablodaki teknik değerlendirme puanı) Teklif C: 360,00 TL TDP C: 90 Puan (Tablodaki teknik değerlendirme puanı) (F min): 200,00 TL (Tekliflerde en düşük fiyat)
A Firmasının Toplam Puanı:
S= (200,00 / 200,00) x 0.40 + (60 /100) x 0.60
S= (1.00) x 0.40 + (0.60) x 0.60
S= 0.40 + 0.36
S= 0.76
B Firmasının Toplam Puanı:
S= (200,00 / 360,00) x 0.40 + (80 /100) x 0.60
S= (0.56) x 0.40 + (0.80) x 0.60
S= 0.22 + 0.48
S= 0.70
C Firmasının Toplam Puanı:
S= (200,00 / 360,00) x 0.40 + (90 /100) x 0.60
S= (0.56) x 0.40 + (0.90) x 0.60
S= 0.22 + 0.54
S= 0.76
Örnek Değerlendirme işlemi sonucunda A ve C firmasının teknik değerlendirme puanı aynı olup, puanı fazla olan C firması en avantajlı teklifi vermiştir.
Firmanın değerlendirilmesi
Kriter
Max puan Teklifte istenen belgeler
Firmanın çağrı merkezi alanında çalıştığı süre (çs) Çs ≥ 5 (15 puan) çs = 4 (12 puan) çs = 3 (9 puan)
çs = 2 (6 puan)
çs = 1 (3 puan)
15
İlgili ticaret odasından alınan firma faaliyet belgesi
Firmanın çalıştırdığı müşteri temsilcisi sayısı (mt)
Mt≥200(20puan) 200>mt≥150(16puan)
150>mt≥100(12puan) 100>mt≥50 (8 puan)
50 ≥ mt (4 puan)
20 son ayın sgk tahakkuk fişin bulunanların kurum onaylı belge
Firmanın kalite standart belgelerine sahip olması En 15838 belgesi (10 puan) ıso 10002 belgesi (10 puan) ıso 9001 sertifikası (10 puan)
Her belge ayrı ayrı puanlanacaktır.
30 ilgili kalite kurumundan alınan sertifikalar
Firmanın son 1 yıla ait ciro tutarı (ct)
ct ≥ 2.000.000 tl (10 puan)
2.000.000 tl >ct≥1.500.000 tl (8 puan) 1.500.000 tl>ct≥1.000.000 tl (6 puan) 1.000.000 tl>ct≥500.000 tl (4 puan)
500.000 tl >ct (2 puan)
10
firmanın 2011
gelir tablosu
Firmanın türkiye genelinde sahip olduğu çağrı merkezi sayısı (çm) Çm ≥ 5 (15 puan) çm = 4 (12puan) çm = 3 (9 puan) çm = 2 (6
puan) çm = 1 (3 puan)
15
çağrı merkezi
izin belgesi
Genel yaklaşım
şartnameye verilen cevaplar, şartname ekindeki belgeler ve şartname genel olarak değerlendirilerek puanlama yapılacaktır.
10 şartnameye verilen cevaplar, şartname ekindeki belgeler
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çay İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Rize Şubesi TR55 0001 5001 5800
7290 0377 35 , Ziraat Bankası Rize Şubesi TR 30 0001 0002 4829 3289 8760 32 , Halk Bankası Rize Şubesi TR91 0001 2009 6900 0013 0000 03 no'lu hesaplara yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğü,
Evrak Kayıt Servisi, Müftü Mahallesi 53080 RİZE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 80 (Seksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Müşteri Temsilcisi 6 33 Kişi
Takım Lideri 1 33 Kişi
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle