• İhale No
    2013/151108
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA, SÜPÜRME, YIKAMA VE NAKLİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Kasım 2013 10:00
  • İdare
    ÇATALCA BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ÇÖP TOPLAMA, SÜPÜRME, YIKAMA VE NAKLİ HİZMETİ ALINACAKTIR
ÇATALCA BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Çöp toplama, süpürme, yıkama ve nakli işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/151108
1-İdarenin
a) Adresi:Kaleiçi Mahallesi Vezir Ferhatpasa Caddesi No:46 Pk 34540 ÇATALCA/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2127897575 - 2127893772
c) Elektronik Posta Adresi:temizlik@catalca.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Çatalca Belediyesi Belediye Meclis Salonu Kaleiçi Mahallesi Vezir Ferhatpaşa Cad. No:46 Çatalca-İSTANBUL
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2014, işin bitiş tarihi 31.12.2014

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kaleiçi Mahallesi Vezir Ferhatpaşa Cad. No:46 Çatalca-İSTANBUL
b) Tarihi ve saati:29.11.2013 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Karayolu Ulaştırma Genel Müdürlüğü tarafından verilen K1, K2, R1, R2, C2, L1, L2 Taşıma yetki belgelerinden herhangi birinin isteklilerce sunulması gerekmektedir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

3 adet 2009 model ve üstü 13+1,5 m3 kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (En az 160hp motor gücünde)

1 adet 2009 model ve üstü 7+1m3 kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (En az 135hp motor gücünde)

1 adet 2009 model ve üstü Tıbbi atık aracı (3,5 ton taşıma kapasiteli kapalı kasa araç olacaktır)

1 adet 2009 model ve üstü Binek Hizmet aracı (Araçlarda merkezi kilit sistemi hidrolik direksiyon , otomatik cam ve klimalı 5 kapılı olacaktır. Araçta  ABS sistem olacaktır. Beygir gücü 80-110 hp. olacaktır)

2 adet 2011 model ve üstü Binek Hizmet aracı (Araçlarda merkezi kilit sistemi hidrolik direksiyon , otomatik cam ve klimalı 5 kapılı olacaktır. Araçta ABS sistem olacaktır. Beygir gücü 80-110 hp. olacaktır)

2 adet 2009 model ve üstü Damperli Kamyon (5 ton kapasiteli, En az 110 hp gücünde olacaktır)

1 adet 2009 model ve üstü hidrostatik tip vakumlu 1,5-2m3 çöp hazneli süpürme aracı dizel yakıtlı azami yük ağırlığı 4500kg olacaktır.

2 adet 2009 model ve üstü 4x2 Çift kabin kamyonet (En az 90hp motor gücünde dizel yakıtlı olacaktır)

1 adet 2009 model ve üstü vakumlu Süpürge aracı (En az 160hp motor gücünde çöp hazneli dizel yakıtlı olacaktır)

1 adet 2009 model ve üstü Arazöz (5 ton Su kapasiteli, en az 130hp motor gücünde dizel yakıtlı olacaktır)

1 adet 2009 model ve üstü Panelvan Minibüs (Enaz 120hp motor gücünde dizel yakıtlı olacaktır)

1 adet 2009 model ve üstü Kazıyıcı yükleyici özellikli (Enaz 100hp motor gücünde dizel yakıtlı olacaktır)

1 adet 2000 model ve üstü Min 30m3 ve HSCK transfer aracı (Atık taşıma kapasiteli, hidrolik sıkıştırmalı olacaktır)

4 adet 1992 model ve üstü 13+1,5 m3 Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu

3 adet 1992 model ve üstü 7 m3 Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu

1 adet 1992 model ve üstü 7 m3 vakumlu Süpürme Aracı.

Bu araçlardan 1 adet 13+1,5m3 Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu Hizmetin niteliği ve İdarenin ihtiyaçlarının zamanında karşılanması amacıyla isteklinin kendi malı olma şartı aranmaktadır. Ayrıca işin özellik arz etmesi nedeniyle bu ihale kapsamında 1 adet minimum 30m3 atık taşıma kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonunun piyasadan temininin kolay olmaması sebebiyle Hizmet Alımları Uygulama Yönetmeliğinin 41. maddesi doğrultusunda ihale konusu işin özellik arz eden iş kalemleri kapsamında yapılabilmesi için araçların kendi malı olması gerekmektedir. Bu araçlarlarla ilgili üretici veya yetkili satıcılar tarafından hazırlanmış teknik bilgileri gösterilir belgeleri teklif kapsamında sunması zorunludur. Ayrıca, bu araçlarla ilgili noter tasdikli ruhsatlar ile aracın istekliye ait olduğuna dair belgeler teklif sürecinde sunulacaktır ve kendi malı olarak istenilen araç ve ekipmana ait teknik belgelerini K belgesi taşıt kartlarınıda tevsik edici yönde ihale kapsamında sunmaları zorunludur. 


 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

İhale tarihi itibariyle geçerliliği dolmamış iş yerleri kent temizliliği hizmet ve yeterlilik belgesi, (TSE 13111) Kalite yönetim sistem belgesi (TSE EN ISO 9001:2008) ve Çevre Yönetim Sistem belgesinin (TS EN İSO 14001:2004) isteklilerin ibraz etmesi gerekmektedir.


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Çöp toplama, süpürme, yıkama ve nakli işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çatalca Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü Kaleiçi Mahallesi Vezir Ferhatpaşa Cad. No:46 Çatalca-İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çatalca Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
BölgeAmiri Asgari Ücretin %350 üstü 1 12 işçi*ay
BölgeSorumlusu Asgari Ücretin %100 üstü 1 6 işçi*ay
MahalleKontrolörü Asgari Ücretin %75 üstü 2 12 işçi*ay
MahalleKontrolörü Asgari Ücretin %75 üstü 3 6 işçi*ay
ŞoförAsgari ücretin %60 üstü 5 12 işçi*ay
ŞoförAsgari ücretin %60 üstü 1 6 işçi*ay
OnbaşıAsgari ücretin %55 üstü 3 12 işçi*ay
OnbaşıAsgari ücretin %55 üstü 1 6 işçi*ay
AraçYardımcısı Asgari Ücretin %40 üstü 6 12 işçi*ay
AraçYardımcısı Asgari Ücretin %40 üstü 1 6 işçi*ay
MahalleSüpürgecisi Asgari ücretin %30 üstü 7 12 işçi*ay
MahalleSüpürgecisi Asgari ücretin %30 üstü 4 6 işçi*ay
SokakSüpürgecisi Asgari ücretin %25 üstü 25 12 işçi*ay
Parkbahçe Süpürgecisi Asgari Ücretli 15 12 işçi*ay
BölgeAmiri Asgari Ücretin %350 üstü fazla çalışma ücreti 270 saat
BölgeSorumlusu Asgari Ücretin %100 üstü fazla çalışma ücreti 135 saat
MahalleKontrolörü Asgari Ücretin %75 üstü fazla çalışma ücreti 945 saat
ŞoförAsgari ücretin %60 üstü fazla çalışma ücreti 1.485 saat
OnbaşıAsgari ücretin %55 üstü fazla çalışma ücreti 945 saat
AraçYardımcısı Asgari Ücretin %40 üstü fazla çalışma ücreti 1.185 saat
MahalleSüpürgecisi Asgari ücretin %30 üstü fazla çalışma ücreti 1.800 saat
SokakSüpürgecisi Asgari ücretin %25 üstü fazla çalışma ücreti 3.000 saat
Parkbahçe süpürgecisi Asgari ücretli fazla çalışma ücreti 4.050 saat
3adet 13+1,5 Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu 5.025 saat
1adet 7+1 m3 Hidrolik sıkıştırmalı Çöp Kamyonu 1.825 saat
1adet 3,5 ton Tıbbi atık aracı 208 saat
3adet Binek otomobil 3.925 saat
2adet Damperli Kamyon 2.745 saat
1adet 1,5-2m3 Süpürge aracı 985 saat
2adet Çift kabin kamyonet 2.360 saat
1adet 7m3 Süpürge aracı 1.180 saat
1adet Arazöz 788 saat
1adet Panelvan Minibüs 1.180 saat
1adet Kazıyıcı yükleyici 944 saat
1adet Min 30m3 HSÇK Transfer Aracı 208 saat
4adet 13+1,5 Hidrolik sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (İdareMalı) 3.132 saat
3adet 7+1 Hidrolik sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (İdare Malı) 2.349 saat
Süpürgearacı 7m3 (idare malı) 783 saat
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Kamu İhale Kurumu Kararı
Diğer