• İhale No
    2016/461437
  • İhale Adı
    ÇAĞRI MERKEZİ İŞLETİM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Aralık 2016 11:30
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    157.733,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    197.198.246 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇAĞRI MERKEZİ İŞLETİM HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

Çağrı Merkezi İşletim Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/461437

1-İdarenin

a) Adresi : Kemalpaşa Mahallesi 15 Temmuz Şehitler Caddesi No: 5 34134 SARAÇHANE - FATİH / İSTANBUL FATİH/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124551735 - 2124552632
c) Elektronik Posta Adresi : halklailiskiler@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Çağrı Merkezi İşletim Hizmeti kapsamında toplam 710 personelin 12 ay süreyle çalıştırılması, 72 adet iş kaleminin gerçekleştirilmesi işidir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İhale İşleri Müdürlüğü, M. Nezih Özmen Mah. Kasım Sok. No: 62 Kat: 4 34169 Merter /Güngören /İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 12.12.2016 - 11:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Bu iş kapsamında toplam 23 adet araç kullanılacak olup, 19+1 araçlardan 4 adedi için isteklinin kendi malı olma şartı aranmaktadır.

İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir.

Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.

İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Personel çalıştırmaya dayalı çağrı merkezi hizmeti işi yapmış olmak


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü İstanbul Büyükşehir Belediye Sarayı Kemalpaşa Mahallesi 15 Temmuz Şehitler Caddesi No: 5 34134 SARAÇHANE - FATİH / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İhale İşleri Müdürlüğü, M. Nezih Özmen Mah. Kasım Sok. No: 62 Kat: 4 34169 Merter /Güngören /İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Çağrı Merkezi Operatörü(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 551 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatörü Engelli(Brüt asgari ücretin %65 fazlası) 21 12 Ay
Çağrı Merkezi Operatörü (ilave dil)(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 20 12 Ay
Çağrı Merkezi Takım Lideri(Brüt asgari ücretin %150 fazlası) 37 12 Ay
Çağrı Merkezi Süpervizör(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 10 12 Ay
Bilgi İşlem Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 1 12 Ay
Bilgi İşlem Personeli(Brüt asgari ücretin %155 fazlası) 4 12 Ay
Planlama ve Raporlama Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 6 12 Ay
Çağrı Merkezi İş Geliştirme Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 10 12 Ay
Kalite Personeli(Brüt asgari ücretin %115 fazlası) 9 12 Ay
İnsan Kaynakları Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 1 12 Ay
İnsan Kaynakları Personeli(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 3 12 Ay
Eğitmen(Brüt asgari ücretin %160 fazlası) 7 12 Ay
Eğitim Uzmanı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 1 12 Ay
Destek Personeli (Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 14 12 Ay
İdari İşler Personeli(Brüt asgari ücretin %135 fazlası) 1 12 Ay
Yazılımcı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 2 12 Ay
Yazılım Destek Personeli(Brüt asgari ücretin %105 fazlası) 4 12 Ay
Psikolog(Brüt asgari ücretin %155 fazlası) 2 12 Ay
Programcı(Brüt asgari ücretin %220 fazlası) 1 12 Ay
Teknik Personel(Brüt asgari ücretin %125 fazlası) 2 12 Ay
Resepsiyonist(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 3 12 Ay
Temizlik ve Sarf Giderleri 12 ay
Çağrı Merkezi Binek Araç 5 adet
Çağrı Merkezi Hafif Ticari Araç 1 adet
Ödül Zirvesi 1 adet
Eğitim 3 adet
Servis (Minibüs) 17 adet
Süreli Yayınlar 12 ay
Çağrı Merkezi Operatörü Fazla Mesai (Saat) 30.000 saat
Çağrı Merkezi Operatörü (ilave dil) (Fazla Mesai) (Saat) 1.000 saat
Çağrı Merkezi Takım Lideri Fazla Mesai (Saat) 3.500 saat
Çağrı Merkezi Süpervizör Fazla Mesai (Saat) 1.200 saat
Resepsiyonist Fazla Mesai (Saat) 400 saat
Yazılım Destek Personeli Fazla Mesai (Saat) 250 saat
Bilgi İşlem Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 200 saat
Bilgi İşlem Personeli Fazla Mesai (Saat) 250 saat
Planlama Raporlama Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 375 saat
Çağrı Merkezi İş Geliştirme Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 450 saat
Kalite Personeli Fazla Mesai (Saat) 500 saat
İnsan Kaynakları Uzmanı Fazla Mesai (Saat) 200 saat
İnsan Kaynakları Personeli Fazla Mesai (Saat) 250 saat
Eğitmen Fazla Mesai (Saat) 500 saat
Eğitim Uzmanı Mesai (Saat) 200 saat
Destek Personeli Fazla Mesai (Saat) 2.200 saat
İdari İşler Personeli Fazla Mesai (Saat) 250 saat
Yazılımcı Fazla Mesai (Saat) 100 saat
Psikolog Fazla Mesai (Saat) 100 saat
Programcı Fazla Mesai (Saat) 200 saat
Teknik Personel Fazla Mesai (Saat) 200 saat
Çağrı Merkezi Operatörü Resmi Tatil (Gün) 4.250 gün
Çağrı Merkezi Operatörü (ilave dil) Resmi Tatil (Gün) 50 gün
Çağrı Merkezi Takım Lideri Resmi Tatil (Gün) 300 gün
Çağrı Merkezi Süpervizör Resmi Tatil (Gün) 100 gün
Bilgi İşlem Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Bilgi İşlem Personeli Resmi Tatil (Gün) 25 gün
Planlama Raporlama Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 29 gün
Çağrı Merkezi İş Geliştirme Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 29 gün
Kalite Personeli Resmi Tatil (Gün) 29 gün
İnsan Kaynakları Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 10 gün
İnsan Kaynakları Personeli Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Eğitmen Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Eğitim Uzmanı Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Destek Personeli Resmi Tatil (Gün) 80 gün
İdari İşler Personeli Resmi Tatil (Gün) 10 gün
Yazılımcı Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Psikolog Resmi Tatil (Gün) 6 gün
Programcı Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Teknik Personel Resmi Tatil (Gün) 3 gün
Resepsiyonist Resmi Tatil (Gün) 25 gün
Aylık Performans Primi (ÇM Opt) 2.136 adet
Aylık Performans Primi (Takım Lideri) 72 adet