• İhale No
    2014/84591
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Ağustos 2014 09:30
  • İdare
    ESENYURT BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    18 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

ESENYURT BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Atıkların Toplanması Ve Nakli, Cadde, Sokak Ve Pazar Yerlerinin El Ve Makine İle Süpürülmesi, Yıkanması, Tıbbi Atıkların Toplanması Ve Nakli İle Çöp Konteynırlarının Yıkanması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/84591

1-İdarenin

a) Adresi : ÖRNEK MAHALLESİ UĞUR MUMCU CADDESİ 1342 SOKAK NO:36 34517 ESENYURT/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2126995799 - 2126995799
c) Elektronik Posta Adresi : info@esenyurt.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 697 Personel, 88 Araç ve Sarf Malzeme ile Katı Atıkların Toplanması Nakli ve Cadde, Sokakların El ve Makine ile Süpürülmesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Esenyurt Belediyesi İlçe Sınırları Dahili
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.10.2014, işin bitiş tarihi 30.09.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Fatih Mahallesi Doğan Araslı Caddesi Esenyurt Belediye Binası Karşısı Kültür Merkezi Giriş Kat İhale Odası No:103 Esenyurt/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 21.08.2014 - 09:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
S.No Aracın Cinsi Araç sayısı Yüklenici İdare Malı
1 Hidrolik Sıkıştırmalı 20m3'lük veya Üzeri Çöp Kamyonu 10 10 -
2 Hidrolik Sıkıştırmalı 13 m3lük veya Üzeri Çöp Kamyonu 34 34 -
3 Hidrolik Sıkıştırmalı 6 m3lük Monoblok Çöp Kamyonu 4 4 -
4 6 m3lük Vakumlu Süpürge Aracı 10 10 -
5 Su Tankeri 9 6 3
6 Damperli Kamyon 3 3 -
7 22 m3lük havuz dorseli Tır 1 1 -
8 Kamyonet 5 5 -
9 Konteyner Yıkama Aracı 1 1 -
10 Buharlı Konteyner Yıkama Aracı 1 1 -
11 Tıbbi Atık Aracı 1 1 -
12 Binek Araç 6 6 -
13 Çift Kabin Kamyonet 2 2 -
14 Kapalı Kasa Çift Kabin Kamyonet (Konteyner Bakım Aracı) 1 1 -

Yukarıda miktarları ve cinsleri belirtilen araçlardan 20 m3 lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonlarından 3 adetinin, 13 + 1,5 m3 lük hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonlarından 5 adetinin, 6 m3 lük hidrolik sıkıştırmalı monoblok çöp kamyonlarından 2 adetinin, Tıbbi atık aracının, Buharlı Konteynır Yıkama Aracının, 6 m3 lük vakumlu süpürge araçlarından 3 adetinin araçların özellik arz etmesi ve piyasadan temininin kolay olmaması sebebiyle Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 41. maddesi uyarınca ihale konusu işin yapılabilmesi için isteklinin kendi malı olması gerekmektedir.
Adayın veya İsteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş ve amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı yada yeminli mali müşavir raporu veya serbest muhasebesi mali müşavir raporu ile tevsik edilir. Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır. İş ortaklığında makine, teçhizat ve ekipman ortaklardan biri, birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.Özellik arz eden araca ait teknik özellikler ihale dokümanı içerisinde yer alan Teknik Şartname ekinde Kullanılacak Araçların Özellikleri kısmında yazılı olup; bu araçlarla ilgili kapasite raporları ve teknik özelliklerini belirtir bilgi ve belgelerin teklif kapsamında sunulması zorunludur.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

Bu ihalede ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış TSE 13111 İş Yeri ve Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi, ISO 14001:2009 Çevre Yönetim Sistem Belgesi ve ISO 9001:2008 (İhale Konusu işe Ait) Kalite Yönetim Sistem Belgesi'nin sunulması gerekmektedir.


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Yüklenici tarafından temin edilen araçlarla yapılan çöp toplama nakli ile cadde ve sokakların el ve makine ile süpürülmesi işlerinin birarada yapılmış olması benzer iş olarak değerlendirilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Esenyurt Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü (Örnek Mahallesi Uğur Mumcu Caddesi 1342 Sokak No:36 34517 Esenyurt/İstanbul) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Esenyurt Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü (Örnek Mahallesi Uğur Mumcu Caddesi 1342 Sokak No:36 34517 Esenyurt/İstanbul) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Atıkların toplanması ve nakli 591.840 Ton
6 m3 vakumlu süpürge aracı çalıştırılması 9.400 Gün
Su Tankeri çalıştırılması 5.640 Gün
İdare malı su Tankeri çalıştırılması 2.820 Gün
Tır Çekici(22m3 Havuz Dorseli) Çalıştırılması 783 Gün
Damperli Kamyon çalıştırılması 2.820 Gün
Kamyonet çalıştırılması 4.700 Gün
Konteynır yıkama aracı çalıştırılması 940 Gün
Buharlı Konteynır yıkama aracı çalıştırılması 940 Gün
Tıbbi atık toplanması ve nakli 783 Gün
Binek araç çalıştırılması 6.576 Gün
Çift kabin kamyonet çalıştırılması 2.192 Gün
Kapalı Kasa Çift Kabin Kamyonet(Konteyner Bakım Aracı) Çalıştırılması 1.096 Gün
Çevre Mühendisi Resmi Ve Dini Bayram Tatil Çalışması 96 Gün
Bölge Sorumlusu Resmi Ve Dini Bayram Tatil Çalışması 144 Gün
Vardiya Amiri Resmi Ve Dini Bayram Tatil Çalışması 336 Gün
Bölge Çavuşu Resmi Ve Dini Bayram Tatil Çalışması 960 Gün
Sürücü Personel Resmi Ve Din Bayram Tatil Çalışması 3.792 Gün
İşçi Personel Resmi Ve Dini Bayram Tatil Çalışması 26.448 Gün
İkramiye Bedeli 4.879 Adet
Malzeme Giderleri(saplı kazma 100 adet,saplı çelik kürek 500 adet,120 lt plastik el arabası 1.500 adet, saplı plastik fırça süpürge 20.000 adet, el faraşı 20.000 adet, battal boy(minimum 80x110 cm, çift kat minimum 60 µ, çift kaynak) çöp poşeti 430.000 ad 36 Ay
24 Temmuz 2014

DÜZELTME İLANI

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
ESENYURT BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2014/84591
1- İdarenin
a) Adresi:ÖRNEK MAHALLESİ UĞUR MUMCU CADDESİ 1342 SOKAK NO:36 34517 ESENYURT/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2126995799 - 2126995799
c) Elektronik posta adresi:info@esenyurt.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :18.07.2014 - 2648
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise): -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır
İhale ilanının 4.3.2 maddesinin sonuna gelmek üzere aşağıdaki cümle eklenmiştir.
"İş kapsamında kullanılacak binek araçlar 2 yaşından,diğer tüm araçlar 4 yaşından büyük olmayacaktır."