• İhale No
    2011/97407
  • İhale Adı
    ÇERÇEVE ANLAŞMA MİKROBİYOLJI LABORATUARI SARF MALZEME ALIMI YAPILACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    12 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ÇERÇEVE ANLAŞMA MİKROBİYOLJI LABORATUARI SARF MALZEME ALIMI YAPILACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık K a rt a l Eğ it i m Ara şt ır ma H a st a nesi
Çerçeve Anlaşma Mikrobiyoljı Laboratuarı Sarf Malzeme Alımı alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve
anlaşma idare düzeyinde yapılacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/97407
1-İda re nin
a) Adresi : Şemsi Denize Cad. E-5 Karayolu Cevizli Mevkii Kartal/Istanbul
b) Telefon ve faks numarası : 0216 441 39 00 - 0216 441 25 00
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sbkeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1. Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim Ve Araştırma Hastanesi 2. İstanbul Kartal Yavuz Selim Devlet Hastanesi 3. İstanbul Yakacık Doğumevi Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi 4. Pendik Devlet Hastanesi 5. Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları Ve Göğüs Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği
Yanık ve Yara Tedavi Merkezi Binası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 12.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İstekliler; (1,2,15,16,21,24, 34,35,48,50,51,55,56,66,67,69.) Kalemdeki malzemelere ait teknik şartnamenin 7. maddesini; (13. KALEM ) Bakteri ( Boncuklu) Saklama Tüpleri Teknik şartnamesinin 6. maddesini karşılayacaklardır.
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Ait oldukları Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri (Tıbbi Cihaz yönetmeliği Vücut dışında kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ve Vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz yönetmeliği ) hükümlerine uygun olmak zorundadır. İstekliler teklif ettikleri tıbbi cihaz yönetmelikleri hükümlerine tabi olan ürünler için T.C. Sağlık Bakanlığı'nın T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz UBB'na kayıtlı olduklarını ve ürün numaralarını (barkod) teklif dosyasında sunacaklardır. Bu ürün ya da ürünlerle ilgili "Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır." ibaresi bulunmayanların alımı yapılmayacaktır Ayrıca; İstekliler, her bir kaleme karşılık gelen barkod numaraları ve firma/bayii tanımlayıcı numaralarını teklif mektubunun eki olan Birim Fiyat Teklif Cetvelinde ilgili kısıma yazacaklardır. Sağlık Bakanlığı onayı olmayan ve Barkod Numarası eksik veya hatalı olan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. İstekliler UBB gerektirmeyen ürünler için bu ürünlerin UBB gerektirmediğine dair ilgili kurumdan alınmış gerekçeli yazısını ve bu ürünlerin UBB Onayı dışında kalan ilgili kurumca verilmiş ruhsat ve/veya onay izin belgelerini teklif dosyasında sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
-İstekliler teklif verdikleri kalemlere ait malzemelerin katolog veya broşürlerini teklif zarfında sunacaklardır.İhale komisyonunca tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında isteklilerden numune istenmesinin gerek görülmesi halinde istekliler istenen numuneyi soğuk zincire uygun olarak kutu/koli içerisinde her bir numune üzerinde isteklinin ticaret ünvanı ve malzemenin adı yazılı olarak ihale komisyonuna komisyonun uygun gördüğü gün içerisinde sunacaklardır. Ancak numunelerin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği
Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 25 (yirmibeş) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
a)İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra en fazla 4 haneye kadar verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar , virgülden sonra iki hane olarak şekilde yuvarlanarak
yazılacaktır.
b) İsteklilerin vermiş olduğu birim fiyatları CD ortamında da sunacaklardır.
c) İstekli ve idarece imzalanacak çerçeve anlaşama üzerinden yapılacak olan münferit sözleşme imzalanmadan önce uhtesinde kalan malzemelerin http://213.139.228.238/c17/kik.Teklif%20Hazırlama/default.aspx adresinden
edinecekleri xml teklif dosyalarını cd ortamında idareye sunacaklardır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim