• İhale No
    2014/96575
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Eylül 2014 10:00
  • İdare
    SEYDİŞEHİR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    15 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

SEYDİŞEHİR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

18 ARAÇ VE 65 PERSONEL İLE 35 AY SÜRELİ ÇÖP TOPLAMA, NAKLİ VE TEMİZLİK HİZMET ALIMI hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/96575

1-İdarenin

a) Adresi : HACISEYITALI MH 233 SK 3 42370 seydişehir SEYDİŞEHİR/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3325823428 - 3325822211
c) Elektronik Posta Adresi : hesapisleri@seydisehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 18 ARAÇ VE 65 PERSONEL İLE 35 AY SÜRELİ ÇÖP TOPLAMA, NAKLİ VE TEMİZLİK HİZMETİ ALIMI İŞİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : SEYDİŞEHİR BELEDİYESİ SINIRLARI
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 35(OTUZBEŞ) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SEYDİŞEHİR BELDİYESİ MECLİS TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 22.09.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
13+1,5 M3 KAPESİTELİ HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ATIK ARACI (EN AZ160 HP MOTOR GÜCÜNDE) 4 ADET 2 ADET KENDİ MALI, 2 ADET KENDİ MALI VEYA KİRALIK (2012 MODEL VE ÜSTÜ)
7+1 M3 KAPASİTELİ HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ATIK ARACI (EN AZ 120 HP MOTOR GÜCÜNDE) 5 ADET

1-) 3 ADET İDAREDEN KİRALANACAK

2-) 2 ADET KENDİ MALI VEYA KİRALIK (2012 MODEL VE ÜSTÜ)

SÜPÜRGE ARACI (EN AZ 120 HP+ 60 HP MOTOR GÜCÜNDE 4 M3 ÇÖP HAZNE KAPESİTELİ, VAKUMLU, ÇİFT TARAFLI SÜPÜRGE SİSTEMLİ, ORTA FIRÇALI YOL SÜPÜRME ARACI

NOT: ARAÇ YEKPARE OLUP, KAMYON ÜSTÜNE MONTELİ OLMAYACAKTIR.

2 ADET

1-) 1 ADEDİ KENDİ MALI (2012 MODEL VE ÜSTÜ)

2-) 1 ADEDİ İDAREDEN KİRALANACAK

ÇÖP KONTEYNIRI YIKAMA ARACI (EN AZ 238 BG, İÇ DIŞ YÜKSEK BASINÇ 100 BAR, TEMİZ SU TANKA KAPASİTESİ EN AZ 3 TON, KONTEYNIR KALDIRMA APARATLI VE ÇÖP TOPLAMA KAPESİTELİ, HER İKİ ÜNİTE TEK ARAÇTA OLACAKTIR. 1 ADET KENDİ MALI VEYA KİRALIK (2012 MODEL VE ÜSTÜ)
SAHA KONTROL ARACI (EN AZ 65 HP MOTOR GÜCÜNDE BİNEK ARAÇ) 2 ADET KENDİ MALI VEYA KİRALIK (2012 MODEL VE ÜSTÜ)

KAR PÜSKÜRTME MAKİNESİ;

KÜRÜME SİSTEMİ: 2 KADEME

KÜRÜME GENİŞLİĞİ: 710 MM

KÜRÜME YÜKSEKLİĞİ: 510 MM

MAX. KÜRÜME KAPASİTESİ: 50 TON/SAAT

MAX. FIRLATMA:15 M

PÜSKÜRTME AÇISI: 210 YATAY 70 DİKEY

SÜREKLİ ÇALIŞMA SÜRESİ: 2,5 SAAT

MAX. ÇIKIŞ GÜCÜ: 9BG @ 3.600 D/DK

BIÇAK SAYISI:3

HAREKET: PALETLİ

1 ADET KENDİ MALI VEYA KİRALIK
TRAKTÖR KEPÇE (EN AZ 40 HP MOTOR GÜCÜNDE, 2,9 M KALDIRMA YÜKSEKLİĞİ, KEPÇE ANA KOLLARI 150X120CM) 1 ADET KENDİ MALI VEYA KİRALIK (2000 MODEL VE ÜSTÜ)
DAMPERLİ KAMYONET (EN AZ 90 HP MOTOR GÜCÜNEDE, AÇIK DAMPER KASALI MOLOZ VE HAFRİYAT TAŞIMA ARACI) 1 ADET KENDİ MALI VEYA KİRALIK (2006 MODEL VE ÜSTÜ)
TRAKTÖR (EN 60 BG GÜCÜNDE) 1 ADET İDAREDEN KİRALANACAK
     

ADAYIN VEYA İSTEKLİNİN KENDİ MALI OLAN MAKİNE, TEÇHİZAT VE DİĞER EKİPMAN; RUHSAT (VİZESİ YAPILMIŞ), DEMİRBAŞ VEYA AMORTİSMAN DESTERİNDE KAYITLI OLDUĞUNA DAİR NOTER TESPİT TUTANAĞI YADA YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİR RAPORU VEYA SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİR RAPORU İLE TEVSİK EDİLİR. (BU NİTELİĞE YÖNELİK BELGELERİN TEKLİF KAPSAMINDA SUNULMASI ZORUNLUDUR.)

GEÇİCİ İTHALLE GETİRİLMİŞ VEYA FİNANSAL KİRALAMA YOLUYLA EDİNİLMİŞ MAKİNE VE EKİPMAN, KİRA SÖZLEŞMESİNİN SUNULMASI VE İHALENİN İLK İLAN VEYA DAVET TARİHİNE KADAR OLAN KİRALARININ ÖDENDİĞİNİN BELGELENMESİ ŞARTI İLE ADAYIN VEYA İSTEKLİNİN KENDİ MALI SAYILIR.

İŞ ORTAKLIĞINDA MAKİNE , TEÇHİZAT VE EKİPMAN ORTAKLARDAN  BİRİ, BİRKAÇI VEYA TAMAMI TARAFINDAN SAĞLANABİLİR.

İSTEKLİ TARAFINDAN; KİRALAMA YOLUYLA BAŞKASINA AİT ARAÇ, MAKİNE VE EKİPMAN KULLANILACAK İSE KİRA SÖZLEŞMESİ İLE ARAÇ, MAKİNE VE EKİPMANIN NİTELİKLERİNİ GÖSTEREN BELGELER (RUHSAT VB.) SÖZLEŞME ESNASINDA SUNULACAKTIR.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

1- ISO 9001:2008 KALİTE SİSTEM YÖNETİM BELGESİ

2- TS 13111 İŞYERLERİ-KENT TEMİZLİĞİ HİZMET YETERLİK BELGESİ

3- ISI 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

ATIKLARIN TOPLANMASI VE NAKLİ  VEYA MAKİNE İLE CADDE VE SOKAKLARIN SÜPÜRÜLMESİ VE NAKLİ İŞİ


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı SEYDİŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SEYDİŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Temizlik hizmeti aracı 13+1,5m³ kapesiteli hidrolik sıkıştırmalı atık aracı 35 AY
7+1 kapesiteli hidrolik sıkıştırmalı atık aracı 35 AY
Temizlik hizmeti süpürge aracı 35 AY
Temizlik hizmeti çöp konteynırı yıkama aracı 35 AY
Temizlik hizmeti saha kontrol aracı 35 AY
Kar Püskürtme Makinesi 250 SAAT
Traktör Kepçe 3.150 SAAT
Damperli Kamyonet 3.150 SAAT
Traktör (En az 60 BG gücünde) 35 AY
11 Eylül 2014

İHALE İPTAL İLANI
ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
SEYDİŞEHİR BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2014/96575
1- İdarenin
a) Adresi:HACISEYITALI MH 233 SK 3 42370 seydişehir SEYDİŞEHİR/KONYA
b) Telefon ve faks numarası:3325823428 - 3325822211
c) Elektronik posta adresi:hesapisleri@seydisehir.bel.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :15.08.2014 - 2665
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:09.09.2014
4- İptal nedeni veya nedenleri
Turuva Seyahat Sağlık Turizm Taşımacılık Temizlik Hizmetleri San. ve Tic. Ltd. Şti.’nin 28.08.2014 Tarihli şikayet dilekçesinde;

Belediyemizin 22.09.2014 tarihinde yapacağı 2014/96575 kayıt nolu “18 Araç ve 65 Personel ile 35 Ay süreli çöp toplama, nakli ve temizlik hizmeti alımı” ihalesine ait idari şartnamenin 7.5.2. maddesinde, süpürge aracıyla ilgili verilen teknik özelliklerin çelişkili olduğunun belirtilmesi üzerine yapmış olduğumuz araştırmalar neticesinde şikayetin haklı olduğu görülmüştür. Söz konusu araç için sehven yekpare denilmiş ancak yekpare araçlarda tek motor olduğu halde, monteli araçlar için kullanılan yardımcı motorlarda belirtilerek çift motor gücü özellikli araç istenilmiştir.

Mevzuat gereği ihale dokümanında bulunan hata, eksiklik veya yanlışlıklar dokümanın bir parçası olan zeyilname ile düzeltilebileceği belirtilmekle beraber, hizmet alımı ihaleleri uygulama yönetmeliğinin 26. Maddesinde zeyilname düzenlendiği durumlarda, belirlenen maddi veya teknik hataların veya eksikliklerin ilanda da bulunması halinde ise ihale sürecine devam edilebilmesi Kanunun 26. Maddesine göre düzeltme ilanı yapılması ile mümkündür denilmekte olup, kanunun 26. Maddesine göre ilanın yayımını takip eden onbeş gün içinde hatalı hususlar için düzeltme ilanı yapılmak suretiyle ihalenin gerçekleştirilebileceği   belirtildiğinden, söz konusu ihale ilanı da kamu ihale bülteninde 15.08.2014 Tarihinde yayınlandığından 15 günlük süre geçmiş bulunmaktadır. Bu nedenle ihalenin iptal edilmesine karar verilmiştir.