• İhale No
    2013/6764
  • İhale Adı
    ÇAĞRI MERKEZİ YAZILIM, SANTRAL VE İŞLETİM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Şubat 2013 10:30
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ÇAĞRI MERKEZİ YAZILIM, SANTRAL VE İŞLETİM HİZMETİ ALINACAKTIR
İST ANB UL B ÜYÜK Ş EH İR B ELED İY ESİ B AS IN YAY IN VE H A LK LA İL İŞK İ LE R DAİR E
B AŞK ANLI Ğ I H ALK L A İL İŞK İ LER M ÜDÜR LÜ ĞÜ
Çağrı Merkezi Yazılım, Santral Ve İşletim Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/6764
1-İda re nin
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire
a) Adresi : Başkanlığı Halkla İlişkiler Müdürlüğü-Şehzadebaşı Cad. 34478
Saraçhane/Fatih/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 0212 455 17 35 - 0212 455 26 32
c) Elektronik Posta Adresi : uzeyir.cakir@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 18(onsekiz) aydır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi İhale İşleri Müdürlüğü Mehmet Nezihi
Özmen Mah. Kasım Sokak No:62 Merter /İstanbul
b) Tarihi ve saati : 26.02.2013 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır.
Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi
dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç
önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.a) Çağrı Merkezi Altyapısı Kurulumu b) VİYS Yazılım İmplemantasyonu
c) Çağrı Merkezi Hizmeti (Kamu veya Özel sektöre yapılmış hertürlü Çağrı Merkezi ve/ veya Etkileşim
Merkezi hizmeti)
Yukarıda benzer iş olarak yazılan maddelerin her biri ayrı ayrı yada bir arada yapılmış olması benzer iş olarak
kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Halkla İlişkiler Müdürlüğü İstanbul Büyükşehir Belediye Sarayı Şehzadebaşı Cad.34478 Saraçhane-Fatih İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi İhale İşleri Müdürlüğü Mehmet Nezihi
Özmen Mah. Kasım Sokak No:62 Merter /istanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ÇağrıMerkezi Operatörü 2.440 Ay
ÇağrıMerkezi Operatörü (ilave dil) 120 Ay
ÇağrıMerkezi Takım Lideri 186 Ay
ÇağrıMerkezi Süpervizör 45 Ay
ÇağrıMerkezi Yöneticisi 17 Ay
Bilgiİşlem Uzmanı 17 Ay
Bilgiİşlem Personeli 17 Ay
RaporlamaUzmanı 16 Ay
KalitePersoneli 28 Ay
İnsanKaynakları Uzmanı 17 Ay
İnsanKaynakları Personeli 17 Ay
Eğitmen 17 Ay
ÇağrıMerkezi Süreç Personeli 34 Ay
DestekPersoneli 94 Ay
AylıkPerformans Primi (ÇM Opt) 768 Ay
ÇağrıMerkezi Operatörü (Resmi Tatil) 1.200 Gün
ÇağrıMerkezi Operatörü (ilave dil)(Resmi Tatil) 70 Gün
ÇağrıMerkezi Takım Lideri (Resmi Tatil) 90 Gün
ÇağrıMerkezi Süpervizör(Resmi Tatil) 30 Gün
ÇağrıMerkezi Yöneticisi (Resmi Tatil) 10 Gün
Bilgiİşlem Uzmanı (Resmi Tatil) 10 Gün
Bilgiİşlem Personeli (Resmi Tatil) 10 Gün
RaporlamaUzmanı (Resmi Tatil) 8 Gün
KalitePersoneli (Resmi Tatil) 15 Gün
İnsanKaynakları Uzmanı (Resmi Tatil) 9 Gün
İnsanKaynakları Personeli (Resmi Tatil) 9 Gün
Eğitmen(Resmi Tatil) 9 Gün
ÇağrıMerkezi Süreç Personeli (Resmi Tatil) 9 Gün
DestekPersoneli (Resmi Tatil) 60 Gün
ÇağrıMerkezi Operatörü (Fazla Mesai) 24.400 Saat
ÇağrıMerkezi Operatörü (İlave Dil) (Fazla Mesai) 1.200 Saat
ÇağrıMerkezi Takım Lideri (Fazla Mesai) 1.860 Saat
ÇağrıMerkezi Süpervizör (Fazla Mesai) 450 Saat
ÇağrıMerkezi Yöneticisi (Fazla Mesai) 170 Saat
Bilgiİşlem Uzmanı (Fazla Mesai) 170 Saat
Bilgiİşlem Personeli (Fazla Mesai) 170 Saat
RaporlamaUzmanı(Fazla Mesai) 160 Saat
KalitePersoneli (Fazla Mesai) 280 Saat
İnsanKaynakları Uzmanı (Fazla Mesai) 170 Saat
İnsanKaynakları Personeli (Fazla Mesai) 170 Saat
Eğitmen(Fazla Mesai) 170 Saat
ÇağrıMerkezi Süreç Personeli(Fazla Mesai) 340 Saat
DestekPersoneli (Fazla Mesai) 940 Saat
Temizlikve Sarf Giderler 18 Ay
VİYSSistemi Ana Lisanslar 1 Adet
VİYSSistemi Kullanıcı Lisansları 500 Adet
VİYSSistemi Uyarlama/geliştirme Bedeli 1 Adet
VİYSSistemi Yönetici Eğitimleri (5 kişi) 30 Saat
VİYSSistemi Geliştirme Eğitimleri (5 kişi) 60 Saat
RaporlamaKullanıcı Lisansı 100 Adet
UygulamaGeliştirici Lisansı 5 Adet
ÇağrıMerkezi ACD Sistemi (250 concurrent agent lisansı 8 adetsüpervizör lisansı 8 adet PRI hattı 30 adet SIP trunk lisansı30 adet gerçek zamanlı ekran lisansı 30 adet tarihselraporlama lisansı 20 adet wireless dect telefon lisansı 10 adetfax karşılama ) 1 Adet
IVRPort Lisansı 60 Adet
SesKayıt Sistemi 250 Adet
IPTelefon 250 Adet
Decttelefon 20 Adet
Kablolukulaklık 350 Adet
Kablosuzkulaklık 50 Adet
ASRLisansı 10 Adet
TTSLisansı 10 Adet
Multimediaagent lisansı 20 Adet
CallBack Lisansı 10 Adet
AgentlessPort 10 Adet
TİP1 SUNUCU 4 Adet
TİP2 SUNUCU 7 Adet
SanallaştırmaYazılımı 1 Adet