GİRESUN İLİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Cerrahi Alet ve Tıbbi Demirbaş Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/75924 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı No:323 28100 GİRESUN MERKEZ/GİRESUN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4542701000 - 4542701006 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | giresunkhb@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 2 Kalem Cerrahi Alet Seti ve 14 Kalem Tıbbi Demirbaş Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Prof .Dr.A.İlhan ÖZDEMİR Devlet Hastanesi |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasını müteakiben işe başlanacak olup, alıma konu malzemeleri ilgili sağlık tesisine 30 takvim günü içerisinde çalışır vaziyette teslim edecektir. Montaj gerektiren malların ise montajı yapılarak çalışır vaziyette aynı süre içerisinde teslimi yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Teyyaredüzü Mah.Atatürk Bulvarı NO:323 GİRESUN MERKEZ |
b) Tarihi ve saati | : | 16.07.2015 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilecek ürünlerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD) Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Cihaz Yönetmeliği (90/385/eec AIMBB) ve Vücut Dışında (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği 98/79/EC IVDD) kapsamında bulunan (konteynerler , taslar , küvetler , silikon çimleri v.b. hariç) ürünlerin TİTUBB'da ihale tarihi itibarıyla Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.
Aynı zamanda distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerinde TİTUBB'da tanımlanmış olduğuna dair belgeler ihale dosyasında sunulacaktır.(TİTUBB çıktılarında ihale sıra numarası belirtilecektir.)
Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışında ki ürünler teklif edilecekse, bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacak, İstekli satıcı ise bu ürünler ait yetkili satıcı olduğuna dair belgesi olacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Cerrahi Aletler için istekli olacaklar,Kapak Seti için set içerisinde bulunan 4,8,10,23. kalemlerden ve Koroner Seti için ise set içerisinde bulunan 3,16,22,42. kalemler en az birer adet numune teklif zarfları ile birlikte, teklif zarfı içine konulmadan, istekli tarafından düzenlenen numune teslim tutanağı (alıma ait teknik şartnamede belirtilen tasniflemeye göre) ile teklif zarfı teslim aşamasında teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde malzemelerin adı, ihale sıra nosu ve isteklinin adı yazılı olacaktır.İstekliler; teklif edilen cerrahi aletlerin şartnameye uyumluluğu ve istenilen özellikleri taşıyıp taşımadığı isteklilerin teklif dosyası içerisinde üreticinin detaylı ürün evsaflarını gösteren orijinal kataloğunu verecektir. Verilecek olan kataloglarda teklif edilen katalog numaralarının hangi sayfada olduğunu gösteren numeral index bulunmalı veya teklif edilen ürünler katalog üzerinde tek tek işaretlenmelidir. CD ortamında katalog verilebilecektir. Ancak verilecek kataloglarda arama motorlarının olmaması, format veya program sorunları ile karşılaşılması, ürünlerin uç yapılarının birebir ölçülerde görünmemesi gibi durumların ortaya çıkması durumunda kabul edilmeyecektir. Cerrahi aletlerin dışındaki diğer kalemler için isteklilerce orijinal katalog veya orijinal tanıtıcı bröşür vb.verilecek olup, teknik şartnamedeki maddeler işaretlenecektir.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Giresun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 55 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini GİRESUN HALK BANK ŞUBESİ TR840001200937600005000072 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Giresun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel SekreterliğiTeyyare Düzü Mah.Atatürk Bulvarı No:323 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
AY MASA | 1 | adet |
HAREKETLİ ÇİFTLİ SEHPALI KÜVET | 1 | adet |
TEKLİ BASAMAK (ESKABO) | 3 | adet |
ALET MASASI (50X75X85 CM) | 1 | adet |
ALET MASASI (65X95X90 CM) | 1 | adet |
ALET MASASI (45X60X75 CM) | 4 | adet |
ALET MASASI (60X120X90 CM) | 1 | adet |
AMELİYATHANE DOLABI (40X91X180 CM) | 1 | adet |
DOKTOR EL YIKAMA ÜNİTESİ ÇİFTLİ AKRİLİK | 1 | adet |
DOKTOR EL YIKAMA ÜNİTESİ FOTOSELLİ ÇİFTLİ | 2 | adet |
HAREKETLİ SEPET | 2 | adet |
CİHAZ SEHPASI (45X50X120 CM) | 3 | adet |
ATIK KOVASI 50 LT TEKERLEKLİ | 2 | adet |
ALET VE İLAÇ DOLABI(47X100X180 CM) | 1 | adet |
KAPAK SETİ | 1 | adet |
KORONER SET | 1 | adet |
İhale Tarihi 21.07.2015 11:00 olarak değişmiştir.