• İhale No
    1317350
  • İhale Adı
    Çay ocağı ve wc üç yıl süre ile kiraya verilecektir
  • Sektör
    Tesis İşletme, Gayrimenkul Satış ve Kiralama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mayıs 2017 14:00
  • İdare
    BAYRAKLI BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    20 Nisan 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

BAYRAKLI BELEDİYE BAŞKANLIĞI

Çay ocağı ve wc üç yıl süre ile kiraya verilecektir

Künye ve Kayıt Bilgileri
BİK İlan No : ILN00586850
İlan tarihi : 14.04.2017
Şehir : İzmir / Bayraklı
Semt-Mahalle : SOĞUKKUYU MAH.
Yayınlandığı Gazeteler

     
Gazetenin Diğer Aktif İlanları
İHALE İLANI ÖZEL BİLGİLERİ  
 
İhalenin Yapılacağı Yer : Bayraklı Belediyesi Yeni Hizmet Binasında bulunan Encümen toplantı salonunda
İhale Tarihi : 09.05.2017 14:00
İhale Usulü : 2886 SAYILI DİK, AÇIK TEKLİF USULÜ
Niteliği, Türü, Miktarı : Soğukkuyu mah. 1847/22 Sok. no:5/B adresinde Semt pazarı içinde çay ocağı ve Soğukkuyu mah. 1847/22 Sok. no:5 adresinde Semt pazarı içi WC
İhale Türü : Kiraya Verme
İlan Metni

BAYRAKLI BELEDİYESİNDEN TAŞINMAZ KİRALAMA

İHALE İLANI

 

NO İLÇESİ ADRESİ CİNSİ FİİLİ DURUMU YILLIK TAHMİNİ BEDEL GEÇİCİ TEMİNAT İHALE TARİHİ İHALER SAATİ

1

Bayraklı
Soğukkuyu mah. 1847/22 Sok. no:5/B adresinde Semt pazarı içi.
Çay Ocağı

Boş

12.000,00TL+ (KDV)

3.600,00TL
09.05.2017
14:00

2

Bayraklı
Soğukkuyu mah. 1847/22 Sok. no:5 adresinde Semt pazarı içi.
WC

Boş

9.500,00TL+(KDV)

2.850,00TL
09.05.2017
14:15



1-) Yukarıda özellikleri belirtilen taşınmazlar 2886 Sayılı Kanunun 45. Maddesi gereğince Açık artırma usulü ile 09.05.2017 Salı günü 3(üç) yıllığına Bayraklı Belediyesi Yeni Hizmet Binasında bulunan Encümen toplantı salonunda yıllık tahmini bedellerin arttırılması suretiyle kiraya verilecektir.
2- )İhaleye katılacak isteklilerin aşağıda belirtilen belgeleri, geçici teminat bedelini ihale başlama saatine kadar İhale komisyon Başkanlığına teslim etmeleri veya iadeli taahhütlü posta yoluyla ulaştırmaları gerekmekte olup postada meydana gelecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.
a) Yasal yerleşim yeri belgesi,
b) Tebligat için Türkiye'de adres gösterir belge (Adres beyanı),
c) Gerçek Kişilerin T.C. Kimlik numarası, Tüzel Kişilerin ise Vergi Kimlik numarası,
d) Geçici Teminata ilişkin belge (Geçici Teminat Makbuzu, Mevduat veya Katılım Bankalarının verecekleri 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre düzenlenmiş ve İlgili Banka şubesince verilen teminat mektupları toplamı ile aynı şubenin limitlerinin de gösterildiği süresiz Teminat Mektubu, Devlet iç Borçlanma Senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler),
e) Özel hukuk tüzel kişilerinin, yukarıda belirtilen şartlardan ayrı olarak, idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından yahut benzeri mesleki kuruluştan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini veya vekâletnameyi vermeleri; kamu tüzel kişilerinin ise, yukarıdaki (b) ve (d) bentlerinde belirtilen şartlardan ayrı olarak tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belge.
3-)İhaleye ait genel şartlar ve diğer belgeler mesai saatleri içinde Belediyemiz Emlak ve İstimlak Müdürlüğünde bedelsiz olarak görülebilir veya isteklilere bedelsiz olarak verilir.
4-)Taşınmazın yıllık kira bedeli üzerinden KDV alınır.
5-)İhale ile ilgili olarak her türlü vergi, resim, harçları ve diğer giderleri ödemek, alıcıya aittir.
Kiralanmaya ilişkin olarak her türlü vergi, resim, harçlar, ipotek masrafları ve diğer giderleri ödemek alıcıya aittir.
6-Bayraklı Belediyesinden ihale tarihinde alınmış vadesi geçmiş borcun bulunmadığına dair belge.
7-) Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

İLAN OLUNUR.
 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim