• İhale No
    2014/79276
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Ağustos 2014 09:00
  • İdare
    ÜSKÜDAR BELEDİYESİ İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    11 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

ÜSKÜDAR BELEDİYE BAŞKANLIĞI TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÜSKÜDAR İLÇE SINIRLARI DAHİLİNDE KATI ATIK, MOLOZ TOPLAMA VE NAKLİ İLE CADDE VE SOKAKLARIN EL VE MAKİNE İLE SÜPÜRÜLMESİ İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/79276

1-İdarenin

a) Adresi : Mimar Sinan Mahallesi Hakimiyeti Milliye Caddesi No: 35 ÜSKÜDAR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2165313227 - 2165313273
c) Elektronik Posta Adresi : isletmemudurlugu@uskudar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 105 Araç ve 734 Personel ile Katı Atık, Moloz Toplama ve Nakli İle Cadde ve Sokakların El ve Makine İle Süpürülmesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Üsküdar İlçe sınırları dahili
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.10.2014, işin bitiş tarihi 30.09.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mimar Sinan Mahallesi Hakimiyeti Milliye Caddesi No: 35 - ÜSKÜDAR / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 15.08.2014 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İstekli, İhale konusu hizmet kapsamında 2 adet en az 18m³ ’lük hidrolik sıkıştırmalı  vinç aparatlı yerüstü ve yer altı konteyner çöp kamyonu, 1 adet en az 14 m³ ’lük hidrolik sıkıştırmalı vinç aparatlı yerüstü ve yer altı konteyner çöp kamyonu, 5 adet en az 15 m3 ‘lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 20 adet en az 13 m³ ’lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 7 adet en az 11 m³ ’lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 6 adet  7 m³ hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 2 adet 10 tonluk ve 1 adet 20 tonluk  su tankeri-arazöz, 2 adet buharlı yıkama dezenfekte su jeti aracı, 1 adet konteyner yıkama aracı, 1 adet tıbbi atık aracı, 5 adet kapalı çift kabin kamyonet, 5 adet  en az 2-3 m³ hidrolik damperli mini çöp kamyonu ,1 adet 16+1 minibüs, 13 adet binek araç, 13 adet motosiklet, 2 adet 6 m³ ’lük süpürge aracı, 2 adet en az 4 m³ süpürge aracı,  4 adet kaldırım üstü süpürge aracı, 2 adet lastik tekerlekli loder-yükleyici iş makinası, 4 adet tır-çekici, 2 adet  Büyük Damperli Kamyon, 4 adet küçük damperli kamyon çalıştırılacaktır.Binek araçlar ve çift kabin kamyonetler 2012 ve üzeri model, diğerleri  2011  ve üzeri model olacaktır. 

Yukarıda miktarları ve cinsleri belirtilen araçlardan 1 adet en az 18m³ ’lük hidrolik sıkıştırmalı  vinç aparatlı yerüstü ve yer altı konteyner çöp kamyonu,1 adet en az 14 m³ ’lük hidrolik sıkıştırmalı vinç aparatlı yerüstü ve yer altı konteyner çöp kamyonu, 2 adet en az 15 m3 ‘lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 4 adet en az 13 m³ ’lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 2 adet en az 11 m³ ’lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 2 adet  7 m³ hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu, 2 adet buharlı yıkama dezenfekte su jeti aracı, 1 adet konteyner yıkama aracı,1 adet 6 m³ ’lük süpürge aracı, 1 adet en az 4 m³ süpürge  araçların özellik arz etmesi ve piyasadan temininin kolay olmaması sebebiyle Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 41. maddesi uyarınca ihale konusu işin yapılabilmesi için isteklinin kendi malı olması gerekmektedir.
Adayın veya İsteklinin kendi olan malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş ve amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı yada yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebesi mali müşavir raporu ile tevsik edilir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır. İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.
Özellik arz eden araca ait teknik özellikler ihale dokümanı içerisinde yer alan Teknik Şartnamenin 8. Maddesinde yazılı olup; bu araçlarla ilgili kapasite raporları ve teknik özelliklerini belirtir bilgi ve belgelerin teklif kapsamında sunulması zorunludur.
 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

Bu ihalede ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış TSE 13111 İş Yeri ve Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi, ISO 14001:2009 Çevre Yönetim Sistem Belgesi ve ISO 9001:2008 (Çöp Toplama Hizmetlerini Kapsayan) Kalite Yönetim Sistem Belgesi'nin sunulması gerekmektedir.


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Bu ihalede benzer iş olarak, Yüklenici tarafından temin edilen araçlarla yapılan çöp, molozların toplanması ve nakli ile cadde ve sokakların süpürülmesi işlerinin bir arada yapılmış olması benzer  iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Üsküdar Belediye Başkanlığı İşletme Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Üsküdar Belediye Başkanlığı İşletme Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Katı atıkların toplanması ve nakli 635.680 TON
Molozların toplanması ve nakli 49.320 TON
Cadde ve sokakların makine ile süpürülmesi 1.096 GÜN
Cadde ve sokakların 362 personel ile Elle süpürülmesi (362 x 36 =13032 ay) 13.032 AY
Resmi-Dini Bayram tatili ve yılbaşı tatili günlerinde işçi çalıştırılması 25.728 GÜN
Resmi-Dini Bayram tatili ve yılbaşı tatili günlerinde şoför çalıştırılması 5.520 GÜN
Resmi-Dini Bayram tatili ve yılbaşı tatili günlerinde vardiya amiri ve denetim görevlisi çalıştırılması 720 GÜN
Resmi-Dini Bayram tatili ve yılbaşı tatili günlerinde Operatör Yrd. çalıştırılması 1.104 GÜN
Resmi-Dini Bayram tatili ve yılbaşı tatili günlerinde Operatör çalıştırılması 1.344 GÜN
Resmi-Dini Bayram tatili ve yılbaşı tatili günlerinde Motorize çalıştırılması 624 GÜN
Resmi-Dini Bayram tatili ve yılbaşı tatili günlerinde Proje sorumlusu çalıştırılması 48 GÜN
Resmi-Dini Bayram tatili ve yılbaşı tatili günlerinde Şantiye şefi çalıştırılması 144 GÜN
770 Lt.Metal Konteyner 1.500 ADET
Plastik Konteyner 500 ADET
Konteyner Korugan 100 ADET
Malzeme (1800 adet el arabası,21600 süpürge,1800 adet Faraş,46800 adet eldiven,46800 adet maske) 36 AY
Binek araç Çalıştırılması (13*1096=14.248 gün) 14.248 GÜN
Araç Giydirilmesi 7.500 m2
Araçlara GPRS sistemi takılması 105 ADET
13 Ağustos 2014

İhale Tarihi 29.08.2014 09:00 olarak değişmiştir.

14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Şikayet Üzerine Kamu İhale Kurulu Kararı ile İptal