• İhale No
    2011/116408
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Eylül 2011 11:00
  • İdare
    PURSAKLAR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    28 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
P ursa kla r B elediy esi F en İ şl er i M üdürlüğ ü
Evsel Ve Katı Atıkların Toplanması, Cadde Sokakların Temizlenmesi, Çöp Dökme Yerine Nakli Ve Dökülmesi, Temizlik Ve Bakım İşi Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/116408
1-İda re nin
a) Adresi : Belediye Cad. No:3 06145 Pursaklar/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3123286800 - 3123288945
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@pursaklar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : PURSAKLAR/ANKARA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 03.10.2011, işin bitiş tarihi 31.08.2014
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Belediye Cad. No:3 Pursaklar/Ankara
b) Tarihi ve saati : 05.09.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50'den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç
kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi
dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden
hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15'inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9'undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Yüklenici işin vecibelerini yerine getirecek şekilde aşağıda belirtilen araç ve ekipmanı İş yerinde bulundurmak zorundadır. Araçlar en az 2011 model olacaktır.
15 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu 8 Ad.
7 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu 2 Ad.
2 m3 Kapasiteli Vakumlu Yol Süpürme Aracı 2 Ad.
4x2 Çift Kabinli Panel Van Araç (2.400 cc ve üzeri) 2 Ad.
4x2 Kombi Araç (1300 cc ve üzeri Doblo, Partner, Kango, Connect vb.) 4 Ad.
2.000 cc ve üzeri Binek Araç 2 Ad.
2.400 cc ve üzeri Kapalı Kasa Van Araç 1 Ad. Çim Biçme Makinesi 10 Ad.
Misinalı Tırpan 10 Ad. Motorlu Testere 2 Ad. Çapa Makinesi 2 Ad. Çim Makası 80 Ad. Saplı Kürek 80 Ad. Saplı Bel 80 Ad.
Saplı Tırmık 80 Ad.
Kazma 80 Ad.
Sulama Başlığı 125 Ad. El Arabası 110 Ad.
Sulama Hortumu 5.000 M.
Fırça Süpürge 50 Ad.
Faraş 50 Ad.
Budama Makası 40 Ad. El Çapası 30 Ad.
Çapa 20 Ad.
Balıkçı Çizmesi 10 Çift
Çizme 80 Çift
Çöp Poşeti 37.440 Kg.
Tek Kovalı Çöp Toplama Seti 80 Ad.
İdare Tarafından Yükleniciye Ücretsiz Olarak Verilecek Malzeme, Araç Ve Ekipman Listesi
1 adet 7 m3 „ lük Tek Direksiyonlu Yol Süpürme Aracı (2009 model), 1 adet 6 m3 „ lük Çift Direksiyonlu Yol Süpürme Aracı (2003 model), Çim Tohumu (Yeni ekilecek alanlar için), Su, Fidan (Yeni dikilecek alanlar için), İnşaat malzemesi, demir malzemesi, boya malzemesi, bilumum onarım malzemeleri., Elektrik - Su Tesisat Malzemeleri
Yüklenici tarafından temin edilecek tüm araç ve ekipmanların kasko, trafik sigortası, vergilerinin ödenmesi, akaryakıtının temin edilmesi, her türlü periyodik bakımının yaptırılması ve tamiratları Yükleniciye ait olacak, bu konuda idareden ücret talebinde bulunulmayacaktır. Yüklenici temin edeceği çöp toplama araçlarının üzerinde gerekli trafik işareti ve levhası bulundurulacaktır.İdare tarafından verilecek olan 1 Adet 7 m3 kapasiteli Yol Süpürme Aracının (240 HP Beygir Gücüne sahip) ve 1 Adet 6 m3 kapasiteli Yol Süpürme Aracının (180 HP Beygir Gücüne sahip) tamir, bakım ve akaryakıt giderleri yükleniciye ait olacaktır. Yol Süpürme Araçlarının her biri günde çift vardiya çalışacaktır. (2 Araç Günde toplam 32 saat çalışacaktır.) İdareye ait araçların Akaryakıt, tamir bakım, yedek parça giderleri dışındaki kasko, trafik sigortası ve vergileri İdare tarafından, Akaryakıt, Bakım, Amortisman giderleri Yüklenici tarafından karşılanacaktır.
İstekliler teknik şartnamedeki şartları sağlayan en az 1 adet 2 m3 Kapasiteli Vakumlu Yol Süpürme Aracının, en az 1 adet 15 m3 kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonunun, en az 1 adet 4x2 Kombi (1300 cc ve üzeri Doblo, Partner, Kango, Connect vb.) Aracın Kendi öz malı olduğuna dair Trafik ve Tescil Belgesini teklifleri ile birlikte sunacaklardır. Aday ve istekliler araçlar için; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir (YMM) raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir (SMMM) raporu ile tevsik edecekler ve teklifleri ile birlikte teklif dosyasında sunacaklardır. İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İstekli, bu madde kapsamında ISO 9001:2008 (Kapsamı Kent Temizliği-Çöp Toplama Ve Nakli) kalite yönetim sistemi belgesini, TS 13111 kent temizliği yapan işyerleri için hizmet yeri yeterlik belgesini, ISO 14001:2004
Kapsamı (Kent Temizliği -Çöp Toplama Ve Nakli çevre yönetim sistemi belgesini sunacaktır.
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan
alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde Evsel ve Katı Atık Toplama ve Nakli ve/veya Cadde ve Sokakların El ve
Makine ile Temizletilmesi
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı belediye başkanlığı binası
4.kat ihale ve takip odası belediye cad. No:3 pursaklar/ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Belediye Başkanlığı Binası 5.Kat Yazı İşleri Müdürlüğü adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
26 Ağustos 2011


ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR Pursaklar Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü
Çöp Toplama Ve Nakil Hizmeti Alınacaktır ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/116408
1- İda re nin
a) Adresi : Merkez Mah. Belediye Cad. No:3 06145 b) Telefon ve faks numarası : 3123286800 - 3123288945
c) Elektronik posta adresi :
2-İpta l e dilen iha leni n ila nın ın y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 28.07.2011 - 1901
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : : -
3- İha le İpta l Ta rihi : 24.08.2011
4- İpta l nedeni v ey a nedenleri
idari şartnamenin 25.3.1 maddesinde yer alan resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü hesabı yanlış
düzenlenmiştir.