CERRAHİ SÜTUR SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık K a rt a l Eğ it i m Ara şt ır ma H a st a nesi
174 KALEM CERRAHİ SÜTUR ALIMI İHALESİ alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma idare düzeyinde yapılacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/48412
1-İda re nin
a) Adresi : Şemsi Denizer Cad. E-5 Üzeri Cevizli Mevkii Kartal-İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0216 441 39 00-1191 - 0216 441 25 00
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sbkeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : MARMARA ÜNİVERSİTESİ PENDİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ; DR. LÜTFİ KIRDAR KARTAL EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ; T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SÜREYYAPAŞA GÖĞÜS HASTALIKLARI VE GÖĞÜS CERRAHİSİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ ; TACİRLER EĞİTİM VAKFI SULTANBEYLİ DEVLET HASTANESİ ; PENDİK DEVLET HASTANESİ ; İSTANBUL YAKACIK DOĞUMEVİ VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ ; İSTANBUL KARTAL YAVUZ SELİM DEVLET HASTANESİ
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği
Yanık ve Yara Tedavi Binası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 11.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Ait oldukları Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri (Tıbbi Cihaz yönetmeliği Vücut dışında kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ve Vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz yönetmeliği ) hükümlerine uygun olmak zorundadır. İstekliler teklif ettikleri tıbbi cihaz yönetmelikleri hükümlerine tabi olan ürünler için
T.C. Sağlık Bakanlığı'nın T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz UBB'na kayıtlı olduklarını ve ürün numaralarını (barkod) teklif dosyasında sunacaklardır. Bu ürün ya da ürünlerle ilgili "Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır." ibaresi bulunmayanların alımı yapılmayacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif verdikleri herbir kaleme yeterli miktarda numune verecek ve numuneler denenerek alınacaktır.(Numuneler firma adını açıkça belirten kutu/koli içinde, malzemelerin ihale sıra numarası ve adını gösteren dizi pusulası ile birlikte ve her bir numunenin üzerinde firma adı, kalem numarası ve malzeme adı yazılı etiketlenmiş olarak ihale komisyonuna tutanak ile teslim edilecektir.Bu şekilde teslim edilmeyen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.)Ancak numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr. Lütfi Kırdar Kartal
Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Merkezi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 25 (YİRMİBEŞ) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
49.1. İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra en fazla dört hane olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda
da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.
49.2 İsteklilerin vermiş olduğu birim fiyatları CD ortamında da sunacaklardır.
49.3 İstekli ve idarece imzalanacak çerçeve anlaşama üzerinden yapılacak olan münferit sözleşme imzalanmadan önce uhtesinde kalan malzemelerin http://213.139.228.238/c17/kik.Teklif%20Hazırlama/default.aspx adresinden edinecekleri xml teklif dosyalarını cd ortamında idareye sunacaklardır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|