• İhale No
    2011/1730
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKLİ, CADDE VE SOKAKLARIN SÜPÜRÜLMESİ YIKANMASI, BİNA VE KENT TEMİZLİĞİ HİZMETİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    BAŞİSKELE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
BAŞİSKELE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

ÇÖP TOPLAMA VE NAKLİ, CADDE VE SOKAKLARIN SÜPÜRÜLMESİ YIKANMASI, BİNA VE KENT TEMİZLİĞİ HİZMETİ
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/1730
1-İdarenin
a) Adresi:Yuvacık Hizmet Binası Fatih Mah. Hoca Ahmet Yesevi Cad. Gizem Sok. No:2 Başiskele/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası:2623432020 - 2623442061
c) Elektronik Posta Adresi:ihale@basiskele.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.basiskele.bel.tr

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Yuvacık Hizmet Binası Fatih Mh. Hoca Ahmet Yesevi Cad. Gizem Sok. No:2 İhale-Satınalma Birimi Başiskele/KOCAELİ
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.03.2011, işin bitiş tarihi 30.06.2014

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Yuvacık Hizmet Binası Fatih Mh. Hoca Ahmet Yesevi Cad. Gizem Sok. No:2 İhale-Satınalma Birimi Başiskele/KOCAELİ
b) Tarihi ve saati:08.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.


Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%6’sından, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%4’ünden
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 15
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


İhale kapsamında 1 Adet Bölge Sorumlusu, 6 Adet Bölge Kontrol Elemanı, 4 Adet Kademe Personeli, 3 Adet Operatör, 27 Adet Şoför, 47 Adet Katı Atık Toplama Personeli, 47 Adet Süpürme Personeli, 15 Adet Yıkama-Yonga işçisi



7 adet (13+1,5 m³ lük) hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu,

1 adet (6 m³ lük) hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu,

2 adet 6 m3 vakumlu yol süpürme aracı,

2 adet Binek kontrol aracı (Camlı minivan) (en az 1300cc dizel)

1 Adet Damperli Kamyon (En az 10 tonluk)

1 Adet Ağaç Kıyma Yonga Makinesi (Ağaç ve çalı artıkları için) (dizel Motorlu)

Makina ve Ekipmanda kendi malı olma şartı aranmamaktadır.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Çöp Toplama ve nakli veya kent temizliği veya cadde ve sokaklarda sokakların el ve makine ile süpürülmesi işlerinin birarada yada ayrı ayrı yapılmış olması benzer iş olarak değerlendirilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

300 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Yuvacık Hizmet Binası Fatih Mh. Hoca Ahmet Yesevi Cad. Gizem Sok. No:2 İhale-Satınalma Birimi Başiskele/KOCAELİ adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Yuvacık Hizmet Binası Fatih Mh. Hoca Ahmet Yesevi Cad. Gizem Sok. No:2 İhale-Satınalma Birimi Başiskele/KOCAELİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Bölge Sorumlusu Çalıştırılması 1,00 40,00 ay x işçi
Kontrol Görevlisi Çalıştırılması 6,00 40,00 ay x işçi
Kademe Personeli Çalıştırılması 4,00 40,00 ay x işçi
Şoför personeli Çalıştırılması 27,00 40,00 ay x işçi
Operatör Çalıştırılması 3,00 40,00 ay x işçi
Katı Atık Toplama personeli çalıştırılması 47,00 40,00 ay x işçi
Süpürme Personeli Çalıştırılması 47,00 40,00 ay x işçi
Yıkama - Yonga İşçi Çalıştırılması 15,00 40,00 ay x işçi
Katı Atık Toplama ve Nakledilmesi Aracı Çalıştırılması 40,00 ay
Süpürge Aracı Çalıştırılması 40,00 ay
Damperli Kamyon Çalıştırılması 40,00 ay
Binek Araç Çalıştırılması 40,00 ay
Ağaç Yonga Makinesi Çalıştırılması 40,00 ay
Kontrol Görevlisi Resmi Tatil Çalıştırılması 139,50 gün
Operatör Resmi Tatil Çalıştırılması 139,50 gün
Şoför Resmi Tatil Çalıştırılması 465,00 gün
Yıkama-Yonga İşçisi Resmi Tatil Çalıştırılması 232,50 gün
Katı Atık Toplama İşiçisi Resmi Tatil Çalıştırılması 1162,50 gün
Süpürme İşiçisi Resmi Tatil Çalıştırılması 1162,50 gün
Ekipman- Teçhizat- İş Kıyafeti Bedeli (Tamamı için) 1,00 Adet