• İhale No
    2015/13509
  • İhale Adı
    ÇİLEK FİDESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Mart 2015 10:00
  • İdare
    Kütahya Özel İdaresi DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Yayın Tarihi
    13 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇİLEK FİDESİ SATIN ALINACAKTIR

T.C. KÜTAHYA İL ÖZEL İDARESİ

Meyveciliği Geliştirme Projesi Kapsamında Çilek Fidesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/13509
1-İdarenin
a) Adresi : Yenidoğan Mahallesi Dumlupınar Bulvarı No:111 43020 Merkez/KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası : 2742713482 - 2742713480
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@kutahyaozid.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 427.000 Adet Kabarla Frigo, Redlands Hope Frigo, Swet Ann Frigo Çilek Fidesi ve 160.000 Adet Camarosa Çilek Fidesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Fideler Yüklenici tarafından İl/İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüklerine 26 Haziran 2015 tarihine kadar teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Fideler Yüklenici tarafından İl/İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüklerine 26 Haziran 2015 tarihine kadar teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.C. Kütahya İl Özel İdaresi İhale Odası Yenidoğan Mah. Dumlupınar Bulv. No:111 KÜTAHYA
b) Tarihi ve saati : 05.03.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C. Kütahya İl Özel İdaresi İhale İşlem Bürosu - Yenidoğan Mah. Dumlupınar Bulv. No:111 KÜTAHYA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Kütahya İl Özel İdaresi'ne ait, T.C. Ziraat Bankası A.Ş. Kütahya Şubesi'nde bulunan TR08 0001 0001 7935 0642 8650 14 numaralı hesaba veya Türkiye Halk Bankası A.Ş. Kütahya Şubesi'nde bulunan TR43 0001 2009 5270 0007 0000 01 numaralı hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Kütahya İl Özel İdaresi İhale İşlem Bürosu Yenidoğan Mah. Dumlupınar Bulv. No:111 KÜTAHYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

Fidelerin nakliyesi, araçtan indirilmesi ve depolanması esnasında meydana gelebilecek kırılma, yara, kuruma ve donma hali ile köklerin ve stolonların zarar görmesi gibi olumsuz durumlara karşı, alınacak fidelerin %5'i kadar fide, alınacak olan fidelere dahil edilecektir. Bu fideler fatura edilmeyecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim