• İhale No
    2011/139516
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ekim 2011 11:00
  • İdare
    PURSAKLAR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    09 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
Pursaklar Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü
Evsel Ve Katı Atıkların Toplanması Ve Nakli, Cadde, Sokak, Pazar Yeri Ve Parkların El Ve Makine İle Süpürülerek Temizlenmesi Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/139516
1-İdarenin
a) Adresi : Belediye Cad. No:3 06145 Pursaklar/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3123286800 - 3123288945
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@pursaklar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Pursaklar/Ankara
c) Süresi : İşe başlama tarihi 14.11.2011, işin bitiş tarihi 30.09.2014
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Belediye Cad. No:3 Pursaklar/Ankara
b) Tarihi ve saati : 14.10.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50'den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına
bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15'inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9'undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Yüklenici işin vecibelerini yerine getirecek şekilde aşağıda belirtilen araç ve ekipmanı İş yerinde bulundurmak zorundadır.
Araçlar en az 2011 model olacaktır.
8 adet 15+1,5 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu,
2 adet 7+1 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu,
2 adet 2 m3 Kapasiteli Hidrostatik Vakumlu Süpürge Aracı
4 adet (1300 cc ve üzeri Doblo, Partner, Kango, Connect vb.) Araç,
2 adet 2.000 cc ve üzeri Binek Araç,
190 adet saplı kürek,
80 adet saplı tırmık,
80 adet kazma,
110 adet el arabası,
5000 mt su hortumu,
50 adet fırça süpürge,
50 adet faraş,
10 çift balıkçı çizmesi,
80 çift çizme,
37440 kg çöp poşeti,
80 adet tek kovalı çöp toplama seti,
72160 çift nitril eldiven. İstekliler,
1 adet 2 m3 Kapasiteli 2011 model Hidrostatik Vakumlu Yol Süpürme Aracının,
1 adet 15+1,5 m3 kapasiteli 2011 model Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonunun,
1 adet 2011 model (1300 cc ve üzeri Doblo, Partner, Kango, Connect vb.) aracının hizmet alımı ihaleleri uygulama yönetmeliğinin 41. maddesi hükmü doğrultusunda ihale konusu işin yapılabilmesi için isteklinin kendi malı olması gerekmektedir.
Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.
Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır. İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İstekli, bu madde kapsamında ISO 9001:2008 (Kapsamı Kent Temizliği-Çöp Toplama Ve Nakli) kalite yönetim sistemi belgesini, TS 13111 kent temizliği yapan işyerleri için hizmet yeri yeterlik belgesini, ISO 14001:2004
Kapsamı (Kent Temizliği -Çöp Toplama Ve Nakli çevre yönetim sistemi belgesini sunacaktır.
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan
alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde Evsel ve Katı Atık Toplama ve Nakli ve/veya Cadde ve Sokakların El ve
Makine ile Temizletilmesi
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı belediye başkanlığı binası
4.kat ihale ve takip odası belediye cad. No:3 pursaklar/ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Belediye Başkanlığı Binası 5.Kat Yazı İşleri Müdürlüğü adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Vasıfsız Personel (Asgari Ücret + Yemek + Yol + Kıyafet Dahil) 114,00 34 AY
Vasıfsız Personel (Asgari Ücret + Yemek + Yol + Kıyafet Dahil) 114,00 17 GÜN
Vasıfsız Personel (Asgari Ücret) Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü 36,00 37 GÜN
Vasıfsız Personel (Asgari Ücret + Yemek + Yol + Kıyafet Dahil) 110,00 24 AY
E Sınıfı Şoför (Asgari Ücretin %25 Fazlası + Yemek + Yol Dahil) 51,00 34 AY
E Sınıfı Şoför (Asgari Ücretin %25 Fazlası + Yemek + Yol Dahil) 51,00 17 GÜN
E Sınıfı Şoför (Asgari Ücretin %25 Fazlası) Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü 17,00 37 GÜN
Ekip Başı (Asgari Ücretin %50 Fazlası +Yemek+Yol Dahil) 5,00 34 AY
Ekip Başı (Asgari Ücretin %50 Fazlası +Yemek+Yol Dahil) 5,00 17 GÜN
E+G Sınıfı 2 M3’ Kapasiteli Süpürme Aracı Operatörü (Asgari Ücretin %80 Fazlası + Yemek + Yol Dahil) 2,00 34 AY
E+G Sınıfı 2 M3’ Kapasiteli Süpürme Aracı Operatörü (Asgari Ücretin %80 Fazlası + Yemek + Yol Dahil) 2,00 17 GÜN
E+G Sınıfı 2 M3’ Kapasiteli Süpürme Aracı Operatörü (Asgari Ücretin %80 Fazlası) Resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı günü 2,00 37 GÜN
15 m3+1,5 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (34 Ay x 8 Araç) 272 AY
15 m3+1,5 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (17 Gün x 8 Araç) 136 GÜN
7 m3+1 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (34 Ay x 2 Araç) 68 AY
7 m3+1 m3 Kapasiteli Hidrolik Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu (17 Gün x 2 Araç) 34 GÜN
2 m3 Kapasiteli Vakumlu Yol Süpürge Aracı (34 Ay x 2 Araç) 68 AY
2 m3 Kapasiteli Vakumlu Yol Süpürge Aracı (17 Gün x 2 Araç) 34 GÜN
4x2 Camlı Kombi Araç (1300 cc ve üzeri Doblo, Partner, Kango, Connect vb.) (34 Ay x 4 Araç) 136 AY
4x2 Camlı Kombi Araç (1300 cc ve üzeri Doblo, Partner, Kango, Connect vb.) (17 Gün x 4 Araç) 68 GÜN
Binek Araç (2.000 cc ve üzeri) (34 Ay x 2 Araç) 68 AY
Binek Araç (2.000 cc ve üzeri) (17 Gün x 2 Araç) 34 GÜN
Saplı Kürek 190 ADET
Saplı Tırmık 80 ADET
Kazma 80 ADET
El Arabası 110 ADET
Su Hortumu 5000 MT
Fırça Süpürge 50 ADET
Faraş 50 ADET
Balıkçı Çizmesi 10 ÇİFT
Çizme 80 ÇİFT
Çöp Poşeti 37440 KG
Tek Kovalı Çöp Toplama Seti 80 ADET
Nitril Eldiven 72160 ÇİFT