• İhale No
    112883
  • İhale Adı
    Çöp Konteyneri Alımı 400 Lt. lik
  • Sektör
    Kent Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    19 Mart 2012 14:30
  • İdare
    Edirne 4. Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    17 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

Çöp Konteyneri Alımı 400 Lt. lik doğrudan temin ile yapılacaktır. (Lütfen! Metnin tamamını OKUYUNUZ!)
1. İdarenin
a. Adresi : 4’üncü Mknz. P.Tug. K.lığı KEŞAN / EDİRNE
b. Telefon-Faks Numarası : 02847142500 – 02847144771
c. Elektronik Posta Adresi : keşansatalkom@hotmail.com
2. İhale Konusu Hizmetin
a. Niteliği, Türü ve Miktarı : Çöp Konteyneri Alımı 400 Lt. lik (40 Adet)
Gövde en az 2 mm. tek parça sacdan kıvrılıp, gövde ve yanlar preslenerek mukavemet arttırılmış olacaktır. En az 80x90x52 ebatlarında olacaktır. Gövde ağzı U profille çevrilmiş olacaktır. Gövde komple gazaltı kaynağı ile cürufsuz kaynatılmış olacaktır. Kaldırma kulakları en az 4 mm gövdeye takviye kaynaklı olacaktır ve mevcut çöp araçları hidrolik kaldırma sistemine uygun olacaktır. Kapakta açma kulpu, dayama ile kilit olup içten mukavemet arttırıcı profil takviyeli olacaktır. Taşıyıcı 150 x 45 veya 125 x 40 ebadında TS EN 12532 standardına uygun 2 adet 360 derece dönerli 2 adet sabit teker mevcut olacaktır. Konteynır galvanizli saçtan imal edilmiş olacaktır. Konteynır TS EN 840–2 uygunluk belgeli olacaktır. TS uygunluk belgeleri muayene esnasında Muayene ve Kabul Komisyonuna ibraz edilecektir.
b. Teslim yeri ve Teslim Süresi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 gün içerisinde 4.Mknz. P.Tug. K.lığı LYM Amirliğine KEŞAN/EDİRNE teslim edilecektir.
3. Doğrudan Teminin Alımının
a. Yapılacağı Yer : 4’üncü Mknz. P. Tug. İhale Komisyon Başkanlığı İhale Salonu KEŞAN / EDİRNE
b. Tarih – Saati : 19 Mart 2012 tarihinde saat 14.30’da yapılacaktır.
4. Doğrudan temin usulü ile yapılacak alımda teklif edilen toplam bedel üzerinden en düşük fiyatı veren firmadan alım yapılacaktır.
5. Ödeme koşulları ve zamanı ile ilgili hususlar sözleşme tasarısının 13 maddesinde ifade edildiği gibi olacaktır.
6. Sözleşme ilgili adresten ihale saatine kadar görülebilir ve teklif mektubu ile birlikte ilgili adresten ihale saatine kadar ücretsiz temin edilebilir.
7. Malın muayenesi 4’üncü Mknz. P.Tug. Muayene ve Kabul Komisyonunca yapılacaktır.
8. Telefon, Faks, Mektup veya e-mail yoluyla yapılan istek ve başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
9. Alıma karar verilen istekli ile ihale sonrası sözleşme yapılacaktır. Sözleşme süresi işe başlama tarihinden itibaren 24 (yirmidört) aydır.
10. İhale üzerine kalan istekli sözleşme imzalama aşamasında teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyanını ve teklif ettiği bedelin % 3 ‘ü oranından az olmamak üzere teminatını da sözleşmeye getireceklerdir. Teminat mektubunun süresi en az 90 (doksan) gün olacaktır.
11. Teklif veren istekliler sözleşmenin hükümlerini kabul etmiş sayılacaktır.
12. Teklifler; ihalenin yapılacağı 19 Mart 2012 tarihinde saat 14.30’da 4’üncü Mknz. P.Tug. K.lığı İhale Komisyonuna İhale Salonunda kapalı zarf içinde istekli veya yasal temsilcisi tarafından bizzat teslim edilecektir. Posta, Faks veya daha önceden teklif zarfını vermek isteyen isteklilerin teklif zarfı alınmayacaktır. Teklifler hazır bulunanlar huzurunda; ihale komisyonu tarafından açılacak, değerlendirilecek ve alınan karar ilan edilecektir.
13. İlanımızda alımla ilgili ana hususlar belirtilmiştir. Diğer hususlar sözleşme tasarısında yer almaktadır.
İdaremizin yapacağı tüm ilanlar MSB sayfasından; duyurular/İhaleler/K.K.K lığı ihale ilanları adresinden görülebilir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim