T.C.
ŞANLIURFA VALİLİĞİ
CEYLANPINAR V.D. : 3000035704
Tel : 0 414 471 46 12 – Dahili:1118
Faks : 0 414 471 40 03
GSM : 0 545 471 46 12
e-posta : sanliurfadhs4@saglik.gov.tr http://ceylanpinardh.urfasaglik.gov.tr
Hastanemizin acil ihtiyacı olup, aşağıda cins ve miktarları yazılı malzemeler 4734 K.İ.K. DOĞRUDAN TEMİN usulü ile satın alınacaktır.
Konu ile ilgili teklifleri vermeniz rica olunur.
Konu ile ilgili tekliflerinizi (KDV hariç) en geç 09/04/2019 tarih ve saat 11:00'a kadar aşağıdaki bilgiler dahilinde Satın Alma/Doğrudan Temin Birimine iletiniz. DİKKAT: Teklif mektubundaki fiyatlar, marka, model, UBB ve firma bilgileri okunamayacak şekilde olanlar ile iletişim bilgileri eksik olan teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır. (Not: Bazı firmalar teklif mektubunu doldurduktan sonra kaşe ve imza atarak hastanemize iletmektedirler. Kaşede bulunan firma adı, telefon ve faks numaraları okunamamaktadır. Teklifinizin değerlendirme dışı kalmaması için lütfen tüm bilgilerin okunaklı olmasına dikkat ediniz.) Malzeme teslim süresi siparişten sonra 10 gündür.
1. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzemelerin 4734 Sayılı Kanunun 22. maddesine göre Doğrudan alım Usulü ile yapılacaktır.
2. Teklifler TL. (Türk Lirası) olarak verilmelidir.
3. Belirtilen teklif süresinde iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmaz.
4. Yazılı teklif isteme mektubumuza rağmen, alıma iştirakiniz mümkün olmadığı takdirde, bu hususu yazılı olarak (faksla) bildirmeniz rica olunur.
5. Malzemeyi belirtilen sürede karşılamayacaksanız, tarafınızdan yapılacak teslimat süresini belirtiniz.
6. Teklif edilen ürünün ve teklif veren firma/kişinin TİTUBB/UTS kaydı olmalı, teklif veren firma bunu teklif mektubunda ya da ayrıca idaremize sunacaktır. Barkod numarası belirtilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Teklif edilen ürünün TİTUBB/UTS kapsamında olmaması halinde bu maddeye uygunluk aranmayacaktır. Ancak teklif veren firma/kişi kapsam dışı olan ürünler mutlaka belirtilmelidir. Bu durumda firma teklif ettiği ürününü marka ve modelini belirtmek zorunda olup belirtilmeyen teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır. 7. Yüklenici firma istenildiğinde en geç beş iş günü içerisinde bir adet numune gönderecektir. Numune göndermeyen firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numune istemi firmanın teklif mektubunda belirteceği faks veya e-mail adresine yazılı olarak bildirilecektir. Yüklenici firma teklif mektubunda faks veya e-mail adresi belirtmez ise teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
8. Tıbbi malzeme alımları dışındaki alımlarda firmalar teklif ettiği ürünlerin marka ve modelini mutlaka yazılı olarak belirtmelidir
9. Teknik şartnamesi olan malzemelerde teknik şartnameye uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 10. İlaç, sarf ve diğer miadlı ürünler teslim tarihinden itibaren en az 15 ay miadlı olmalıdır. 11. Tıbbi Cihaz ve Demirbaş ürünler en az 2(iki) yıl garantili olmalıdır. 12. Ödeme; evrakın saymanlığa intikalinden itibaren 150 (YÜZELLİ) gün içerisinde yapılır. 13. Teklif Sahibinin:
Adı Soyadı/ Firma Unvanı, Uyruğu:
Açık Tebligat Adresi:
Bağlı Olduğu Vergi Dairesi ve Vergi Numarası:
Telefon ve Faks Numarası:
E-Mail Adresi (Varsa):
teklif mektubunda yazılı olacaktır.
T.C. | |||||||||
ŞANLIURFA VALİLİĞİ | |||||||||
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ | |||||||||
Şanlıurfa Ceylanpınar Devlet Hastanesi Başhekimliği | |||||||||
PİYASA FİYAT ARAŞTIRMA TEKLİF MEKTUPU | |||||||||
Sıra No | MAL/HİZMET/YAPIM İŞİNİN CİNSİ | MİKTARI | ÖLÇÜ BİRİMİ | MARKA /MODEL/TİTUBB | BİRİM FİYATI | TOPLAM FİYATI | |||
1 | YATAK KORUYUCU | 10.000 | ADET | ||||||
2 | ÇÖP POŞETİ (80X110) RULO, SARI | 150 | RULO | ||||||
3 | ÇÖP POŞETİ (80X110) RULO, MAVİ | 150 | RULO | ||||||
4 | ÇÖP POŞETİ (80X110) RULO, GRİ | 150 | RULO | ||||||
5 | ÇÖP POŞETİ (80X110) RULO, YEŞİL | 150 | RULO | ||||||
6 | |||||||||
7 | |||||||||
8 | |||||||||
9 | |||||||||
10 | |||||||||
11 | |||||||||
12 | |||||||||
13 | |||||||||
NOTLAR : | |||||||||
1. Teknik şartnamesi olan malzemelerde teknik şartnameye uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. | |||||||||
2. Bu alımda kısmi teklif verilebilir. | |||||||||
3. Ödeme; muayene kabul işlemi yapıldıktan sonra vergi borcu ve damga vergisi düşülerek 150 gün içerisinde yapılır | |||||||||
4. Her türlü nakliye, kargo, taşıma ve montaj giderleri yüklenici firmaya ait olacaktır. | |||||||||
GENEL TOPLAM (KDV HARİÇ) : | 0,00 | ||||||||
Son Teklif Tarih ve saati : 09/04/2019 - 11 : 00 | |||||||||
Not : Ödeme; muayene kabul işlemi yapıldıktan sonra damga vergisi ile varsa vergi borcu vedüşülerek 180 gün içerisinde yapılır | |||||||||
Adı Soyadı/ Ünvanı | |||||||||
Adres | Kaşe ve İmza | ||||||||
Telefon | |||||||||
Faks | |||||||||
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|