• İhale No
    2015/6288
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Mart 2015 10:00
  • İdare
    KEPEZ BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    23 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

KEPEZ BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Katı Atık Toplama,Süpürme ve Nakli Hizmet Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/6288

1-İdarenin

a) Adresi : Teomanpaşa Mahallesi Yeşilırmak Caddesi No:4 07030 KEPEZ/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2423390148 - 2423390148
c) Elektronik Posta Adresi : info@kepez-bld.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 55 araç ve 300 personelle katı atık toplama,süpürme ve nakli hizmet alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Belediyemiz sınırları içerisinde bulunan 66 mahallei8 bulvar, 126 cadde ve 45 adet pazar yeri
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2015, işin bitiş tarihi 30.09.2017


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Teomanpaşa Mahallesi Yeşilırmak Caddesi No:4 Kepez/ANTALYA
b) Tarihi ve saati : 02.03.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İhale konusu işte istenilen araçlar için kendi malı olan araçlarda fatura yada demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı veya yeminli mali müşavir yada serbest muhasebeci mali müşavir raporu ile tevsik edilir.Hizmet Alımları Uygulama Yönetmeliği 41. madde hükümleri esas alınır.

İhale konusu işte idaremiz tarafından verilecek araçların dışında yüklenici firma tarafından çalıştırılacak araç listesi aşağıda belirtilmiştir.

S.No İhalede İstenilen Araçlar ve Özellikleri Adedi
1

15+1,5 m³BÜYÜK SIKIŞTIRMALI  ÇÖP KAMYONU (min. 235 kW)(7,5 saat  / gün) (914 gün)

23
2

ÇİFT KABİN SÜRÜCÜ DAHİL 6 KİŞİ OTURMALI BÜYÜK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU15+1,5 m³(min. 235 kW)(7,5 saat  / gün) (914 gün)

1
3

15+1,5 m³BÜYÜK SIKIŞTIRMALI HİDROLİFTLİ ÇÖP KAMYONU (min. 235 kW)(7,5 saat  / gün) (914 gün)

2
4

20+1,5 m³ BÜYÜK SIKIŞTIRMALI ÇÖP KAMYONU(min. 235 kW)(7,5 saat  / gün) (914 gün)

2
5

SU ARAZÖZÜ (16 m³)(min. 235 kW)(7,5 saat  / gün) (914 gün)

2
6

SÜPÜRGE  ARACI(YIKAMA SİSTEMLİ ( 8 m³)(min. 235 kW)(7,5 saat  / gün) (784 gün)

4
7

KONTROL ARACI TEK KABİN PİKAP (min. 110 kW)(7,5 saat  / gün) (914 gün)

6
8

KONTROL ARACI ÇİFT KABİN PİKAP (min. 90 kW)(7,5 saat  / gün) (653 gün)

4
9

KONTROL ARACI BİNEK ( min. 75 kW)(7,5 saat  / gün) (914 gün)

2
10

KAPALI KASA KAMYONET (koltuklu)(min. 55 kW)(7,5 saat  / gün) (653 gün)

1
11

TAŞIMA ARACI (Damperli Kamyon)(5-10 ton taşıma kapasiteli) (min. 90 kW)(7,5 saat  / gün) (784 gün)

2
12

TAŞIMA ARACI (Damperli Kamyon)(25-30 ton taşıma kapasiteli) (min. 240 kW)(7,5 saat  / gün) (653 gün)

1
13

4x4 KAZICI –YÜKLEYİCİ (min. 70 kW) (7,5 saat  / gün) (653 gün)

1
14

SU ARITMALI GERİ DÖNÜŞÜM  SİSTEMLİ ÇÖP KONTEYNER YIKAMA VE DEZENFEKTE ARACI(min. 235 kW)(7,5 saat  / gün) (435 gün)

1
15

15+1,5 m³BÜYÜK SIKIŞTIRMALI  ÇÖP KAMYONU (min. 235 kW)(7,5 saat  / gün) (435 gün)

2

Yukarıda belirtilen araçların içerisinden; isteklinin kendi malı olması istenen araç listesi aşağıda belirtilmiştir.

4 adet büyük sıkıştırmalı çöp kamyonu (15+1,5 m³)(min. 235 kW) kendi malı olacak.
1 adet çift kabin sürücü dahil 6 kişi oturmalı büyük sıkıştırmalı çöp kamyonu (15+1,5 m³)(min. 235 kW) kendi malı olacak.
1 adet (15+1,5 m³)(min. 235 kW) büyük sıkıştırmalı hidroliftli çöp kamyonu kendi malı olacak.
2 adet 20+1,5 m³ büyük sıkıştırmalı çöp kamyonu(min. 235 kW) kendi malı olacak.
4 adet (8 m³) süpürge aracı (yıkama sistemli) (min. 235 kW) kendi malı olacak.
1 adet kamyon (10 tekerli)(25-30 ton taşıma kapasiteli (min. 240 kW) kendi malı olacak.
1 adet 4x4 kazıcı-yükleyici (min. 70 kW) kendi malı olacak.
1 adet geri dönüşüm sistemli çöp konteyner yıkama ve dezenfekte aracı(min. 235 kW) kendi malı olacak.

Yüklenicinin çalıştıracağı tüm araçlar en az 2014 model ve üzeri olacaktır.Değerlendirme yapılırken aracın ruhsatında yazan araç model yılı esas alınacaktır.İsteklinin kendi malı araçları için ruhsat asılları veya noter onaylı suretlerini ihale teklif dosyasında ibraz etmek zorundadır.

Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman için; Araç Tescil Belgesi aslı ile beraber Uygunluk Belgesi, Üst Ekipmana sahip araçlar için ise ( Çöp Kamyonu, Konteynır Yıkama ve Dezenfektan Aracı, Yol Süpürme Araçları v.b. )Türk Standartları Enstitüsü tarafından onaylı, sunulan aracın şasi numarasını içeren, AİTM ( Araçların İmal, Tadil ve Montajı) Münferit Araç Uygunluk Belgesini/Belgelerini ihale dosyasında sunmak zorundadır.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

İsteklinin Kalite ve Standarda ilişkin; Çöp Toplama Hizmetlerini kapsayan ilgili istekli adına düzenlenmiş ve ihale tarihi itibarı ile geçerlilik süresini doldurmamış ISO EN 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi , ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistem Belgesi ve TS 13111 Hizmet Yeterlilik belgelerinin asıllarını veya noter onaylı suretlerini teklif ile birlikte sunmaları zorunludur.


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Katı Atık (Çöp) Toplama, Çöp Süpürme ve Çöp Taşıma işleri ayrı ayrı veya hepsi beraber yapılan işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 500 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mali Hizmetler Müdürlüğü İhale Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mali Hizmetler Müdürlüğü İhale Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BÜYÜK SIKIŞTIRMALI(15+1,5 m³)(235 kW) (7,5 saat/gün) (914 Gün) (23 Adet) 157.665 saat
ÇİFT KABİN SÜRÜCÜ DAHİL 6 KİŞİ OTURMALI BÜYÜK SIKIŞTIRMALI(15+1,5 m³)(235 kW) (7,5 saat/Gün) (914 Gün) (1 Adet) 6.855 saat
BÜYÜK SIKIŞTIRMALI HİDROLİFTLİ (15+1,5 m³)(235 kW) (7,5 Saat/Gün) (914 Gün) (2 Adet) 13.710 saat
BÜYÜK SIKIŞTIRMALI(20+1,5 m³)(235 kW) (7,5 saat/gün) (914 gün) (2 Adet) 13.710 saat
SU ARAZÖZÜ (16 m³)(235 kW) (7,5 saat/gün) (914 Gün) (2 Adet) 13.710 saat
SÜPÜRGE ARACI (YIKAMA SİSTEMLİ) (8 m³) (235 kW) (7,5 saat/gün) (784 Gün) (4 Adet) 23.520 saat
KONTROL ARACI (Tek kabin pikap)(110 kW) (7,5 saat/gün) (914 Gün) (6 Adet) 41.130 saat
KONTROL ARACI (çift kabin pikap)(90 kW) (7,5 saat/gün) (653 gün) (4 Adet) 19.590 saat
KONTROL ARACI(binek)(75 kW) (7,5 saat/gün) (914 gün) (2 Adet) 13.710 saat
KAPALI KASA KAMYONET(koltuklu)(55 kW) (7,5 saat/gün) (653 gün) (1 Adet) 4.897,5 saat
TAŞIMA ARACI(Damperli Kamyon)(5-10 ton taşıma kapasiteli)(90 kW) (7,5 saat/gün) (784 Gün) (2 Adet) 11.760 saat
KAMYON (10 Tekerli)(25-30 ton taşıma kapasiteli)(240 kW) (7,5 saat/gün) (653 gün) (1 Adet) 4.897,5 saat
4x4 Kazıcı Yükleyici (70 kW) (7,5 saat/gün) (653 gün) (1 Adet) 4.897,5 saat
KONTEYNER YIKAMA ARACI (Belediye Malı) (7,5 saat/gün) (435 gün) (1 Adet) 3.262,5 saat
GERİ DÖN. SİS. ÇÖP KONTEYNER YIKAMA VE DEZENFEKTE ARACI(235 Kw) (7,5 saat/gün) (435 gün) (1 Adet) 3.262,5 saat
BÜYÜK SIKIŞTIRMALI(15+1,5 m³)(235 Kw) (7,5 saat/gün) (435 gün) (2 Adet) 6.525 saat
KIŞLIK PANTOLON (2015 ve 2016 Eylül Aylarında çalışan tüm personele 1 adet verilecektir) 600 adet
KIŞLIK SWETSHIRT(2015 ve 2016 Eylül Aylarında çalışan tüm personele 1 adet verilecektir) 600 adet
KIŞLIK MONT(2015 ve 2016 Eylül Aylarında çalışan tüm personele 1 adet verilecektir) 600 adet
YAĞMURLUK(2015 ve 2016 Eylül Aylarında çalışan tüm personele 1 adet verilecektir) 600 adet
ÇİZME(2015 ve 2016 Eylül Aylarında çalışan tüm personele 1 adet verilecektir) 600 adet
ŞAPKA (Yazlık ve Kışlık Takımlar da, çalışan tüm personele 1 adet verilecektir) 1.500 adet
YAZLIK PANTOLON(2015 Nisan-2016 Nisan-2017 Nisan aylarında çalışan tüm personele 1 adet verilecektir) 900 adet
YAZLIK TİŞÖRT(2015 Nisan-2016 Nisan-2017 Nisan aylarında çalışan tüm personele 1 adet verilecektir) 900 adet
İŞ EMNİYET YELEĞİ (Süpürge-Temizlik ve Pazar Ekibine her yıl için 1 adet verilecektir) 690 adet
İŞ AYAKKABISI(Çelik Burunlu)(Araç arkasında çalışan işçilere her yıl için 1 adet verilecektir) 225 adet
ÇALI SÜPÜRGESİ 15.000 adet
ÇAPA 40 adet
KAZMA 25 adet
DİRGEN 40 adet
KÜREK 65 adet