T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi
|
|
||||||
|
|||||||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine fax yaçj/elderAılaştınııanızırica
ederim.
0386 213 45 15 -16 Dahili: 1878-1879-1898 0386 213 32 31
e-rmu: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
SfRA |
UBSUTS BARKOD NO |
MALZEMENİN CİNSİ |
MARKA MODELİ |
MİKTARI |
BİRİM FİYAT |
TOPLAM FİYAT |
|
1 |
|
Hastanemiz Mucur Ek Hizmet binamızda kullanılmakta olan FUJIFİLM marka Prizma T2 model 1008598154 künye numaralı CR cihazının 12 Aylık Bakım- Onarım işi |
|
1 |
ADET |
|
|
TOPLAM = |
|
||||||
NOT:Teklif mektupları en gc^.. /2019-Saal: Kadar Saünalma Birimine Ulaştırılmalıdır. |
EKİ:TEKNİK ŞARTNAME (1 SAYFA)
OİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları tCDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.
4- UBB/UTS kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.
5- Bakanlığımız TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TIBBİ CİHAZ SAT1S YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.
6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- idaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Değerlendirmemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır.
Teklifimize fiyat veren firma bu hükmii kabul etmiş sayılır.
10- Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu nükmü kabul etmiş sayılır.
• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE :
t
/
1. Hastanemiz Mucur ek binamız Radyoloji servisindeki Konvansiyonel röntgende kullanılan Fujifilm marka Prima-T2 model CR cihazlarına bakım ve arıza çalışmalarım kapsamaktadır.
2. Kurumumuzda çalışmakta olan Fujifilm marka Prima-T2 model CR cihazlarına bakım yapmaya yetkili olduğuna dair yetki belgesi sunulacaktır.
3. Yüklenici firma yılda iki kez bakım yapacaktır.
4. Yüklenici firma yaptığı bakımlarla ilgili servis formu düzenleyecektir.
5. Yüklenici firma cihaz anzasına en az 24 saat içinde gerek yerinde gerek uzaktan erişim ile müdahale etmeyi taahhüt etmelidir.
6. Yüklenici her türlü arızalı parça için idareye bilgi verecektir.
7. Arızalı parça değişimi için gerekli parçayı idare temin edecektir.
8. Yüklenici firma idarenin onayma istinaden en geç 48 saat içinde arızalı parçayı değiştirmeyi taahhüt etmelidir.
9. Yüklenici firma arızalı parçanın yurt dışından temin edilmesi gerektiren durumlarda en geç 3 hafta içinde temin edeceğini taahhüt etmelidir.Bakım arıza esnasmda her türlü iş güvenliği tedbirleri yüklenici firma tarafından alınacaktır.
10. Firma tarafından teknik özelliklerine göre temin edilen parçalara 1 (bir) yıl garanti verecektir.
11. Bakım-onanm esnasmda cihazda üretici tarafından belirlenen kriterlerin dışında performansın düştüğü veya fonksiyon kayıp edildiği tespiti halinde tamir işlemi yapılmamış sayılacaktır. Yüklenici firma arıza veya bakım sonucu cihazları çalışma performansım test edecek ve çalışır vaziyette teslim edecektir.
12. Firma bakım arıza sözleşmesi yaptığı CR yılda en az %95 aktif çalışmasını (uptime) sağlaması gerekmektedir. Uptime hesaplaması yıllık bazda ve sadece cihazı tamamen kullanılamaması durumu downtime olarak kabul edilecektir. %95 uptime’m altına düşüldüğü her 1 (bir) işgünü için bire iki olarak garanti süresi ücretsiz uzatılacaktır.
13. Bakım sözleşmesi yapılacak cihazlar "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin" 3. maddesinin "o" bendinde belirtilen "Hastalığın tanısı, önlenmesi, izlenmesi, tedavisi veya hafifletilmesi" maddesi gereğine uygun cihazların bakım arıza sözleşmesi planlanmaktadır.
14. Bakım onarım esnasmda her türlü iş güvenliği tedbirleri yüklenici firma tarafından alınacaktır.
/Vorâ+ M**
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|