• İhale No
    2016/76176
  • İhale Adı
    ÇÖP KONTEYNIRI ALIMI
  • Sektör
    Kent Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mart 2016 11:00
  • İdare
    SAFRANBOLU BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Mart 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP KONTEYNIRI ALIMI

SAFRANBOLU BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÇÖP KONTEYNIRI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/76176
1-İdarenin
a) Adresi : Yeni Mahalle Sadri Artuç Caddesi 78600 SAFRANBOLU/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası : 3707124114 - 3707123642
c) Elektronik Posta Adresi : belediye@safranbolu-bld.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 75 ADET SICAK DALDIRMA GALVENİZLİ 500 LT'LİK KONTEYNIR 125 ADET SICAK DALDIRMA GALVENİZLİ 800 LT'LİK KONTEYNIR
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : SAFRANBOLU BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ ŞANTİYE ALANINA
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra işe başlanıp 40 gün içinde işi tamamlayacaktır. Yüklenici, Safranbolu Belediyesine ait Temizlik İşleri Müdürlüğü Şantiye alanına malları teslim edecektir. (Nakliye yükleniciye aittir)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yeni Mah. Sadri Artuç Cad. Belediye İş Merkezi Kat:1 Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 25.03.2016 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

Konteynır sacları TS EN 12532 Standardına uygun olacak
Galvanizleme sistemi TS914 EN ISO1461 Standardına uygun olacak.
500 LT. Sıcak Daldırma Galvenizli Çöp Konteynır TS EN 840–2 Standart Uygunluk Belgeli olacak.

800 LT. Sıcak Daldırma Galvenizli Çöp Konteynır TS EN 840–3 Standart Uygunluk Belgeli olacak.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yeni Mah. Sadri Artuç Cad. Belediye İş Merkezi Kat:4 Destek Hizmetleri Müd. Safranbolu/KARABÜK adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yeni Mah. Sadri Artuç Cad. Belediye İş Merkezi Kat:4 Destek Hizmetleri Müd. Safrabolu/Karabük adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SICAK DALDIRMA GALVENİZLİ 500 LT'LİK KONTEYNIR 75 adet
SICAK DALDIRMA GALVENİZLİ 800 LT'LİK KONTEYNIR 125 adet