|
|
||||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri) |
Telefon |
|
0224 294 4265 |
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın...........................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan “ENDOSKOPÎ YIKAMA CİHAZI KOMPRESÖRÜ ALIMI' İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim._____
Sıra |
Marka Model/ l Blî |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
ENDOSKOPİ YIKAMA CİHAZI KOMPRESÖRÜ |
2 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
.... |
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 19/02/2020 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
• |
NOT |
: |
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (Isim,Imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Mu Resifi ÖZDOGAN sL^ık\j^nfc$l(f / |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bcjli^n Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
ENDOSKOPİ YIKAMA CİHAZI KOMPRESÖRÜ
1. Teklif edilen yedek parça Endocleaner marka EC-122 model Endoskopi Yıkama
Cihazına uyumlu olacaktır.
2. Yedek parça orijinal ve kullanılmamış olacaktır.
3. Parça l(bir) yıl garantili olmalıdır.
4. Parçanın uygunluğu Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi tarafından verilecektir.
5. Parçanın faturası Klinik Mühendislik Birimimize gönderilmemelidir ilgili birim olan Muayene Kabul Birimine yollanmalıdır. Aksi durumda fatura teslim alınmayacak; yüklenici firmaya geri yollanacaktır.
6. Yüklenici firma Aort marka endoskopi yıkama cihazları için satış ve teknik servis hizmeti verebilmek için üretici firmadan aldığı yetki belgesini teklifle beraber sunmalıdır.
* |
|
/ \ |
T.C. |
i J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
1 1.1 lflıkı*/V* # . ı<ı.ı,'(.t|*H» |
S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
. A) Üretim T arihi/Miadı/Gara ntisi |
1. Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. 2. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
B) Diğer Hususlar î |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
C) Onarım |
1 - En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
* |
|
|
1 |
u |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 17/02/2020 |
|
|
||
|
Teklif No |
" |
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri ) |
Telefon |
|
0224 294 4265 |
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın..........................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan “GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIMI İŞİ'" İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.______________________________________
Sıra |
Marka Model/ l BB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIMI İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Almalarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
.AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emnivet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 19/02/2020 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (Isim,Imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İnıza,Kaşe) |
Muhtesin ©ZDÖCjAN, f J Sağlık "1 / |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bfclüm Satmalına Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
|
T.C. |
(L k |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü |
HC Bakanlığı Tt*rk»y«n K*tm« |
Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
|
PENTAX MARKA EG-2985K MODEL GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Gastroskopinin onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
2. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen Gastroskopinin onarım süreleri garanti süresine eklenir.
3. Gastroskopinin onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
4. Gastroskopinin üzerlerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
5. Servis raporunuzda Arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Onarımı yapılan Gastroskopinin kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
8. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır Gastroskopi ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
9. Onarımı yapılan Gastroskopi kullanılan birimin onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.
10. Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın arızasının giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.
11. Cihazın kurumumuz bünyesinden onarım işini üstlenecek firmaya teslim tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde arızayı giderecektir.(Arızanın giderilmesi için yurt dışından parça temini gerektiği durumlarda bu husus geçerli değildir).Arızanın giderilememesi durumunda cihaz yerine konsinye cihaz birimimize teslim edilecektir.
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4-UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
* |
|
|
o |
|
Tarih : 17/02/2020 |
teklif isteme formu |
|
|
|
Teklif No : |
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Sovadı |
|
Muhtesin ÖZDOĞAN (Sağlık Teknikeri ) |
Telefon |
|
0224 294 4265 |
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Sovadı |
|
|
Sayın............................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan “ANESTEZİ CİHAZI MONİTÖRÜ OKSİJEN SENSÖRÜ ARA KABLOSU ALIMI" İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model/ l'BB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
ANESTEZİ CİHAZI MONİTÖRÜ OKSİJEN SENSÖRÜ ARA KABLOSU |
1 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT: |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 19/02/2020 tarihi, saat 11:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
* |
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! T i? !-/■ i ¥171 T7n¥\f7¥ Diı rAn\i ı*nrrnİMnr r\ı*TTri7XTi rı/rnrı/ ^rroı rrvİMİTn a vo¥ oin rnnıv/i nı’tTrMl ri\jrvİMİ7f |
Teklif isteyen Görevli (IsimJmza.Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (Isim,Imza,Kase) |
/İ ı ■—- Muhtosin fcZDŞĞAN /O Sağlıkİre^/iKe^ 1{İA j - ' |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölgen ^a^rnalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
|
/ ot \ |
T.C. |
l i |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü |
i.C. Bakanlığı Türkiye K.ltrm* Kiîfi-UhVMe/l i<K)<VİYHX |
Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
DRAGER MARKA FABİUS GS MODEL ANESTEZİ CİHAZININ PARÇA ŞARTNAMESİ
Oksijen Sensor Housing Cable Teknik Şartnamesi
1. Parça hastanemiz bünyesinde kullanılan Drager marka Fabius GS anestezi cihazlarına uyumlu olmalıdır.
2. Parça cihaza ve Oksijen sensörü montajı kolayca yapılmalıdır.
3. Parça orijinal olmalıdır.Muadil ürünler kabul edilmeyecektir.
4. Oksijen sensör takılıp cihaza bağlandığında 02 sensör kalibrasyonu yapabilmelidir.
5. Parça cihaza takılıp denenecek ona göre uygunluk verilecektir.
6. Parça montajı bakım sözleşmeli firma tarafından yapılacaktır. Bu nedenle garanti şartlarında herhangi bir değişiklik olmayacak olup, parçada gerek garanti süresinde, gerekse montaj sırasında görülebilecek arızalar malzemenin tedarik edildiği firmanın sorumluluğunda olacaktır.
7. Parça en az 1 yıl garantili olmalıdır.
* |
|
/ 4 \ |
T.C. |
x2J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
I.';.. ı^vCj'US Hb.i| 'tM-.rjl' K#oh; |
S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4-UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
* u |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 17/02/2020 Teklif No : |
||
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin ÖZDOĞAN (Sağlık Teknikeri ) |
||
Telefon |
|
0224 294 4265 |
||
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
Sayın............................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan “VENTÎLATÖR CİHAZI OKSİJEN REGÜLATÖRÜ ALIMI"
İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.___________________________ !
Sıra |
Marka Model/ l BB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
VENTİLATÖR CİHAZI OKSİJEN REGÜLATÖRÜ |
3 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
.AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK .ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emnivet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 19/02/2020 tarihi, saat 11:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SOM TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
. |
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (lsim,Imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza.Ka^e) |
Muh^sin/p^jOGAN f ■ j Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bömn/satırplr/^ doldurulacaktır) |
|
|
Uygun Uygun Değil |
■¥- |
|
i -aJ 'ı |
T.C. |
17 J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
j.C SaCjJtK Bokontıgi |
Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
|
VENTSlÂTÖR CİHAZI OKSİJEN REGÜLATÖRÜ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Parça, Drager marka Babylog model ventilatör cihazına uyumlu olmalıdır.
2. Parça, merkezi oksijen sisteminden gelen basıncını ayarlayabilmelidir.
3. Parça kullanıcı kaynaklı olmayan arızalarda 6 (altı) ay üretici firma garantili olmalıdır.
4. Parça orijinal olmalıdır.
5. Parçanın uygunluğu Klinik mühendislik birimi tarafından verilecektir.
6. Parçanın ÜTS kaydı bulunmalıdır.
• • — —........ — - ....... Pressure regülatör Druckregler |
Drâger |
İME 8409199 H] 07 |
|
(01)04043675010029 |
|
(93)84091S9-07 |
'&] Ouantity : 1 |
|
|
Ouality by Drâger www.dra«a*r.com |
Mad« İn Itttly |
■■■■ |/tr^fastur*r Drügerwerk AG & Co. KGaA , Moi sünger Allee 53-55 23542 Lübeck. G*rm*ny 91 |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|