• İhale No
    2011/140274
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Ekim 2011 10:30
  • İdare
    ÜMRANİYE BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    12 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
Ü mra niy e B elediy esi Te mizli k İşleri M üdürlüğ ü
Çöp Toplama Ve Çevre Temizlik Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/140274
1-İda re nin
a) Adresi : hekimbaşı mah. küçüksu cad. no:277 ümraniye istanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2166302000 - 2163355118
c) Elektronik Posta Adresi : umraniye@umraniye.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Ümraniye İlçesi Sınırları içi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ümraniye Belediye Başkanlığı Encümen Toplantı Salonu Tantavi mh.
Bosna Bulvarı No:2 Ümraniye/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 11.10.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına
bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş Çöp toplama ve/veya çevre temizlik ve/veya cadde - sokak -
meydanların temizlenmesi süpürülmesi gibi işler
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ümraniye Belediye
Başkanlığı İşletme ve İştirakler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ümraniye Belediye Başkanlığı İşletme ve İştirakler Müdürlüğü Tantavi mh.Bosna Bulvarı No: 2 Ümraniye / İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
ŞANTİYE AMİRİ (12 AYLIK ÇALIŞMA) 1,00 12 İşçi x Ay
ŞANTİYE AMİR YARDIMCISI (12 AYLIK ÇALIŞMA ) 3,00 12 İşçi x Ay
EKİP ŞEFİ (12 AYLIK ÇALIŞMA) 20,00 12 İşçi x Ay
BÜRO ELEMANI (12 AYLIK ÇALIŞMA ) 4,00 12 İşçi x Ay
ŞOFÖR (E SINIFI EHLİYETLİ) (12 AYLIK ÇALIŞMA) 85,00 12 İşçi x Ay
TEMİZLİK ELEMANI (12 AYLIK ÇALIŞMA) 357,00 12 İşçi x Ay
ŞANTİYE AMİRİ MESAİ ÜCRETİ 180 Saat
ŞANTİYE AMİR YARDIMCISI MESAİ ÜCRETİ 540 Saat
EKİP ŞEFİ MESAİ ÜCRETİ 3600 Saat
BÜRO ELEMANI MESAİ ÜCRETİ 720 Saat
ŞOFÖR MESAİ ÜCRETİ 15300 Saat
TEMİZLİK ELEMANI MESAİ ÜCRETİ 64260 Saat
ŞANTİYE AMİRİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 14,5 Gün
ŞANTİYE AMİR YARDIMCISI ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 43,5 Gün
EKİP ŞEFİ ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 290 Gün
BÜRO ELEMANI ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 58 Gün
ŞOFÖR ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 1232,5 Gün
TEMİZLİK ELEMANI ULUSAL BAYRAM VE GENEL TATİL GÜNLERİ ÇALIŞMASI 5176,5 Gün
6 M³` LÜK YOL SÜPÜRME ARACI (5 AYLIK ÇALIŞMA) (GÜNDE ORTALAMA 50 KM YOL SÜPÜRECEK) 5 ADET
4 M³` LÜK YOL SÜPÜRME ARACI (5 AYLIK ÇALIŞMA) (GÜNDE ORTALAMA 50 KM YOL SÜPÜRECEK) 5 ADET
120 HP`LİK DAMPERLİ KAMYON (5 AYLIK ÇALIŞMA) (GÜNDE ORTALAMA 100 KM YOL YAPACAK) 5 ADET
292 HP` LİK DAMPERLİ KAMYON (12 AYLIK ÇALIŞMA) (GÜNDE ORTALAMA 60 KM YOL YAPACAK) 2 ADET
ARAZÖZ İLE (EN AZ 10 M³`LÜK) CADDE VE SOKAKLARIN ISLATILMASI (12 AYLIK ÇALIŞMA) (ORTALAMA GÜNDE 50 KM) 1 ADET
ARAZÖZ İLE (EN AZ 10 M³`LÜK) PAZAR YERLERİNİN YIKANMASI (12 AYLIK ÇALIŞMA) (TOPLAM 16 PAZAR OLUP, 139500 M² ALANI KAPLAMAKTADIR.) 1 ADET
TIBBİ ATIK TOPLAMA ARACI (KAPALI KASA) (12 AYLIK ÇALIŞMA) (AYDA 15 GÜN, ÇALIŞTIĞI GÜNDE 1/2 GÜN OLARAK MESAFE YAKLAŞIK 120 KM) 1 ADET
KONTEYNER TAMİR ARACI (12 AYLIK ÇALIŞMA) (ÜZERİNDE KAYNAK MAKİNASI VE JENERATÖR, 500 LT` LİK SU TANKI OLACAK AYRICA ÇÖP TOPLAMA ÖZELLİĞİ OLACAK) 1 ADET
ÇİFT KABİNLİ KAMYONET (TENTELİ PERSONEL NAKİL ARACI) (12 AYLIK ÇALIŞMA) (GÜNDE ORTALAMA 50 KM YOL YAPACAK) 1 ADET