• İhale No
    2011/141202
  • İhale Adı
    CERRAHİ SUTÜR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ekim 2011 10:00
  • İdare
    Manisa İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    14 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


CERRAHİ SUTÜR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Manisa İl Sağlık Müdürlüğü - Manisa
Manisa İli 2012-2013 Yılı İçin Çerceve İhalesi İle Cerrahi Sutür Sarf Malzemesi Alımı alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/141202
1-İdarenin
a) Adresi : Ege Mah. Yusuf Sedat Altıntaş Sokak No:13 Merkez Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2362376702 - 2362371040
c) Elektronik Posta Adresi : manisa.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü-Manisa Devlet Hastanesi-Manisa Merkez Efendi Devlet Hastanesi-Manisa Ağız ve Diş Sağlı Merkezi- Turgutlu Devlet Hastanesi-Salihli Devlet Hastanesi-Alaşehir Devlet Hastanesi-Soma Devlet Hastanesi-Akhisar Devlet Hastanesi
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Ege
Mah. Y. Sedat ALTUNTAŞ Sok. NO:13-Manisa)
b) Tarihi ve saati : 13.10.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.5 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği
tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 3 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekli Mevzuat gereği, İstekli firmanın ve ürünlerinin TİTUBB (T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kaydı olduğuna dair belge ile onaylanmış ürün numarası (barkodu) sunacaklardır.Ancak teklif edilen ürünlerden Tıbbi Cihaz Yönetmenliği kapsamına girmeyen var ise bu durum firma tarafından belgelendirilecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a-)İstekliler Teklif ettiklere Ürünlere ait Broşür-Katalog, Fotoğraf veya numune vermeleri gerekmektedir.İhale Komisyonundaki Uzman üyeler Ürünlerin Şartnameye uygunluğunu denemek amacıyla firmalardan istediği üründen yeterli sayıda numune isteyebilir.Bu numuneler Uzman Üyelerimiz tarafından İlimizdeki Sağlık Kuruluşlarında denenmesi sonucunda yeterlilik verilerek sıralama yapılacaktır. b-)İstekliler teklif verdikleri numunelerin teklif sırasını yazarak ihale saatinden önce idareye tutanak ile teslim edecek ve teslim tutanağının
1 (Bir) örneğini ihale dosyasının içinde sunacaklardır. c-) İstekli firma Teknik Şartanameye birebir uygunluk cevapı vereceklerdir.d-)İstekliler teklif edecekleri malzemelerden idareye Kurumların istemiş olduğu talep listesindeki etken maddeleri belli malzemelerden en az 3 farklı iğne boyutundan olmak üzere Beşer adet numune vermeleri gerekmektedir.Örneğin Polyglactin teklifi verecek olan firmalar etken maddelerine göre , Poliglactin için ayrı,Lactomer için ayrı ve Antibakteriyel Poliglactin için ayrı olarak numune vermeleri gerekmektedir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Özel ve Kamu Sektörüne satılan her türlü Tıbbi Sarf veya Cerrahi Sutür Sarf Malzemesi benzer iş olarak
kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Satınalma Birimi ( Ege Mah. Y. Sedat ALTUNTAŞ Sok. NO:13-MANİSA) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 115 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Manisa-Mesir Şb. TR52000100125628433116-5002 Nolu 1 Nolu D.S.S. Müüdürlüğü Heasbına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Ege Mah. Y. Sedat ALTUNTAŞ Sok. NO:13-MANİSA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 (on) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
İstekliler teklif edecekleri malzemelerden idareye Kurumların istemiş olduğu talep listesindeki etken maddeleri
belli malzemelerden en az 3 farklı iğne boyutundan olmak üzere Beşer adet numune vermeleri gerekmektedir.Örneğin Polyglactin teklifi verecek olan firmalar etken maddelerine göre , Poliglactin için ayrı,Lactomer için ayrı ve Antibakteriyel Poliglactin için ayrı olarak numune vermeleri gerekmektedir

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim