• İhale No
    2011/33553
  • İhale Adı
    CERRAHİ ALET VE TIBBİ CİHAZ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Mart 2011 10:00
  • İdare
    Ünye Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
CERRAHİ ALET VE TIBBİ CİHAZ ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK ÜNYE Devlet Hastanesi

CERRAHİ ALET VE TIBBİ CİHAZ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/33553
1-İdarenin
a) Adresi:BURUNUCU MAH DEVLET SAHIL YOLU 563 52300 ÜNYE ORDU
b) Telefon ve faks numarası:4523233030 - 4523239923
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@unyedevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hastanemiz Ayniyat Saymanlığı
c) Teslim tarihi:Yüklenici üzerine ihale edilen malzemelerin tamamı, idare tarafından sipariş yazısının tebliğine mütabiken 30 gün içerisinde teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ünye Devlet Hastanesinin 3. katında bulunan ihale toplantı odası
b) Tarihi ve saati:18.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İsteklinin yukarıda sunulan belgelerden kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yada isteklinin imalatçı veya yetkili, satıcı olması durumuna göre, Sağlık Bakanlığı onaylı bayi bilgi formu ve firma tanımlayıcı numarasının internet çıktısını firma teklif zarfı dosyaları içerisine koymaları gerekmektedir.


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Cihazlar için ihale tarihi itibari ile geçerliliği devam eden Sanayi ve Ticaret Bakanlığı' ndan alınmış "Satış Sonrası Hizmetleri Yaterlilik Belgesi" verilmelidir.


4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


UBB BELGESİ: Firmalar teklif ettikleri malzemelere ait malzemelere ait Sağlık Bakanlığı onaylı internet Ubb çıktılarını ihale dosyalarında sunacaklardır. Ubb çıktıları üzerinde teklif verilen kaleme ait sıra numarası yazılı olacaktır.İnternet çıktısı olmayan kaleme ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Teklif edilen ürünler bu kapsamın dışında ise istekli firma teklifi ile birlikte üretici firma tarafından verilen malzemlerin kapsam dışı olduğunu gösteren belge vermelidirler.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:




1- Teklif edilen Cerrahi aletler için (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18.19. ve 20. kalemler) her kaleme ait 1 (bir)  adet numune verilmelidir. Numuneler ihale öncesinde numune teslim tutanağı ile birlikte imza karşılığında Hastanemiz Satınalma servisine teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde teklif veren firmanın adı ve numunenin hangi kaleme ait olduğu belirtilecektir. Numuneler ihale komisyonu tarafından teknik şartnamede belirtilen kriterlere göre değerlendirilecektir. Teknik şartnameye uygun olmayan numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.





2- Teklif edilen cihazlar için ( 21. ve 22. kalem) cihazların teknik özelliklerini ve açık ve net olarak gösteren Türkçe katoloğunu teklif ile birlikte sunmalıdır.Ayrıca cihazlar için, ihale komisyonu gerekli gördüğü durumda ücretsiz olarak demonstrasyon yapılacaktır.





3- İstekliler,  teknik şartnameye uygun olduğuna dair belge vereceklerdir.

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ünye Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Ziraat Bankası Fatsa Şubesi TR48 0001 0002 1828 2603 03 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ünye Devlet Hastanesi Satınalma Servisi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

1- İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır

2- Firmalar teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını HUAP KİK İHALE BİLDİRİM YAZILIMI üzerinden giriş yaparak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyerek , CD yi ihale teklif dosyalarında sunacaklardır.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tel Speculum (Barraguer) 5,00 Adet
Fascıa Needle 1,00 Adet
Bimanuel İrrigasyon Aspirasyon Elçiği 4,00 Adet
Colibri Forceps 3,00 Adet
Sütür Bağlama Forc. Açılı 2,00 Adet
Sütür Bağlama Forcepsi 2,00 Adet
Sinskey Hook 5,00 Adet
Vannas Eğri Makas 2,00 Adet
Vannas Düz Makas 2,00 Adet
Makas Konjoktivo Sivri 2,00 Adet
Makas Konjoktivo Küt 2,00 Adet
Mıcro Capsulotomy Seti 2,00 Adet
Capsular Hexis Forceps 3,00 Adet
Lens İmplantasyon 3,00 Adet
Lid Plate 1,00 Adet
Nuclcus Chopper 3,00 Adet
Y Hook 2,00 Adet
Kornea Makası Sağ 1,00 Adet
Kornea Makası Sol 1,00 Adet
Kornea Makası Düz 2,00 Adet
Nebülizatör Cihazı 30,00 Adet
Rezekteskop Seti 1,00 Takım