• İhale No
    2017/521533
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Nakliye ve Lojistik Hizmetleri
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Kasım 2017 10:30
  • İdare
    EYÜP BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    20 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

EYÜP BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

20 AY SÜRE İLE EYÜP İLÇESİ ÇÖP TOPLAMA, NAKLİ VE KENT TEMİZLİĞİ HİZMET ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/521533

1-İdarenin

a) Adresi : Nişanca Mah. Eyüp Sultan Bulvarı No:72 34050 EYÜP/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124443000 - 2126122000
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@eyup.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Eyüp İlçesi Çöp Toplama, Nakli ve Kent Temizliği Hizmetinin 20 Ay Süreyle Yapılması. (678 personel, 86 araç, boya ve temizlik malzemesi ile)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Eyüp İlçesi Geneli
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.02.2018, işin bitiş tarihi 30.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Eyüp Sultan Bulvarı No:72 Eyüp İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 20.11.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
SIRA NO ARAÇ TÜRÜ ADET
1 20 M3 Kapasiteli Çok Amaçlı Çöp Toplama Aracı 2
2 15+1,5 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı 4x4 Çöp Kamyonu 2
3 15+1,5 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu 6
4 12+1,2 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu 15
5 9,5+1,2 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu 8
6 8+1 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu 6
7 4 m3 Kapasiteli Damperli Mini Çöp Kamyoneti 14
8 20 m3 Kapasiteli Damperli Açık Kasa Kamyon 2
9 7 m3 Kapasiteli Damperli Açık Kasa Kamyon 5
10 Lastik Tekerlekli Yükleyici 2
11 5,5 m3 Kapasiteli Hidrostatik Yol Süpürme Aracı (1) 1
12 5,5 m3 Kapasiteli Hidrostatik Yol Süpürme Aracı (2) 2
13 4 m3 Kapasiteli Kamyon Üstü Yol Süpürme Aracı 1
14 2 m3 Kapasiteli Hidrostatik Yol Süpürme Aracı 2
15 15 m3 Kapasiteli Yol Yıkama ve Sulama Tankeri (Arazöz) 1
16 5 m3 Kapasiteli Yol Yıkama ve Sulama Tankeri (Arazöz) 4
17 2 m3 Kapasiteli Yol Yıkama ve Sulama Tankeri (Arazöz) 1
18 Çöp Konteyneri Yıkama ve Dezenfekte Aracı 2
19 Kontrol Aracı (4 binek, 6 Kamyonet) 10
TOPLAM 86

İşin özelliği ve araçların özellik arz etmesi ve piyasadan temininin kolay olmaması sebebiyle Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliği 41. maddesi uyarınca ihale konusu işin yapılabilmesi için

1 adet 20 m3 kapasiteli çok amaçlı çöp aracı,

1 adet 15+1,5 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı 4x4 Çöp Kamyonu,

1 adet 15+1,5 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu,

1 adet 12+1,2 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu,

1 adet 9,5+1,2 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu,

1 adet 8+1 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu,

1 adet 20 m3 Kapasiteli Damperli Açık Kasa Kamyon,

1 adet 2 m3 Kapasiteli Hidrostatik Yol Süpürme Aracı,

1 adet 15 m3 Kapasiteli Yol Yıkama ve Sulama Tankeri (Arazöz),

araçların kendi malı olması istenilmektedir

İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir. Tevsik işleminin aslına uygunluğunun noter tarafından onaylanmış ruhsat örneklerinin sunularak yapılması halinde, örnek çıkarma işleminin ilan veya davet tarihinden sonra yapılmış olması zorunludur.

Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.

İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir. Konsorsiyumda, makine, teçhizat ve ekipmana ilişkin belgeler, her bir ortağın kendi kısmı göz önünde bulundurularak, ortaklardan ayrı ayrı istenir ve değerlendirilir.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Belgesi (Çöp toplama hizmetlerini kapsayan)
ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistem Belgesi


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Çöp toplama ve nakli işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 5 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eyüp Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eyüp Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Çevre Mühendisi(Brüt asgari ücretin %113 fazlası) 1 20 Ay
Şef(Brüt asgari ücretin %113 fazlası) 3 20 Ay
Şef Yardımcısı(Brüt asgari ücretin %79 fazlası) 8 20 Ay
Kontrolör(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 5 20 Ay
Şoför(Brüt asgari ücretin %62 fazlası) 147 20 Ay
Kamyon Arkası İşçisi(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 217 20 Ay
Süpürme İşçisi(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 276 20 Ay
Engelli Personel(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 21 20 Ay
YEMEK AYNİ 352.560 öğün
20 M3 KAPASİTELİ ÇOK AMAÇLI ÇÖP ARACI - 2 ARAÇ 18.210 saat
15+1,5 M3 HİDROLİK SIKIŞTIRMALI 4x4 ÇÖP KAMYONU - 2 ARAÇ 13.657,5 saat
15+1,5 M3 HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU - 6 ARAÇ 31.867,5 saat
12+1,2 M3 HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU - 15 ARAÇ 91.050 saat
9,5+1,2 M3 HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU 8 ARAÇ 63.735 saat
8+1 M3 HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU - 6 ARAÇ 31.867,5 saat
4 M3 KAPASİTELİ DAMPERLİ MİNİ ÇÖP KAMYONETİ - 14 ARAÇ 140.217 saat
20 M3 KAPASİTELİ DAMPERLİ AÇIK KASA KAMYON - 2 ARAÇ 18.210 saat
7 M3 KAPASİTELİ DAMPERLİ AÇIK KASA KAMYON - 5 ARAÇ 27.315 saat
LASTİK TEKERLEKLİ YÜKLEYİCİ -2 ARAÇ 13.657,5 saat
5,5 M3 KAPASİTELİ, HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACI (1) - 1 ARAÇ 9.105 saat
5,5 M3 KAPASİTELİ, HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACI (2) - 2 ARAÇ 18.210 saat
4 M3 KAPASİTELİ, KAMYON ÜSTÜ YOL SÜPÜRME ARACI - 1 ARAÇ 4.552,5 saat
2 M3 KAPASİTELİ, HİDROSTATİK YOL SÜPÜRME ARACI - 2 ARAÇ 13.657,5 saat
15 M3 KAPASİTELİ YOL YIKAMA VE SULAMA TANKERİ (ARAZÖZ) 11.512,5 saat
5 M3 KAPASİTELİ YOL YIKAMA VE SULAMA TANKERİ (ARAZÖZ) 23.025 saat
2 M3 KAPASİTELİ YOL YIKAMA VE SULAMA TANKERİ (ARAZÖZ)- 1 ARAÇ 5.195 saat
ÇÖP KONTEYNERİ YIKAMA VE DEZENFEKTE ARACI - 2 ARAÇ 10.389 saat
KONTROL ARACI -10 ARAÇ ( 4 binek, 6 Kamyonet) 6.070 gün
YOL ÇİZGİ BOYASI 82.000 kilogram
KONTEYNER BOYASI 12.140 kilogram
SELÜLOZİK TİNER 18.200 kilogram
BİYOLOJİK DEZENFEKTAN 6.900 litre
KONSANTRE GÜL ESANSI 700 litre
AĞIR YAĞ SÖKÜCÜ 30.000 kilogram
KİREÇ SÖKÜCÜ KİMYASAL 8.000 kilogram
CAMİ KOLONYASI 8.680 kilogram
SİYAH POŞET DÖKME 90X115 40.000 kilogram
SİYAH POŞET DÖKME 130X140 10.000 kilogram
NİTRİL ELDİVEN 94.000 çift
HİJYEN MASKE (50 Lİ AMBALAJ) 5.500 adet
ENDÜSTRİYEL PLASTİK SÜPÜRGE + AHŞAP SAP 1.480 adet
ENDÜSTRİYEL PLASTİK FARAŞ + ALİMİNYUM SAP 1.480 adet
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ HİZMETLERİ 20 ay
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜN (ÇEVRE MÜH.) 25 gün
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜN (ŞEF) 75 gün
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜN (ŞEF YRD.) 200 gün
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜN (KONTROLÖR) 125 gün
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜN (ŞOFÖR) 2.940 gün
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜN (KAMYON ARKASI İŞÇİSİ) 4.340 gün
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜN (SÜPÜRME İŞÇİSİ) 6.072 gün
ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜN (ENGELLİ PERSONEL) 462 gün
FAZLA ÇALIŞMA SAATİ (ÇEVRE MÜH.) 150 saat
FAZLA ÇALIŞMA SAATİ (ŞEF) 1.350 saat
FAZLA ÇALIŞMA SAATİ (ŞEF YRD.) 2.610 saat
FAZLA ÇALIŞMA SAATİ (KONTROLÖR) 1.625 saat
FAZLA ÇALIŞMA SAATİ (ŞOFÖR) 12.300 saat
FAZLA ÇALIŞMA SAATİ (KAMYON ARKASI İŞÇİSİ) 11.745 saat
FAZLA ÇALIŞMA SAATİ (SÜPÜRME İŞÇİSİ) 90.045 saat
FAZLA ÇALIŞMA SAATİ (ENGELLİ PERSONEL) 7.178 saat
28 Kasım 2017

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2017/521533
İptal Nedeni : İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 28 Kasım 2017