• İhale No
    2015/89521
  • İhale Adı
    CERRAHİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ağustos 2015 10:00
  • İdare
    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

CERRAHİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Radyoloji AD İçin 15 Kalem Cerrahi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/89521
1-İdarenin
a) Adresi : TALAS CADDESI 5.KM 38020 MELİKGAZİ/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3524374920 - 3524375288
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma1@erciyes.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Radyoloji A.D. İçin 15 Kalem Cerrahi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Tıbbi/Cerrahi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : İhalede yer alan malzemelerin tamamı sözleşme tarihinden itibaren 25(yirmibeş) takvim günü içerisinde tek seferde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 06.08.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

A) Yükleniciler sözleşme sırasında üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkod no’sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no’su, bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s…..)bu ürünlere ait UBB barkod no’sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://www.titubb.org adresindeki ihale/doğrudan bildirim yazılımını kullanarak hazırlanan dosyayı dijital/elektronik ortamda idareye sunmalıdır.
B) Yükleniciler farklı kalem ve kısımların bazısında tedarikçi, bazısında bayi ise her bir tedarikçisi olduğu kısım ve malzemeler için ayrıca her bir bayisi olduğu kısım ve malzemeler için ayrı ayrı sonuç formu oluşturarak http://www.titubb.org adresindeki ihale/doğrudan bildirim yazılımını kullanarak, dosyayı dijital/elektronik ortamda idareye sunmalıdır. Yüklenici ayrıca sonuç bilgilerinde yer alan malzemelerin hangi tedarikçi ve bayi numarasına ait olduğunu ayrıntılı şekilde liste halinde sözleşme sırasında idareye sunmalıdır.

İhaleye katılan istekliler malzemelere ilişkin TİTUBB belgelerini ihale dosyalarında bulundurmaları zorunludur. Sunulacak bu belgeler aşağıdaki gibi olacaktır;

a.istekliler ve teklif ettikleri ürün / ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) sistemine kayıtlı ve tıbbi cihazlar / ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresi aranacaktır.
b. Ayrıca piyasaya tıbbi cihazlar/ürünler arz eden ve ihaleye teklif veren isteklilerin, TİTUBB'da ilgili ürünlerin tedarikçi firmalarının (üretici/ithalatçı) bayisi olarak tanımlanmış olması gerekmektedir. İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TİTUBB kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili WEB sitesinden alınan kayıt belgeleri), teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TİTUBB kayıtları ile birlikte ihale teklif dosyasında sunulacaktır.
c. TİTUBB kaydı bulunması zorunlu olmayan malzemeler için TİTUBB kaydı bulunması gerekmediğine dair üretici firma tarafından onaylı belge ihale teklif dosyasında sunulacaktır.

-İdaremizce; "Satın alınan tıbbi/cerrahi sarf malzemelerin TİTUBB üzerinden SGK onayı kontrol aşamasında http://ubb.iegm.gov.tr adresinin bilgi bankası başlıklı alanda yer alan tıbbi cihaz sorgulama kısmında küresel ürün numarası sorgulama alanına barkod numarasını girerek sorgulma yapılacak ve sayfa içerisindeki SGK alanının yeşil renkte ve içinde tarih bilgisinin olup olmadığı kontrol edilecektir. SGK alanının yeşil renkte olmaması ve SGK onay tarihinin olmaması durumunda, tedarikçi firma ile bağlantıya geçilecek ve SGK onaylarını yapmaları istenecektir. Belirtilen sürede SGK onayının yapılmaması durumunda, Kurumumuzun uğrayacağı zarar tedarikçi firmadan tazmin edilecektir." SGK Başkanlığı Genel Sağlık Sigortası Genel Müdürlüğü'nün 26.09.2012 tarihli duyurusu gereği işlem tesis edilecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a)İsteklinin adına düzenlenen Sanayi Sicil belgesi,
b)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,
c)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi,
d)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği yerli malı belgesi.
e)İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

-İstekli firmalar; Sosyal Güvenlik Kurumunun yayınlamış olduğu en son güncel Sağlık Uygulama Tebliğleri (SUT) hükümlerine göre teklif etmiş oldukları malzemeler ile ilgili, söz konusu malzemenin en son güncel malzeme listesinde bulunması halinde, malzeme listesine uygun, SUT kodunu içeren listeyi, firma orijinal antetli kağıdına yazarak ihale teklif zarfında sunacaklardır.
İdaremizce; istekli firmalar tarafından malzemeye ait SUT kodunun yanlış bildirilmesi veya mevcut olan SUT kodunun bildirilmemesi durumlarında ise bu malzeme/malzemelerin satınalınmasından dolayı Kurumumuzun zarar uğradığının tespit edilmesi ve bu durumun belgelendirilmesi halinde, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu'nun tedarikçilerin sorumluluğu başlıklı 33. maddesi ''Tedarikçiler, taahhütleri çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme verilmesi veya kullanılması, taahütün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre tedarikçiye ikmal ve tazmin ettirilir.'' hükmü gereği gerekli işlem tesis edilecektir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. TEKNİK ŞARTNAME İLE İLGİLİ HUSUSLAR

a. İstekliler malzemelere ilişkin teknik şartnameye uygunluk beyanı vereceklerdir. Bütün kalemlere uyuyoruz, taahhüt ediyoruz vb. belgeler kabul edilmeyecek birebir teknik şartnameye uygunluk belgesi verilecektir.

2. NUMUNE İLE İLGİLİ HUSUSLAR

a. İstekliler her bir kalem için numune vereceklerdir. Verilecek numunelerin üzerinde, ihale sıra no, istekli adı bilgisi yazılı olacaktır.
b. İhale için verilecek numuneler; değerlendirme numunesi ve şahit numune olarak teklif ettikleri her bir kalem için verilecektir.
c. Değerlendirme numunesi olarak verilecek malzemenin/ürünün üzerinde, 1 nci maddede istenilen bilgilerin yanı sıra "DEĞERLENDİRME NUMUNESİDİR" yazılı olacak, 2 nüsha numune teslim tutanağı düzenlenerek Satmalıma personeline teslim edilecektir.
d. Şahit numunesi olarak verilecek malzemenin/ürünün üzerinde, 1 nci maddede istenilen bilgilerin yanı sıra "ŞAHİT NUMUNEDİR" şeklinde ibare bulunacaktır. 2 nüsha numune teslim tutanağı düzenlenerek Satınalma personeline teslim edilecektir.
e. Teklif edilen kalem/kalemler, istekli üzerinde kalmadığı takdirde kesinleşen ihale kararının tebliğ edildiği tarihten itibaren 15 gün içinde kullanılmamış ise değerlendirme numunelerini ve şahit numuneleri (şahit numuneler değerlendirilmede kullanılmayacaktır) üst yazı ile talep edecektir. Numuneleri belirtilen süre zarfında istemeyen isteklilerin numuneleri sağlık tesislerinde kullanılacak, istekli herhangi bir hak talep edemeyecektir.
f. Teklif edilen kalem/kalemler, istekli üzerinde kaldığı takdirde şahit numuneler teslim edilmeyecek ve tıbbi/cerrahi sarf depoya gönderilecektir. En son mal tesliminde, bu şahit numune yerine mal teslim edilmeyecektir.

Teslim edilen numunelerin rekabet koşullarının olumsuz etkilememesi için kapalı koli içerisinde teslim edilmesi zorunludur. Koli/Ambalaj dışına isteklinin adı ve gerekli firma bilgileri ile değerlendirme numunesi ve şahit numunesi ambalaj/koli üzerinde ayrı ayrı belirtilerek yazılmalıdır.Kargo ile numune gönderilmesi durumunda ihale dosyası kesinlikle ayrı gönderilmelidir.

Yukarıda belirtildiği şekliyle eksik teslim edilen numuneler için isteklinin o kaleme ait teklifi değerlendirilmeye alınmayacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve/veya Özel Hastanelere yapılan her türlü tıbbi/cerrahi sarf malzemesi alım/satım işleri, benzer iş olarak kabul edilecektir.
- Özel sektöre gerçekleştirilen işler ile alt yükleniciler tarafından gerçekleştirilen işlerde; işe ilişkin sözleşme ve bu sözleşmenin uygulanmasına yönelik olarak 213 sayılı Vergi Usul Kanununun ilgili hükümleri çerçevesinde düzenlenen fatura örnekleri veya bu örneklerin noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri ile serbest meslek makbuzu nüshaları veya bu nüshaların noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri, iş deneyimini gösteren belgelerdir. Aday veya istekli, iş deneyimini gösteren bu belgeleri başvuru veya teklifleriyle birlikte sunar. Bu maddede belirtilen işler için iş bitirme belgesi düzenlenmiş olsa bile, ihale komisyonunca dikkate alınmaz.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 70 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 90 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZIRAAT BANKASI TALAS ŞUBE 1439/28346699-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
0,008” MİKRO GUİDE WİRE 50 adet
5F INTRADUCER 500 adet
6F INTRADUCER 100 adet
7F INTRADUCER 50 adet
KAROTİS STENT 50 adet
ANEVRİZMA BOYUN MODELLEME BALONU 50 adet
KLAVUZ TEL MİKRO (0.014 EXCHANGE TRANSEND 300) 50 adet
HİDROFİLİK, TAPERED, SEREBRAL, DİSTAL NAVİGASYON KATETERİ 25 adet
ÜÇLÜ MUSLUK BASINCA DAYANIKLI 500 adet
Y KONNEKTÖR 500 adet
İNTRAKRANİAL VASKÜLER MİKRO STENT 10 adet
LUER-LOCK LU ENJEKTÖR 2cc 5.000 adet
LUER-LOCK LU ENJEKTÖR 5cc 7.500 adet
LUER-LOCK LU ENJEKTÖR 10cc 1.000 adet
LUER-LOCK LU ENJEKTÖR 20cc 100 adet