• İhale No
    2014/130098
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Kasım 2014 14:00
  • İdare
    SİVEREK BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    17 Ekim 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

SİVEREK BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

SİVEREK BELEDİYESİ SINIRLARI İÇERİSİNDE CADDE,SOKAK,BAHÇE VE REFÜJLARİN TEMİZLİĞİ İLE MAHALLE, İŞYERİ, SANAYİ SİTELERİ VE KÖYLERİNİN EVSEL ATIKLARININ TOPLANMASI,DEPO SAHASINA NAKLİYESİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/130098

1-İdarenin

a) Adresi : AYVANAT MAH. VİRANŞEHİR YOLU 1.KM 63600 SİVEREK/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4145521201 - 4145521027
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi@siverek.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : SİVEREK BELEDİYESİ SINIRLARI İÇERİSİNDE CADDE,SOKAK,BAHÇE VE REFÜJLARİN TEMİZLİĞİ İLE MAHALLE, İŞYERİ, SANAYİ SİTELERİ VE KÖYLERİNİN EVSEL ATIKLARININ TOPLANMASI,DEPO SAHASINA NAKLİYESİNİN GERÇEKLEŞTİRİLMESİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : SİVEREK BELEDİYESİ MÜCAVİR ALANLARI
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2015, işin bitiş tarihi 31.12.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : SİVEREK BELEDİYESİ İHALE ODASI (CAMİKEBİR MAHALLESİ 17 SOKAK NO:3 SİVEREK / ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati : 19.11.2014 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

Çevre ve Orman Bakanlığından onaylı Tıbbi Atık Taşıma Lisansı aslı veya noter onaylı sureti


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Sıra No:                      Araç Cinsi

1- 6+1 Hidrolik Sıkıştırma çöp Kamyonu

2- 3,4 m3 Damperli Kamyonet

3-Traktör Kepçe

4- 13 m3 Damperli Kamyonu

5- 4x4 Çift Çeker Traktör

5- 10 Ton Sulama Arazözü

6- 4 m3 Vakumlu Yol Süpürge aracı

7- Binek kontrol Aracı

8- pikap Aracı

9- 13 m3 Damperli Kamyon

BU İHALE KAPSAMINDA İSTENİLEN ARAÇLARDAN EN AZ 2 ADET 6+1 M3 HİDROLİK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONET,2 ADET 3,4 M3 ACIK KASALI KAMYONET,1 ADET TRAKTÖR KEPÇE,1 ADET 13 M3 DAMPERLİ KAMYON,1 ADET 4X4 ÇİFT ÇEKER TRAKTÖR,1 ADET EN AZ 10 TON SULAMA ARAZÖZÜ,1 ADET VAKUMLU YOL SÜPÜRGE ARACI,1 ADET BİNEK ÇEVRE KONTROL ARAC VE 1 ADET PİKAP ARACI,ARACLARIN ÖZELLİK ARZ ETMESİ VE PİYASADAN TEMİNİNİNKOLAY OLMAMASI SEBEBİYLE HİZMET ALIMLARI UYGULAMA YÖNETMENLİĞNİN 41. MADDESİHÜKMÜ DOĞRULTUSUNDA İHALE KONUSU İŞİN ÖZELLİK ARZ EDEN İŞ KALEMLERİ KAPSAMINDA YAPILSBİLMESİ İÇİN YUKARUDA SAYILAN ARAÇLARIN İSTELİNİN KENDİ MALI OLMASI GEREKMEKTEDİR.

ARAÇLARA AİT TEKNİK ÖZELLİKLER İHALE DÖKÜMANI EKİNDE (TEKNİK ŞARTNAMEDE) OLUP, ARAÇLARLA İLGİLİ KAPASİTE RAPORLARI  VE TEKNİK ÖZELLİKLERİNİBELİRTİRBİLGİ VE BELGELERİNİ İHALETEKLİF ZARFI İÇİNDE SUNULMASI ZORUNLUDUR.

İSTEKLİ KENDİ MALI OLAN MAKİNE ,TEÇHİZAT VE DİĞER EKİPMAN, RUHSAT DEMİRBAŞ VEYA AMORTİSMAN DEFTERİNE KAYITLI OLDUĞUNA DAİR NOTER TESPİT TUTANAĞI YADA YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİR RAPORU VEYA SERBEST MUHASEBECİ MALIMÜŞAVİR RAPORU İLE TEVSİK EDİLİR.

GEÇİCİ İTHALLE GETİRİLMİŞ VEYA FİNANSAL KİRALAMA YOLU İLE EDİNİLMİŞ MAKİNA VE EKİPMAN ,KİRA SÖZLEŞMESİNİN SUNULMASI VEYA İHALENİN İLK İLAN VEYA DAVET TARİHİNE KADAR OLAN KİRALARININ ÖDENDİĞİNİN BELGELENMESİ ŞARTI İLE İSTEKLİNİN KENDİ MALI SAYILIR

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

1- TS 13111 İŞ YERLERİ KENT TEMİZLİĞİ İÇİN HİZMET YETERLİK BELGESİ

2- ISO 9001-2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ (ÇÖP TOPLAMA HİZMETLERİNİ KAPSAYAN

3- ISO14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ


Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Çöp toplama ve nakli ,cadde ve sokakların makine ve el ile süpürülmesi,cadde ve sokakların makine ile yıkanması,bir bütün olarak benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 1 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı SİVEREK BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar SİVEREK BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
21 Ekim 2014

DÜZELTME İLANI

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
SİVEREK BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2014/130098
1- İdarenin
a) Adresi:AYVANAT MAH. VİRANŞEHİR YOLU 1.KM 63600 SİVEREK/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4145521201 - 4145521027
c) Elektronik posta adresi:
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :17.10.2014 - 2708
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise):İRFAN GAZETESİ - 17.10.2014
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır
SEHVEN GİRİLEN VERİNİN İLANDAKİ ŞUAN HALİ
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Çevre ve Orman Bakanlığından onaylı Tıbbi Atık Taşıma Lisansı aslı veya noter onaylı sureti 
  olarak belirtilmiştir.
SEHVEN GİRİLEN VERİNİN İLANDA OLMASI GEREKEN HALİ

4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
Bu Madde Boş Bırakılmıştır.





14 Kasım 2014

İhale İptal Edilmiş.
Nedeni : İhalenin Niteliğinin veya Miktarının Değişmesi -

17 Kasım 2014

İHALE İPTAL İLANI
ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
SİVEREK BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2014/130098
1- İdarenin
a) Adresi:AYVANAT MAH. VİRANŞEHİR YOLU 1.KM 63600 SİVEREK/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4145521201 - 4145521027
c) Elektronik posta adresi:
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :17.10.2014 - 2708
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:14.11.2014
4- İptal nedeni veya nedenleri
İhalenin Niteliğinin veya miktarının değişmesi nedeni ile iptal edilmiştir.