• İhale No
    2018/586049
  • İhale Adı
    ÇÖZÜM VE ÇAĞRI MERKEZİ KURULUMU İŞİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Aralık 2018 14:00
  • İdare
    Esenyurt Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    19 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ÇÖZÜM VE ÇAĞRI MERKEZİ KURULUMU İŞİ SATIN ALINACAKTIR

ESENYURT BELEDİYESİ BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

Çözüm ve Çağrı Merkezi Kurulumu İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/586049
1-İdarenin
a) Adresi : İNÖNÜ MAHALLESİ DOĞAN ARASLI CADDESİ ESENYURT/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 4440411 - 2126220399
c) Elektronik Posta Adresi : meteburaksonmez@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 20 Kalem / Çözüm ve Çağrı Merkezi Kurulumu İçin Büro Mobilyaları, Yazılımlar, Bilgisayar ve Ekipmanları
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Esenyurt Belediye Başkanlığı Binası
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 5 Gün içerisinde yer teslimi yapılarak işe başlanır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Zafer Mahallesi Doğan Araslı bulvarı No:79 Esenyurt Belediye Başkanlığı 5. Kat İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 10.12.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zafer Mahallesi Doğan Araslı Bulvarı No:79 Esenyurt Belediye Binası 6. Kat Destek Hizmetler Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zafer Mahallesi Doğan Araslı bulvarı No:79 Esenyurt Belediye Başkanlığı 6. Kat Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Çağrı Merkezi Yazılımı 1 adet
Bilgisayar Kasası 20 adet
İşletim Sistemi 20 adet
Monitör 20 adet
Led Televizyon 1 12 adet
Led Televizyon 2 2 adet
Otomatik Kimlik Okuma Cihazı Donanımı ve Yazılım Geliştirilmesi 4 adet
Web Tabanlı Kimlik Okuma Cihazı ile Entegre Ziyaretçi Takip Yazılımı 1 adet
Metal Ayaklı Melamin Kaplı Çağrı Merkezi Masası 10 adet
Masa Araları Kumaş Kaplı Akustik Paneli 24 adet
Masa Araları Kumaş Kaplı Akustik Paneli 10 adet
Metal Ayaklı Melamin Kaplı Personel Masası 9 adet
Merkezi Kilitli Masa Tekerlekli Masa Altı Keson 9 adet
Alüminyum Destekli Cam Bölme 5+5 Lamine Cam 17 adet
Personel Sandalyesi 23 adet
Bekleme Koltukları 9 adet
Bekleme Bankları 6 adet
Ahşap Kaplamalı Cilalı - Lake Boyalı Danışma Bankosu Projeye Uygun 1 adet
Banko Arası Pano Ahşap Çerçeve 1 adet
Duvar Detaylarına Uygun Duvar Kenarı Kablo Kanalı 1 adet