• İhale No
    2013/89588
  • İhale Adı
    CERRAHİ ALET VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ağustos 2013 14:00
  • İdare
    EDİRNE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    16 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

CERRAHİ ALET VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

EDİRNE KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

TOPLU CERRAHİ ALET VE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/89588
1-İdarenin
a) Adresi : BARUTLUK MAH. TEKİRDAĞLI HÜSEYİN SOK. NO:11 22100 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842268245 - 2842268071
c) Elektronik Posta Adresi : khb22.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Edirne Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu, Keşan Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu, Uzunköprü Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu ve Edirne ADSM ambar memurluğu
c) Teslim tarihi : Teslimatlar, sözleşme imzalandıktan sonra 1. kısımdan 17. kısım dahil olmak üzere teslimatlar 45 gün içinde yapılacaktır. 18. kısımdan 115. kısım dahil olmak üzere teslimatlar hastanelerin talepleri doğrultusunda 30/06/2014 tarihine kadar ihtiyaca binaen peyder pey siparişin faksla tebliğ edildiği tarihten itibaren en geç 15 gün süre içinde yapılacaktır. Teslimatlar mesai saatleri (08:00-16:00) içinde ilgili hastanelerin eczane servislerine yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Edirne Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 15.08.2013 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a) İstekliler teklif etmiş oldukları malzemelerin her birine ait onaylanmış ürün numarasını (ürün barkodunu) T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası Web Sitesinden alınan kayıt çıktısını teklif dosyasında sunacaktır. Barkot numarası olmayan ve geçici barkod numarası ile teklif edilen malzemelerin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.

b) İhaleye iştirak eden; ithalatcı veye üreticisi ise T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarına dair belgeyi, alt bayi ise T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında ithalatçı veya üreticinin ürünlerine alt bayi olduklarını gösterir belgeyi ihale dosyasında sunmaları zorunludur.

Bu belgeler (a,b bentlerinde belirtilen) kalem bazında hazırlanacak olup hangi kalemlere ait oldukları sunulan belgelerin üzerine yazılacak.

c)Tıbbi Cihaz Uygulama Yönetmeliğine göre kapsam dışı olan malzemelerin kapsam dışı olduklarını gösterir üretici firma veya distribütör firma tarafından verilmiş belge yada resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösterir belge ihale teklif zarfında sunulacaktır.

d)İstekliler idarece hazırlanmış ve ihale dokümanında örneği bulunan Excell teklif formuna teklif mektubunda yer alan teklif bilgileri ile teklif edilen ürünlerin markaları, UBB Numaraları ve Tedarikçi Firma Numaralarını yazarak elektronik ortamda (CD) teklifle birlikte sunacaklardır.
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

       İsteklilerin, teklif edilecek cerrahi el aletleri ve tıbbi sarf malzemelerin teknik özelliklerini gösteren teknik dokümanlar, kullanım ve bakımla ilgili bilgiler ve Türkçe kataloglar ile açıklamaları ihale teklif zarfında sunmaları zorunludur. Ayrıca; teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanlarda teklif zarfında sunulacaktır.

         İstekliler ihalenin Teknik Şartnamesinde (1. kısım ... -17. kısım dahil) belirtilen kalemlere/kısımlara ait numuneleri ihale esnasında istekli ve numune verilen ihale kalemlerine ait bilgilerin üzerinde yazılı olduğu bir tutanak ile birlikte ihale komisyonuna sunmaları zorunludur.İsteklilerin sunacakları her numune İhale Komisyonunda bulunan Teknik Üyelerin görüşleri doğrultusunda ihale komisyonunca değerlendirilip ihale sonuçlandırılacaktır.İlgili Kalemlere/kısımlara numune getirmeksizin teklif veren firmaların kalemlere ait teklifleri yok sayılacak ve değerlendirmeye alınmayacaktır.

       Ayrıca ihalenin diğer kısımları için idare tarafından gerekli görüldüğü takdirde cerrahi el aletleri  ve tıbbi sarf malzemelerin teknik, nitelik ve hastane ihtiyaçlarını karşılama düzeyi (demonstrasyon)  yapılacaktır. Belge değerlendirmeleri sonucunda eksik belgesi bulunmayan, ihaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlilik kriterlerini karşılayan firmalar demonstrasyon için davet edilecektir.

a) İsteklilere demo tarihi idare tarafından yazılan davet yazısıyla faksla bildirilecektir.

b) Demo idarenin belirlediği yerde idarenin belirlediği ihale kalemleri için yapılacak olup (ihalede görevli teknik üyelerce) en düşük fiyatı veren firmadan başlamak üzere firmaları davet edecek ve değerlendirmeyi yapacaktır. Demoya getirilen ihale kalemleri için 1'er adet ürün numunesini orjinal ambalajında(numune olabilecek uygun boyutlarda) bir tutanak ile birlikte üzerinde istekli adı ve verilen ürün numunesinin hangi kaleme ait olduğunu belirtir bir koli/kutu ile ihale komisyonuna sunacaklardır. İsteklilerin sunacakları numunelerin fiziksel ve kimyasal muayenesi malzemelerin teknik şartnameye uygunluğuna göre ihale komisyonunda bulunan teknik üyelerce değerlendirilecek olup teknik rapor düzenlenerek ihale sonuçlandırılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı EDİRNE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Edirne Şubesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği IBAN: TR590001200933500005000048 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Edirne Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim