• İhale No
    2014/24760
  • İhale Adı
    ÇÖP KONTEYNERİ , ÇÖP SEPETİ VE ÇÖP KOVASI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Kent Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Nisan 2014 10:00
  • İdare
    KARATAY BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    03 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP KONTEYNERİ , ÇÖP SEPETİ VE ÇÖP KOVASI SATIN ALINACAKTIR

KARATAY BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Çöp Konteyneri , Çöp Sepeti ve Çöp Kovası Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/24760
1-İdarenin
a) Adresi : Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:5 42020 Karatay/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 332 3501313 - 332 3504825
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@karatay.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 100 adet Yeraltı Çöp Konteyneri ,1.000 adet 770 Lt.lik Çöp Konteyneri, 1.000 adet 900 Lt.lik Çöp Konteyneri, 200 adet Krom-Nikel Ayaklı Çöp Sepeti , 200 Adet Metal Ayaklı Çöp Sepeti ve 5.000 adet Çöp Kovası
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Karatay Belediyesi Tatlıcak Tesisleri [Tatlıcak Mh. Adana Çevre Yolu Üzeri No:11 42030 Karatay/KONYA] adresine ve/veya idarenin göstereceği yere teslim edilecektir. Malların teslimatı firmanın yetkili temsilcisi tarafından yapılacaktır. Teslimata ilişkin tüm giderler ve nakliye, yükleme, boşaltma, istifleme giderleri Yükleniciye aittir.
c) Teslim tarihi : İşin teslim süresi yüzyirmi (120) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlamadan sonra mallar yüzyirmi (120) takvim günü içerisinde tamamı teslim edilecektir. Teslimat tek partide yada partiler halinde yapılabilir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karatay Belediye Başkanlığı-Encümen Salonu (1.Kat)
b) Tarihi ve saati : 03.04.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karatay Belediye Başkanlığı-Plan ve Proje Müdürlüğü (5.Kat) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 265 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Konya Şubesi İBAN No: TR74 0001 5001 5800 7287 4527 31 veya Ziraat Bankası Konya Şubesi İBAN No: TR06 0001 0001 6836 9948 2550 01 hesap numaralarından birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karatay Belediye Başkanlığı-Plan ve Proje Müdürlüğü (5.Kat) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Yer Altı Çöp Konteyneri 100 Adet
Çöp Konteyneri (770-Lt.lik) 1.000 Adet
Çöp Konteyneri (900-Lt.lik) 1.000 Adet
Krom-Nikel Ayaklı Çöp Sepeti 200 Adet
Metal Ayaklı Çöp Sepeti 200 Adet
Çöp Kovası 5.000 Adet
14 Mart 2014

DÜZELTME İLANI

ÇÖP KONTEYNERİ , ÇÖP SEPETİ VE ÇÖP KOVASI SATIN ALINACAKTIR
KARATAY BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÇÖP KONTEYNERİ , ÇÖP SEPETİ VE ÇÖP KOVASI SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2014/24760
1- İdarenin
a) Adresi:Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:5 42020 Karatay/KONYA
b) Telefon ve faks numarası:3323501313 - 3323504825
c) Elektronik posta adresi:ihale@karatay.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :03.03.2014 - 2552
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise): -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İhale İlanının 4.3 maddesine aşağıdaki madde eklenmiştir.

 

   4.3.1.   a) Yeraltı Çöp Konteyneri için TS EN 13071-1 ve TS EN 13071-2 Uygunluk Belgesi

              b) Yeraltı Çöp Konteyneri için CE Uygunluk Belgesi

        c) 770 Lt.’lik Çöp Konteyneri için TS EN 840-3  Uygunluk Belgesi

        d) 900 Lt.’lik Çöp Konteyneri için TS EN 840-2  Uygunluk Belgesi