• İhale No
    2015/3742
  • İhale Adı
    CİHAZ VE MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
    İş Makineleri ve Ekipmanları Alımı, Kiralanması, Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Şubat 2015 11:00
  • İdare
    KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Kırklareli
  • İşin İli
    Kırklareli
  • Yayın Tarihi
    20 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

CİHAZ VE MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ

Optisyenlik Bölümü Cihaz ve Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/3742
1-İdarenin
a) Adresi : Karacaibrahim Mah. Mese Sok. Kültür Sarayi Sanayi Sitesi Arkasi 1 39100 KIRKLARELİ MERKEZ/KIRKLARELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2882129680 - 2882129685
c) Elektronik Posta Adresi : imidb@kirklareli.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 37 Kısım Optisyenlik Bölümü Cihaz ve Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kırklareli Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Optisyenlik Bölümü Kavaklı Yerleşkesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip ürün 15 (onbeş) gün içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kırklareli Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 10.02.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

Teklif edilen cihazlara ait CE belgesi teklif dosyasında bulunmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kırklareli Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankası Kırklareli Şubesi Kırklareli Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına ait TR070001000104492391765001 nolu IBAN hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kırklareli Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kalıpsız Cam Kesme Makinesi Seti 2 adet
Dijital Fokometre 2 adet
Manuel Fokometre 10 adet
Dijital Isıtıcı 3 adet
Nilör Makinesi 5 adet
Fotoselli El Taşı 10 adet
Dijital Pupillametre 3 adet
El Matkabı 2 adet
Pense Kargaburun 8 adet
Pense Tek Taraflı Plastik Kargaburun 8 adet
Pense Çift Taraflı Kargaburun 8 adet
Pense Plaket Düzeltme 8 adet
Pense Plaket Çıkarma 8 adet
Pense Üç Ayaklı 8 adet
Pense Vida Kesme 8 adet
Pense Dübel Sıkma 8 adet
Pense Dübel Çıkarma 8 adet
Pense Dübel Kesme 8 adet
Pense Kontrol 8 adet
Pense Yan Keski 8 adet
Çerçeve Çeşitleri (Metal-Kemik-Faset-Nilör) 32 adet
Pupilla Cetveli 5 adet
Cam Kesme Elması 5 adet
İnce Uçlu Cımbız 10 adet
Organik cam Çeşitleri ( +,- ) 200 adet
Antirefle Cam Çeşitleri 10 adet
Kolormatik Cam Çeşitleri 10 adet
Mineral Cam Çeşitleri 10 adet
Triveks Cam Çeşitleri 10 adet
Polikarbon Cam Çeşitleri 10 adet
Bifocal Cam Çeşitleri 10 adet
Progressive Cam Çeşitleri 10 adet
İç Misina 5 adet
Dış Misina 5 adet
Dübel 5 adet
Yapıştırıcı ( Sticker ) 5 adet
Vida, Plaket ve Somun Çeşitleri 81 paket
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle