• İhale No
    2011/149237
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ekim 2011 14:00
  • İdare
    BEŞİKTAŞ BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    27 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
B eşi kt a ş B elediy esi Te mizli k İşleri M üdürlüğ ü
Beşiktaş Belediyesi Çöp Toplama Ve Nakli,Kent Temizliği Hizmet Alım İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/149237
1-İda re nin
a) Adresi : Nispetiye Mah.Aytar Cad.Başlık Sk.No:1 Beşiktaş/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2123194242 - 2123194265
c) Elektronik Posta Adresi : ozlemtoz@besiktas.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Beşiktaş İlçesi Geneli
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 30.09.2014
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Nispetiye Mah.Aytar Cad.Başlık Sk.No:1 Encümen Toplantı Odası
1.Kat Beşiktaş/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 27.10.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler:Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır.
Makine, teçhizat ve diğer ekipmanın, teknik kriterlerine yönelik belgelerin teklif kapsamında sunulması
zorunludur.
Bütün araçlara ait akaryakıt ve araç genel giderleri teklif fiyata dahildir. Araçların çalışma süreleri ve özellikleri ile ilgili bilgiler Teknik Şartname ve eklerinde yer almaktadır.
Araçlar:
1-Büyük Çöp Kamyonu:13+1,5 m3 7 Adet Büyük Çöp Kamyonu Bulundurulacaktır. ( En az 2 tanesi yüklenici firmanın kendi malı olmalıdır.)
2-Büyük Çöp Kamyonu:11+1,5 m3 6 Adet Büyük Çöp Kamyonu Bulundurulacaktır.( En az 2 tanesi yüklenici firmanın kendi malı olmalıdır.)
3-Küçük Çöp Kamyonu:7+1 m3 17 Adet Küçük Çöp Kamyonu Bulundurulacaktır.( En az 4 tanesi yüklenici firmanın kendi malı olmalıdır.)
4-Kontenyer Değişim Aracı:7+1 m3 1. Adet Kontenyer Değişim aracı Bulundurulacaktır
5-Konteyner Yıkama Aracı:1. Adet Konteyner Yıkama Aracı Bulundurulacaktır.( Yüklenici firmanın kendi malı olmalıdır.)
6-Mini Çöp Kamyonu:1.5 m3 2 Adet Mini Çöp Kamyonu Bulundurulacaktır
7-Çok Amaçlı Vinç Kamyonu:1 Adet Çok Amaçlı Vinç Kamyonu Bulundurulacaktır.( Yüklenici firmanın kendi malı olmalıdır.)
8-Büyük Süpürge Aracı:2 Adet Büyük Süpürge Aracı Bulundurulacaktır
9-Küçük Süpürge Aracı:2 Adet Küçük Süpürge Aracı Bulundurulacaktır
10-Orta Boy Süpürge Aracı:1 Adet Orta Boy Süpürge Aracı Bulundurulacaktır
11-Arazöz:1 Adet Büyük Boy Arazöz Bulundurulacaktır
12-Binek Aracı: 6 Adet Binek Aracı Bulundurulacaktır
13-Çift Kabin Pıck – Up Araç:2 Adet çift kabin pick-up Arac Bulundurulacaktır
14-Açık Araç: 2 Adet Açık Arac Bulundurulacaktır
15-Sıkıştırmalı Kamyon:13+1,5 m3 1 Adet Sıkıştırmalı Kamyon Bulundurulacaktır.
16-Sıkıştırmalı Kamyon ( Çalı Arabası):11+1,5 m3 3 Adet Sıkıştımalı Kamyon Bulundurulacaktır
Çok Amaçlı Vinç İle Alınan Çöp Konteynerleri:100 Adet
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İhale konusu iş için ihalenin yapıldığı tarihte geçerli olmak üzere İSO 9001 2008 kalite yönetim sistem belgesi
istenmektedir.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve Türkak Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Çöp toplama, nakli ve cadde, meydan sokak, park, bahçelerin süpürülmesi bir arada ya da çöp toplama ve nakli işleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Temizlik İşleri
Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Beşiktaş Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
ŞANTİYESORUMLUSU AYLIK ÜCRETİ 1,00 33 AYX KİŞİ
ŞANTİYESORUMLUSU PAZAR MESAİ ÜCRETİ 1,00 79 GÜNX KİŞİ
ŞANTİYESORUMLUSU HAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 1,00 37,5 GÜNX KİŞİ
İDAREAMİRİ AYLIK ÜCRETİ 1,00 33 AYX KİŞİ
İDAREAMİRİ PAZAR MESAİ ÜCRETİ 1,00 79 GÜNX KİŞİ
İDAREAMİRİ HAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 1,00 37,5 GÜNX KİŞİ
VARDİYAAMİRİ AYLIK ÜCRETİ 4,00 33 AYX KİŞİ
VARDİYAAMİRİ PAZAR MESAİ ÜCRETİ 2,00 157 GÜNX KİŞİ
VARDİYAAMİRİ HAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 4,00 37,5 GÜNX KİŞİ
ARAÇKONTROL AMİRİ 2,00 33 AYX KİŞİ
ARAÇKONTROL AMİRİ PAZAR MESAİ ÜCRETİ 1,00 157 GÜNX KİŞİ
ARAÇKONTROL AMİRİ HAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 2,00 37,5 GÜNX KİŞİ
OPERATÖRAYLIK ÜCRETİ 7,00 33 AYX KİŞİ
OPERATÖRPAZAR MESAİ ÜCRETİ 4,00 157 GÜNX KİŞİ
OPERATÖRHAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 7,00 37,5 GÜNX KİŞİ
KAMYONŞOFÖRLERİ AYLIK ÜCRETLERİ 62,00 33 AYX KİŞİ
KAMYONŞOFÖRLERİ PAZAR MESAİ ÜCRETİ 35,00 157 GÜNX KİŞİ
KAMYONŞOFÖRLERİ HAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 62,00 37,5 GÜNX KİŞİ
BİNEKARAÇ ŞOFÖRLERİ AYLIK ÜCRETİ 11,00 33 AYX KİŞİ
BİNEKARAÇ ŞOFÖRLERİ PAZAR MESAİ ÜCRETİ 8,00 157 GÜNX KİŞİ
BİNEKARAÇ ŞOFÖRLERİ HAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 11,00 37,5 GÜNX KİŞİ
KAMYONİŞÇİLERİ AYLIK ÜCRETİ 160,00 33 AYX KİŞİ
KAMYONİŞÇİLERİ PAZAR MESAİ ÜCRETİ 78,00 157 GÜNX KİŞİ
KAMYONİŞÇİLERİ HAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 160,00 37,5 GÜNX KİŞİ
DİĞERİŞÇİLERİN AYLIK ÜCRETİ 20,00 33 AYX KİŞİ
DİĞERİŞÇİLERİN PAZAR MESAİ ÜCRETİ 5,00 157 GÜNX KİŞİ
DİĞERİŞÇİLERİN HAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCERTİ 20,00 37,5 GÜNX KİŞİ
SÜPÜRGECİLERİNAYLIK ÜCRETİ 191,00 33 AYX KİŞİ
SÜPÜRGECİLERİNPAZAR MESAİ ÜCRETİ 92,00 157 GÜNX KİŞİ
SÜPÜRGECİLERİNHAFTA İÇİ BAYRAM MESAİ ÜCRETİ 191,00 37,5 GÜNX KİŞİ
BÜYÜKÇÖP KAMYONU (13+1,5) HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 14 ADET
BÜYÜKÇÖP KAMYONU (13+1,5) HAFTA SONU ÜCRETİ 157 GÜN 10 ADET
BÜYÜKÇÖP KAMYONU (11+1,5) HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 6 ADET
KÜÇÜKÇÖP KAMYONU (7+1) HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 22 ADET
KÜÇÜKÇÖP KAMYONU (7+1) HAFTA SONU ÜCRETİ 157 GÜN 11 ADET
BÜYÜKÇÖP KAMYONU (11+1,5) ÜCRETİ-RİNG 1096 GÜN 3 ADET
KÜÇÜKÇÖP KAMYONU (7+1) ÜCRETİ-RİNG 1096 GÜN 5 ADET
KONTEYNERDEĞİŞİM ARACI HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 1 ADET
KONTEYNERYIKAMA ARACI HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 1 ADET
MİNİÇÖP KAMYONU ÜCRETİ 1096 GÜN 2 ADET
ÇOKAMAÇLI VİNÇ KAMYONU HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 2 ADET
ÇOKAMAÇLI VİNÇ KAMYONU HAFTA SONU ÜCRETİ 157 GÜN 1 ADET
BÜYÜKSÜPÜRGE ARACI HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 2 ADET
BÜYÜKSÜPÜRGE ARACI HAFTA SONU ÜCRETİ 157 GÜN 1 ADET
KÜÇÜKSÜPÜRGE ARACI HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 2 ADET
KÜÇÜKSÜPÜRGE ARACI HAFTA SONU ÜCRETİ 157 GÜN 1 ADET
ORTABOY SÜPÜRGE ARACI ÜCRETİ 1096 GÜN 1 ADET
ARAZÖZHAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 1 ADET
BİNEKARAÇ HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 8 ADET
BİNEKARAÇ HAFTA SONU ÜCRETİ 157 GÜN 5 ADET
ÇİFTKABİN PİCK UP ÜCRETİ 1096 GÜN 3 ADET
AÇIKKAMYON HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 3 ADET
AÇIKKAMYON HAFTA SONU ÜCRETİ 157 GÜN 2 ADET
SIKIŞTIRMALIKAMYON ÜCRETİ 1096 GÜN 1 ADET
SIKIŞTIRMALIKAMYON ( ÇALI ARABASI) HAFTA İÇİ ÜCRETİ 939 GÜN 3 ADET
SIKIŞTIRMALIKAMYON ( ÇALI ARABASI) HAFTA SONU ÜCRETİ 157 GÜN 1 ADET
KONTEYNERÜCRETİ 100 ADET
MALZEMETUTARI ( önce bir işçi için ihale süresi boyunca verilecekmalzeme tutarı hesaplanacaktır ) 191 ADET