DEFNE BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
"Çöp Toplama ve Temizlik Hizmet Alımı İşi" hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/483281 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Harbiye Mah. Atatürk Bulv. No: 156 31080 Harbiye DEFNE/HATAY |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3262314345 - 3262323115 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mehmettpl65@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Defne İlçesi dahilinde 30 ay süreyle (01.01.2017 - 30.06.2019 tarihleri arasında) toplam 150 personel (her bölgede 75 kişi) ile her bölgede 15 araç ve 4 süpürge makinesi olmak üzere toplam 30 araç 8 süpürge makinesi ile iş yapılacaktır. Hizmet Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Defne İlçesi sınırlarının tümü |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 01.01.2017, işin bitiş tarihi 30.06.2019 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Harbiye Mah. Atatürk Bulvarı No:156 Defne/HATAY |
b) Tarihi ve saati | : | 15.12.2016 - 09:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu: |
İşin yapılması amacıyla Teknik Şartnamede 1. Bölge İçin 10.1, 2. Bölge için 16.1 maddelerinde belirtilen araçların her bölge için ayrı ayrı olmak üzere sözleşme imzalanmadan önce temin edilmesi ve tevsik belgelerinin idareye sunulması gerekmektedir. Ayrıca iş kapsamında çalıştırılacak araçlardan aşağıda belirtilen 5 adet aracın Yüklenicinin kendi malı olması ve bu araçlara ait tevsik belgelerinin teklif ekinde sunulması gerekmektedir. Aşağıda belirtilen 5 adet araca sahip olan istekli bir bölgeye teklif verebileceği gibi iki bölgeye de (işin tamamına ) teklif verebilecektir. Yüklenicinin Kendi Malı Olması İstenen Araçlar : a) 1 (bir) adet ( en az 260 hp ve 12+1,5 m³ çöp kasası, 1500 lt. temiz su ve 800 lt. pis su tankı olan) Konteynır yıkamalı hidrolik sıkıştırmalı Çöp Kamyonu |
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
1) ISO 9001 :2008 Kalite yönetim sistem belgesi 2) ISO 14001 :2004 Çevre yönetim sistem belgesi 3) TS 13111 Hizmet yeterlik belgesi Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Katı atık çöp toplama ve Kent temizliği işleri aynı iş kapsamında olmak üzere benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118 TRY (Türk Lirası) karşılığı Temizlik İşeri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Defne Belediyesi Harbiye Ek Hizmet Binası Temizlik İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Kişi Sayısı | Süre | Birim |
---|---|---|---|
İşçilik(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 72,00 | 30,000 | Ay |
Engelli İşçilik(Brüt asgari ücretin %10 fazlası) | 3,00 | 30,000 | Ay |
Bayram Günü İşçiliği (Brüt Asgari Ücretin %10 fazlası) | 2.124,000 | gün | |
Hafta Sonu İşçiliği (Brüt Asgari Ücretin %10 fazlası) | 20.377,500 | saat | |
Konteyner Yıkamalı Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu Çalıştırılması Hizmeti | 2.760,000 | saat | |
7+1 Metreküp Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu Çalıştırılması Hizmeti | 46.845,000 | saat | |
İdare Malı 7+1 Metreküp Sıkıştırmalı Çöp Kamyonu Çalıştırılması Hizmeti | 11.700,000 | saat | |
Damperli Kamyon Çalıştırılması Hizmeti | 12.682,500 | saat | |
Açık kasa tek kabin kamyonet Çalıştırılması Hizmeti | 5.850,000 | saat | |
Kapalı Kasa 5+1 Panelvan Çalıştırılması Hizmeti | 5.850,000 | saat | |
Kapalı Kasa Kamyonet (Kontrol Aracı) Çalıştırılması Hizmeti | 6.832,500 | saat | |
Fırçalı Motorlu Vakumlu Süpürge Makinesi Çalıştırılması Hizmeti | 3.330,000 | saat | |
Elle Çekilir Hortumlu Vakumlu Süpürge Makinesi Çalıştırılması Hizmeti | 3.330,000 | saat | |
Elektrikli Halı Yıkama Makinesi Çalıştırılması Hizmeti | 3.120,000 | saat | |
Islak-Kuru Elektrikli Süpürge Makinesi Çalıştırılması Hizmeti | 3.120,000 | saat | |
Kapaklı ve Tekerlekli Plastik Çöp Kovası Temin Edilmesi | 75,000 | adet | |
Saplı Palan Süpürgesi Temin Edilmesi | 150,000 | adet | |
Saplı Sac Faraş Temin Edilmesi | 150,000 | adet | |
Plastik Telli Yer Fırçası Temin Edilmesi | 150,000 | adet | |
Uzun Saplı Metal Kürek Temin Edilmesi | 30,000 | adet | |
İyi Kalite Kalın Deri Eldiven | 8.000,000 | çift | |
%100 Pamuklu Lacoste Penye Gömlek Yakalı 2 Düğmeli Tişört Temin Edilmesi | 450,000 | adet | |
Ön fermuarlı Bel Arkası Lastikli Paçalar Cırtlı %100 Pamuklu Reflektörlü Pantolon Temin Edilmesi | 225,000 | adet | |
Yarma Süet Derili PVC Astar Özel Tekstil Kaplamalı Nefes Alabilir İç Kabanlı Kaymaya Dirençli PU Tabanlı Ayakkabı Temin Edilmesi | 225,000 | çift | |
%60 Pamuk, %40 Polyester Kumaş, %100 pamuk Kapitone Astarlı Fosforlu Alt Üst Kışlık İş Elbisesi Temin Edilmesi | 225,000 | takım | |
%100 Polyester PVC Kaplamalı Belediye Logolu Yağmurluk Temin Edilmesi | 225,000 | adet | |
Bayram Günü İşçiliği (Asgari Ücretin %10 Fazlası) | 2.124,000 | gün | |
Haftasonu İşçiliği (Asgari Ücretin %10 Fazlası) | 20.377,500 | saat | |
Arazöz Çalıştırılması Hizmeti | 5.850,000 | saat | |
Açık Kasa Çift Kabin Pikap (Kontrol Aracı) Çalıştırılması Hizmeti | 6.832,500 | saat |
İhale İptal Edilmiş.
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/483281 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Harbiye Mah. Atatürk Bulv. No: 156 31080 Harbiye DEFNE/HATAY |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3262314345 - 3262323115 |
c) Elektronik posta adresi | : | mehmettpl65@hotmail.com |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 15.11.2016 - 3231 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | - |
3- İhale İptal Tarihi | : | 14.12.2016 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |
Şikayet üzerine ihale dokümanında mevzuata aykırılıkların olduğunun tespit edilmesi ve bu aykırılıkların giderilmesi için yeterli süre bulunmaması nedeniyle ihale iptal edilmiştir.