• İhale No
    2012/118720
  • İhale Adı
    COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ekim 2012 11:00
  • İdare
    Sakarya Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    12 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ka ry a Su Ve K a na liza sy o n İda re si ( sa s ki) Ge nel M üdürlüğ ü
Coğrafi Bilgi Sistemleri hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/118720
1-İda re nin
a) Adresi : Mithatpaşa Mah. Kent Park Bahçesi 54100 Adapazarı/Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 2642783892 - 2642783855
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@sakarya-saski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met i n a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Sakarya
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(Oniki) aydır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : SASKİ Genel Müdürlüğü Adapazarı/Sakarya
b) Tarihi ve saati : 04.10.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
1- Bu ihale kapsamında alınacak olan Konumsal Veritabanı Yönetimi ve Konumsal Web Sunucusu Yazılımı, sistem ve veritabanı tasarımı; T.C. Başbakanlığa ait Birlikte Çalışabilirlik Esasları Rehberinde belirtilen esaslara ve İç İşleri Bakanlığı’nın yayınlamış olduğu Coğrafi Tabanlı İl Kent Yönetim ve Bilgi Sistemi Teknik Klavuzu’nda belirtilen standartlara uygun olmalıdır. Ayrıca yazılımlar, ISO/TC211’de ve OGC (OpenGIS Consorcium) Standartlarına dayalı yapıda ve aşağıda belirtilen standartlarda olmalı ve teklifinde sunduğu CBS yazılımlarının bu standarları sağladığını OGC (OpenGIS Consorcium)’dan alınmış WMS, WFS, WCS, CAT standardlara ait setifikalarını veya resmi web sitesinden çıktısı alınmış uyumluluk sertifikalarını teklifinde sunmalıdır. 2- Temin edilecek İlişkisel veri tabanı yönetim sistemi ile birlikte çalışacağı önerilen coğrafi veri sunucusunun SFS uyumluluğu, Coğrafi veri sunucusuna ait önerilen veri tabanı için OGC’ den alınmış SFS sertifikası ile belgelenecektir ve teklifle beraber belirtilen uyumluluğun standartı için alınmış sertifika veya OGC resmi web sitesindeki çıktıları sunulacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede Kent Bilgi Sistemi, Alltyapı Bilgi Sistemi vb. Coğrafi Bilgi Sistemi konuları benzer iş olarak kabul edilecektir. İstekli altyapı ve abone çerçevesinde veri tabanı ve uygulama yazılımlarının düzenlenmesi, altyapı ile ilgili verilerin CBS ortamına dönüştürülmesi, alyapı ve abone yönetim bilgi sistemi oluşturulması hizmeti veya altyapı işlerine yönelik veri tabanı sunucuları, uygulama sunucuları, mail sunucuları, CBS sunucuları, veri depolama ünitesi, veri yedekleme ünitesi ve bütün bu ekipmanın bütünleşik çalışmasını
sağlayacak yazılım tedariği konularının herhangi birinden iş bitirme belgesini sunabilmelidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı SASKİ Genel Müdürlüğü
İhale Birimi Adapazarı/SAKARYA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC Vakıflar Bankası TR 8400 0150 0158 0072
9270 4519 IBAN numaralı hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SASKİ Genel Müdürlüğü İhale Birimi Adapazarı/Sakarya adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Coğrafi Bilgi Sistemi Kurulması, İşletilmesi Hizmeti 12 Ay