• İhale No
    2016/478106
  • İhale Adı
    ÇİĞ SÜT TOPLAMA ALTYAPISI MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Aralık 2016 10:00
  • İdare
    GİRESUN İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇİĞ SÜT TOPLAMA ALTYAPISI MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI İL MÜDÜRLÜĞÜ - GİRESUN ÇİĞ SÜT TOPLAMA ALTYAPISININ GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ YÜRÜTME BİRİMİ TÜZEL KİŞİLİĞİ

Giresun Çiğ Süt Toplama Altyapısının İyileştirilmesi Projesinde Kullanılacak Malların alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/478106
1-İdarenin
a) Adresi : Teyyaredüzü Mahallesi Atatürk Bulvari 261 28200 GİRESUN MERKEZ/GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası : 4542151672 - 4542151559
c) Elektronik Posta Adresi : giresun.merkez@tarimnet.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Giresun Çiğ Süt Toplama Altyapısının İyileştirilmesi Projesinde Kullanılacak Malların Satın Alma İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Proje merkezleri olan Giresun merkez, Şebinkarahisar, Alucra ve Dereli ilçeleri
c) Teslim tarihi : Sözleşme imza tarihinden itibaren 3 (üç) gün içinde işe başlanır ve 7 (yedi) gün içinde teslimat tamamlanır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü İhale Odası (Teyyaredüzü Mahallesi Atatürk Bulvarı No :261 Giresun)
b) Tarihi ve saati : 06.12.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi,

d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İhaleye katılacak olan isteklilerin Samsun, Ordu ve Giresun ve Trabzon İllerinin en az birinde ve en az 5 yıldır servis hizmeti verdiğini belgelemesi gerekmektedir.(Geriye dönük 5 yıl fatura ibrazı)

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

İstekli TSE belgesi sunmak zorundadır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Çiğ süt toplama, nakil ve soğutma ekipmanlarına yönelik her türlü makine alet ve ekipman üretimi ve satışı


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İl Müdürlüğümüzün Ziraat Bankası Giresun Şubesinde mevcut TR25 0001 0001 2338 6578 8650 05 nolu Giresun İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü Çiğ Süt Toplama Altyapı Projesi hesabına doküman bedeli yatırıldıktan sonra dekont karşılığı İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü Muhasebe Servisinden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü Muhasebe Servisi (Teyyaredüzü Mahallesi Atatürk Bulvarı No :261 Giresun) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
500 lt'lik Süt Soğutma Tankı (7 kva) 75 adet
850 lt'lik Süt Soğutma Tankı (12 kva) 5 adet
1000 lt'lik Süt Soğutma Tankı (15 kva) 5 adet
2000 lt'lik Araç Üstü Süt Toplama Tankı 2 adet
Santrifüj Pompa 3 adet
Jeneratör 125 kva Otomatik Dizel 1 adet
Somatik Hücre Sayım Cihazı 2 adet
Refraktometre 5 adet
Ph metre 4 adet
Ultrasonik Süt Analiz Cihazı (6 parametre) 2 adet
18 Kasım 2016

DÜZELTME İLANI

ÇİĞ SÜT TOPLAMA ALTYAPISI MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI İL MÜDÜRLÜĞÜ - GİRESUN ÇİĞ SÜT TOPLAMA ALTYAPISININ GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ YÜRÜTME BİRİMİ TÜZEL KİŞİLİĞİ

ÇİĞ SÜT TOPLAMA ALTYAPISI MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2016/478106
1- İdarenin
a) Adresi:Teyyaredüzü Mahallesi Atatürk Bulvari 261 28200 GİRESUN MERKEZ/GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası:4542151672 - 4542151559
c) Elektronik posta adresi:giresun.merkez@tarimnet.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :14.11.2016 - 3230
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :Yeşilgiresun Matbaacılık-Gazetecilik Ltd.Şti. - 12.11.2016
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İdari Şartname;

7.5.3.2. Teknik Şartnamelerde istenilen standarda yönelik belgelerin sunulması zorunludur.

7.5.4.

1- Teknik şartnamelerde istenilen garanti belgeleri.

2- İhaleye katılacak olan isteklilerin Samsun, Ordu ve Giresun ve Trabzon İllerinin en az birinde ve en az 5 yıldır servis hizmeti verdiğini belgelemesi gerekmektedir.(Geriye dönük 5 yıl fatura ibrazı)

 

Sözleşme Tasarısı;

9.1. Sözleşmenin süresi, ise başlama tarihinden itibaren 60takvim günüdür.

10.3.1. Sözleşme imza tarihinden itibaren (elli) gün içinde teslimat tamamlanır.

16.7.4. Yüklenici teknik şartnamelerde belirtilen garanti, satış sonrası servis ve bakıma ilişkin şartların yerine getirilmesinden sorumludur.

 

İlan;

2-İhale konusu malın

c) Teslim tarihi  :  Sözleşme imza tarihinden itibaren 50 (elli) gün içinde teslimat tamamlanır.

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1- Teknik şartnamelerde istenilen garanti belgeleri.

2- İhaleye katılacak olan isteklilerin Samsun, Ordu ve Giresun ve Trabzon İllerinin en az birinde ve en az 5 yıldır servis hizmeti verdiğini belgelemesi gerekmektedir.(Geriye dönük 5 yıl fatura ibrazı)

4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

Teknik şartnamelerde istenilen standarda yönelik belgeler