CAM PLASTİK TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
H a ce t t epe Üniv er sit esi Eriş k in H a st a nesi
85 KALEM CAM PLASTİK TIBBİ MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/38402
1-İda re nin
a) Adresi : Adnan Saygun Cd. 06100 ALTINDAĞ ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123051227 - 3123114192
c) Elektronik Posta Adresi : yeni@hacettepe.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve mikt rı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hacettepe Üniversitesi Hastaneleri Tıbbi Malzeme Deposu
c) Teslim tarihleri : -Sipariş yazısının tebliğinden itibaren, teklif mektubunda yüklenicinin belirttiği teslim süresi içinde. () iş günü içerisinde mal teslim edilecektir.Teklif mektubunda malzemenin teslim süresi İş Günü olarak belirtilecek olup (Teslim süresi 30 İş Gününü geçemez) teslim süresi belirtilmediği takdirde 20 (yirmi) İş Günü teslim süresi esas alınacaktır. Teklifte belirtilen Süreler İş Günü olarak değerlendirilecektir. -Talep miktarındaki değişiklik siparişin
öne veya arkaya alınmasını gerektirirse, bu durum en az 15 (onbeş) gün öncesinden yükleniciye bildirilir. -Teslimatlar 31.12.2011 tarihini geçmeyecektir. Teslimatların 31.12.2011 tarihine kadar yapılmaması durumunda Gecikme İhtarı verilmeksizin kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme
feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir. -Yasal ve ek süre içerisinde yüklenici tarafından sipariş taahhüdü yerine getirilmedikçe aynı ürün için sonraki sipariş verilmeyecektir. Farklı ürünlerde ise idare sipariş tamamlanmadan bir sonraki siparişi vermeyebilir. -İdare taahhüt bedeli 10.000,00.-TL. ve altında kalan, miad sorunu olmayan malzemelerin tamamının siparişini vermekte serbesttir. Sözleşmenin bağıtlanmasını takiben 31.12.2011 tarihine kadar teslimat programına göre verilecektir. -
103909,105407,105901,106210,106509,106510,106606,106894,106
970,106972,109202,110166,113807,114617,114705,
114706,114767,114896,116535,116585,119501,119752,127202,127
251,133417,133954,133959,134612,134656,135207,
141057,141101,141152,143327,143932,143942,144603,154137,154
168,154169,154178,154198,154629,160033,160039,
163509,164299,165185,165250,165490 kodlu kalemlerin siparişleri sözleşmeyi takiben derhal verilecektir. -
106964,107002,107108,109311,111878,114615,126506,126717,132
035,133641,134556,135312,140455,142411,142412,
142413,142414,142418,143308,143345,143352,143592,143802,144
050,144067,144068,155408,160418,160471,162908,
162918,162928,162938,162939,163214 kodlu kalemlerin
1.siparişleri sözleşmeyi takiben derhal, 2.siparişleri Eylül ayında
verilecektir.
3- İha lenin
Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri
a) Yapılacağı yer : Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı) Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 02.05.2011 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
134556 kodlu malzeme için
- İmmünhistokimyasal çalışmada kullanılmak üzere üretilmiş olduğu üretici firmadan alınacak belge ile
belirtilecektir.
-Üretici firmanın Türkiye temsilcisi olduğunu belgelendirilecektir.
Teklif veren firmalar ihale tarihinden itibaren 3 (üç) gün içinde teslim tutanakları ile
birlikte numunelerini Bütçe Planlama Müdürlüğü'ne vermek zorundadırlar.Numune vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
106894 ve 106964 kodlu malzemelere teklif verecek firmalar denenmesi için bir kutu bıçağı teklif ile birlikte
vermelidir.
135312 kodlu malzeme için teklif ile birlikte bir kutu numune verilmelidir.
144067 kodlu ürünün test edilebilmesi için en az 500 adet numune teslim edilmelidir.
Teklifler http://www.huap.org.tr/ adresinde bulunan KİK Yazılımları İhale Bildirim Yazılımı İhale Teklif Hazırlama Programı kullanılarak hazırlanacak ve bu bilgiler CD‟ye aktarılarak teklifle birlik e sunulacaktır. (Teklif verilmeyen kalemlerin silinerek oluşturulması gerekmektedir.)
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı). adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı). adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|