• İhale No
    2017/118104
  • İhale Adı
    Çağrı Merkezi Performans Ölçümü ve Toplanan Verilerin Veri Madenciliği Metodoloji Yöntemiyle İşlenmesi ve Raporlanması Hizmet Alım İşi
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Pazarlık
  • İhale Tarihi
    29 Mart 2017 10:00
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    17 Temmuz 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

Bağlı Olduğu En Üst İdare BELEDİYELER
Bağlı Olduğu İdare  
İhaleyi Yapan İdare Adı İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
İdarenin İli İSTANBUL

İhale Kayıt No 2017/118104
İhale Adı Çağrı Merkezi Performans Ölçümü ve Toplanan Verilerin Veri Madenciliği Metodoloji Yöntemiyle İşlenmesi ve Raporlanması Hizmet Alım İşi
İhale Türü - Usulü Hizmet - Pazarlık - Pazarlık (MD 21 F)
Kısmi Teklif Verilemez
İhale Branş Kodları (OKAS) 79622000
İhale Onay Tarihi 20.03.2017
İlanın Şekli Sonuç İlanı
İşin Yapılacağı Yer İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü
İhale Yeri - Tarihi - Saati İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İhale İşleri Müdürlüğü, M. Nezih Özmen Mah. Kasım Sok. No: 62 Kat: 4 34169 Merter /Güngören /İSTANBUL - 29.03.2017 10:00
İhale Durumu Sonuç İlanı Yayımlanmış

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim